Ga naar inhoud

Stel je ultieme Windows 7 pc samen en maak kans...


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:650aadefb7="Jax Dryke"]gezien de voorgaande berichten wil ik toch melden dat ik mij de volgende keer wel even bedenk met een actie. ik snap best dat er soms iets fout kan gaan, een communicatie-storing, maar gezien het al een aantal weken zo loopt, had ik op z'n minst graag nog enige professionaliteit gezien, en dat mist hier toch een beetje. Gegroet, Youri[/quote:650aadefb7] :roll: Zeur.
Link naar reactie
  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    132

[quote:a58d211cd2="PS"]@ The Dragon Het "gezeur" heeft er anders wel toe bijgedragen dat de gemaakte fout bij de redactie bekend is geworden en dat er straks iemand blij gemaakt wordt met een extra pc. Ik neem aan dat jij hem naar een goed doel doorstuurt, mocht die doos bij jou op de stoep belanden. :wink:[/quote:a58d211cd2] De doos kan niet op mijn stoep belanden ,daar ik niet mee doe aan dit soort acties. :wink:
Link naar reactie
[quote:7a03a4ba26="The Dragon"] De doos kan niet op mijn stoep belanden ,daar ik niet mee doe aan dit soort acties. :wink:[/quote:7a03a4ba26] Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo fanatiek zit af te geven op deelnemers die terechte(!) kritiek hebben op het verloop van de wedstrijd. Zelf niet meedoen, maar wel het hoogste woord voeren als deelnemers iets ter sprake brengen, over kinderachtig gesproken :?
Link naar reactie
[quote:459110e397="PS"][quote:459110e397="The Dragon"] De doos kan niet op mijn stoep belanden ,daar ik niet mee doe aan dit soort acties. :wink:[/quote:459110e397] Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo fanatiek zit af te geven op deelnemers die terechte(!) kritiek hebben op het verloop van de wedstrijd. Zelf niet meedoen, maar wel het hoogste woord voeren als deelnemers iets ter sprake brengen, over kinderachtig gesproken :?[/quote:459110e397] Het zijn bijna altijd dezelfde personen die "zeiken" en dat stoort mij. :wink:
Link naar reactie
[quote:81234cf6f7] Geachte heer/mevrouw, Ik weet niet of u al geïnformeerd bent maar u bent winnaar van de Computer Totaal en Alternate 777 euro Windows 7 PC wedstrijd. Bij deze van harte gefeliciteerd. Graag uw telefoonnummer dan kunnen we een afspraak maken om uw PC hier in ontvangst te nemen. Met vriendelijke groet, Afdeling marketing Handelsweg 110, 2988 DC Ridderkerk tel: 0180 - 44 08 89, fax: 0180 - 44 08 50 internet: www.alternate.nl[/quote:81234cf6f7] hoop dat het echt is :D :D :D :D :D
Link naar reactie
Mooi systeempje hoor. Gefeliciteerd Repr! Alleen 1 vraag, er zit geen voeding bij die kast, dus hoe wordt het systeem van stroom voorzien?? En aangezien ik de boel niet echt vertrouw, heb ik nog even na zitten rekenen. Maar hoe is het mogelijk om dit systeem voor 777 euro samen te stellen? Want volgens mij is dit absoluut NIET mogelijk! Ik heb het geprobeerd via Alternate en dan kom ik op dit uit ZONDER voeding en ZONDER toetsenbord en ZONDER harde schijf!! Zonder deze onderdelen kom ik al boven het bedrag uit... 1 verwijderen Behuizingen Mini Tower (Art.-Nr.: TQXA55) NSK4000 II (3 x) ¤ 44,49*¤ 44,49* 1 verwijderen Moederborden Socket 1156 (Art.-Nr.: SU1U01) MSI Bundel P55-GD65 + i5 750 (Intel® P55) ¤ 309,-*¤ 309,-* 1 verwijderen Geheugen DDR3-1066 (Art.-Nr.: ICIF23) 4 GB DDR3-1066 Kit (4096 MB) ¤ 107,90*¤ 107,90* 1 verwijderen Monitoren 20 inch (Art.-Nr.: V4LAB2) V203HCb (20 inch) ¤ 119,90*¤ 119,90* 1 verwijderen Software System Builder Besturingssystemen (Art.-Nr.: YOBMDL) Windows 7 Home Premium 64-Bit (Windows) ¤ 99,90*¤ 99,90* 1 verwijderen Grafische kaarten ATI Radeon HD5000 (Art.-Nr.: JBXVV1) EAH5750 FORMULA/DI/512MD5 (ATI Radeon HD5750) ¤ 104,90*¤ 104,90* Subtotaal:¤ 786,09* bijkomende verzendkosten Totaalprijs:¤ 786,09* incl. 19% BTW. ¤ 125,51 Dus zelfs als de prijzen wat omhoog zijn gegaan, dan zie ik het nog niet mogelijk zijn voor 777 euro.
Link naar reactie
Ik ben hier een beetje klaar mee jongens. Niets ten nadele van Repr, gefeliciteerd overigens, maar inderdaad wat Arjant2 al aangeeft: De voorwaarde was, een compleet systeem aan te leveren voor 777 EURO. Het systeem is niet voorzien van een PSU (voeding). Daarbij vind ik het vreemd, zeker gezien de niet-bepaald-veranderende-prijzen van de afgelopen 5 maanden omtrent computerapparatuur dat je zo een systeem op het Core i5 platform (incl psu) voor 777 euro in elkaar kan flatsen, waarbij ook een originele versie van Windows bij dient te zitten EN een monitor. Wat ik verder niet geheel betrouwbaar vind (daar kan ik het overigens best mis mee hebben, maar ik heb ondertussen in mijn computerjaren heel wat prijsvragen en gebeurtenissen daar rondom meegemaakt), is het verzonden emailtje. Ik weet niet hoe C!T dat bedacht heeft, maar het komt niet bepaald profi over en al helemaal niet zoals het normaliter officieel gebeurt door prijsweggevers. Wat betreft het 'zeuren', of dit nu door TheDragon publiekelijk wordt genoteerd of door C!T en de daarbij horende werknemers gedacht wordt: - Ik ben niet perse van plan weg te gaan bij C!T daar het forum an sich een fijne plek is, maar door dit soort acties en de manier waarop er gecommuniceerd wordt en daar bovenop geanticipeerd wordt, daar jaag je mijns inziens eerder trouwe bezoekers mee weg dan dat je ze aantrekt en/of binnenhoudt. Mijn advies (zeker in deze tijden): doe er wat mee ! Ik draai al vele jaren mee in de staff van Hard-OCP, daar gaan ze absoluut niet op deze manier met hun bezoekers overweg. Gegroet, Youri
Link naar reactie
@arjant ik heb geen idee. het is een systeem wat ik ruim 4 maanden gelden samen heb gesteld en ik had geen idee meer wat er in zit. wat je berekening betreft: in die tijd was de kingston het goedkoopste geheugen, nu is dat de OCZ. en ik ben er vrij zeker van dat ddr3 duurder aan het worden is. mijn 6GB tripple kit was minder dan 100 euro. de combi van P55+i5-750 is 300 euro. een los moederbord met een 750 is 250 euro. over de voeding, ik heb geen idee. ik weet niet wat mijn configuratie in die tijd was, maar ik kan me niet voorstellen dat A. ik die ben vergeten of B. dat alternate een pc zonder voeding kiest. als je van jou berekening de 50 euro van het mobo en cpu aftrekt en in aanmerking neemt dat het geheugen waarschijnlijk eerder rond de 70 lag (wat mijn laatste ddr3 setje koste bij alternate, in die tijd gekocht, maar dan corsair xms3) dan hou je best geld over voor een voeding van 40 euro en een tientje voor toetsenbord en muis. en de 3 tientjes van de HD en de dvd speler is dan ook nog wel te redden. wat betreft de config van jeroen de jager........ik weet dat er een i5-750 in zat en een 5000 serie kaart. meer niet. welke voeding er in zat.....geen idee. een bequiet van 40 euro gok ik aangezien ik daar toen erg gek op was ps: oude factuur gevonden van 4GB corsair DDR3 1066 mhz XMS3, gekocht in augustus.......75 euro toen.
Link naar reactie
HD 30 euro, DVD writer 20 euro, toetsenbord plus muis 15 euro, voeding 40 euro, toch bij elkaar al 105 euro, terwijl ik met de config al een tientje er over heen zat. Maar goed, ik kan de prijzen niet checken, dat kan alleen alternate. Ik weet alleen dat het mij met geen mogelijkheid lukte toen om deze combi te maken. Dus als het jou wel gelukt is vind ik dat erg knap ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...