Ga naar inhoud

Stel je ultieme Windows 7 pc samen en maak kans...


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0791ac0ccd="PS"]Prijswinnaar krijgt zijn prijs waarschijnlijk alweer met Windows 8 erop. :wink:[/quote:0791ac0ccd] na 2 maanden is de winning config (als die er is) al weer oud. dus ben benieuwd wat de specs waren van de winnende persoon. niemand kan controleren of die dan binnen 777,- is gebleven. (ps: wel aan de hand van de price watch bij www.tweakers.net)
Link naar reactie
  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    132

[quote:38634237f2="Jax Dryke"]nou, de winnaar zou een maand geleden bekend worden gemaakt. normaliter schijnt er dan iets mis te zijn gegaan, en wordt de p/v opnieuw gedaan.[/quote:38634237f2] ik heb de hoofdredactie gemaild + de moderator van dit forum. hij zegt nog niks te weten.... maar dan als je gelijk hebt: communiceren is het keywoord. zelfs de actiepagina is al uit de lucht..(zie 1e post van dit topic) http://computertotaal.nl/messagent/jLlNlPajq6zjjjQ
Link naar reactie
ja, daarom. heb dit wel eerder meegemaakt bij o.a. ComputerIdee (terug in 2002 al) en Hardware.Info (ergens in 2006). Beide acties waren ook bij Alternate.nl. No offense jegens Alternate.nl, het is een hele fijne winkel en bestel er regelmatig wat voor mijn klanten, maar met acties is er heel vaak wat mis. Waarschijnlijk is het hier via C!T ook het geval.
Link naar reactie
Dus even zien... [list=1:b454290b89][*:b454290b89]Je moet eerst je mailadres opgeven voordat je de voorwaarden te zien krijgt; [*:b454290b89]Als je daarover kritisch bent, ben je een zeur; [*:b454290b89]Als je dan toch meedoet blijken de voorwaarden door de tegenpartij nog niet eens nageleefd te worden; [*:b454290b89]Als er dan gevraagd wordt of er alsjeblieft duidelijkheid mag komen, komt er geen inhoudelijk antwoord.[/list:o:b454290b89]Mogen we nu kritisch zijn, of zeuren we dan ook?
Link naar reactie
[quote:89ccfac894="Ger"]Dus even zien... [list=1:89ccfac894][*:89ccfac894]Je moet eerst je mailadres opgeven voordat je de voorwaarden te zien krijgt; [*:89ccfac894]Als je daarover kritisch bent, ben je een zeur; [*:89ccfac894]Als je dan toch meedoet blijken de voorwaarden door de tegenpartij nog niet eens nageleefd te worden; [*:89ccfac894]Als er dan gevraagd wordt of er alsjeblieft duidelijkheid mag komen, komt er geen inhoudelijk antwoord.[/list:o:89ccfac894]Mogen we nu kritisch zijn, of zeuren we dan ook?[/quote:89ccfac894] jij wel :]
Link naar reactie
[quote:9fd4ba1fb9="Jax Dryke"][quote:9fd4ba1fb9="Jeroen de Jager"]Ik heb al een mailadres van de prijswinnaar, nu de naam nog. Prijsvraag loopt niet via de redactie dus ik ben voor mijn info van anderen afhankelijk. Bear with me..:-)[/quote:9fd4ba1fb9] Zeg nou maar dat ik gewonnen heb ;)[/quote:9fd4ba1fb9] of alle zeikerds hier worden winnaars :)
Link naar reactie
[quote:5a40a45c8c="Jeroen de Jager"]Ik heb al een mailadres van de prijswinnaar, nu de naam nog. Prijsvraag loopt niet via de redactie dus ik ben voor mijn info van anderen afhankelijk. Bear with me..:-)[/quote:5a40a45c8c] Naamgenoot, ik vindt het helemaal niet erg dat je mijn naam hier noemt. Ten slotte is mijn emailadres gelijk aan mijn echte naam. Hoef je die anderen ook niet langer in spanning te laten :lol: [size=7:5a40a45c8c]of was is het niet?[/size:5a40a45c8c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...