Ga naar inhoud

Stel je ultieme Windows 7 pc samen en maak kans...


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9515ad1920="Jax Dryke"] Wat ik verder niet geheel betrouwbaar vind (daar kan ik het overigens best mis mee hebben, maar ik heb ondertussen in mijn computerjaren heel wat prijsvragen en gebeurtenissen daar rondom meegemaakt), is het verzonden emailtje. Ik weet niet hoe C!T dat bedacht heeft, maar het komt niet bepaald profi over en al helemaal niet zoals het normaliter officieel gebeurt door prijsweggevers.[/quote:9515ad1920] het mailtje kwam emt de alternate logo's en dergelijke, maar die copieren niet zo makkelijk. ik ben gister ook al gebeld door alternate. dus het klopt wel :p
Link naar reactie
  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    132

Op basis van het prijsverloop wat op de alternate-site staat aangegeven: ¤ 44,99 Antec NSK4000II silver ¤ 289,00 Intel Core I5 750 processor + moederbord combo ¤ 92,99 4 GB Kingston geheugen ¤ 114,90 1 GB HD5750 graphics ¤ 37,49 160 GB harddisk ¤ 22,99 DVD brander ¤ 75,00 Windows 7 Home Premium 64 bit ¤ 124,90 Acer 20” monitor ¤ 17,99 Zwart toetsenbord en muis Totaal incl BTW: ¤ 820,25. Toch nog 43 euri boven budget. De prijsverloop loopt niet altijd meer zover terug, maar dan nog. Een enkel ding wordt misschien duurder, maar dingen worden door de bank genomen toch goedkoper. Sommige dingen waren wat vaag (zoals "zwart toetsenbord en muis") en daarvoor heb ik de goedkoopste mogelijkheid gepakt. Ik blijf het toch apart vinden.
Link naar reactie
heb hem net opgestart voor het eerst en werkt als een zonnetje specs: Corei5-750 Gigabyte P55M-UD2 Sapphire 5750 1GB 4GB kingston geheugen 160GB hd 400 watt power suply (kan niet zien wat voor precies. volgens model nr [url=http://www.newegg.com/product/product.aspx?item=N82E16817234002] deze[/url] DVD brander Windows 7 x64 Home premium Dutch Acer V203H 20" zwart sweex toetsenbord muis in zwart doosje ik had het er nog over met de man van alternate, die vertelde dat ze het nog na hadden gekeken maar de berekening uit die tijd absoluut klopte. Ze houden het forum dus in de gaten ;)
Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...