Ga naar inhoud

wat is je grootste pc blunder?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    159

Mijn grootste blunder was (van toen ik er nog geen verstand van had) heel veel bestanden verwijderd uit de Program Files-map. 't was 98 SE. Toen hij "raar" (denk maar aan geen Internet Explorer en Office meer) ging doen hadden we maar XP gekocht... De andere computer (ME) heb ik weg moeten gooien. Het grote probleem was dat ik LimeWire had geïnstalleerd, maar geen anti-virus. Toen had ik XP geïnstaleerd, maar die was heel langzaam. Dat was niet gek met een 400MHz processor! Toen linux SuSE, daarna XP en 98. Die hield er ook mee op en daarna wilde hij nooit meer opstarten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik als jong jochie: Waar zijn al deze bestanden toch voor nodig? Die ken ik helemaal niet. Alles verwijderd uit system 32 en program files. Hij gaf wel telkens de melding: Zonder dit bestand kan de pc mogelijk niet meer werken :P . Mijn eerste pc bouw(niet erg lang geleden, lees: half jaar): Had aan de systeemkoeler alleen een molex stekker zitten en ik dacht hij MOET op het moederbord op de 3 pins aansluiting. Heb ik de molex eraf geknipt met een kroonsteentje en de 3pins aansluiting van een oude fan hem toch op de 3pins aansluiting op het moederbord kunnen krijgen. Kwam er later pas achter :roll: . Niet echt een blunder, maar wel omslachtig. Het werkt nog steeds. Was ook nog eens de pc van mijn baas :P . Verder heb ik nog niet echt iets afgebroken dacht ik. Behalve het drinken over het toetsenbord van mijn pa heen gooien...
Link naar reactie
met de laptop in de sauna gaan zitten .. had ik beter niet kunnen doen. Hij doet het nog wel hoor .. maar de batterij is volledig dood ... vreemd. nu moet ik mn moeder nog overtuigen dat het niet daardoor kwam :P .. 't is haar laptop. Op de vraag waarom ik niet mn eigen nam .. tjah moeders, júllie hebben een sauna thuis, ík niet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Toen ik 8 was dacht ik dat m'n windows wel heel rommelig was. Toen op het bureaublad 4 mappen gemaakt. 'Spellen', 'Programma's', 'Spellen van de kleintjes' (m'n broertje en zusje) en 'dingen die ik niet begrijp'. Toen die mappen onderverdeeld in mappen, die ook weer onderverdeeld in mappen. Dit alles net zoland tot alles van het menu start en alles van het bereaublad en mijn documenten etc. ergens in de 4 mappen verstopt waren. RESULTAAT: als we de pc moesten gebruiken moesten we helemaal in de mappen zoeken naar het programma. Voor mij geen probleem. Voor m'n ouders wel. :P
Link naar reactie
En ik maar denken: "[i:c3b00b5977]wat is er met mijn pc aan de hand!?! :evil: [/i:c3b00b5977] Racedriver Grid werkt voor geen meter! par'nrar is tergend langzaam!.. 2 dingen tegelijk doen is helemaal geen optie...... afin... blijkt dat er een 1G geheugen chip harstikke scheef zit... :oops: ... och.. het duurde maar 6 weken voor ik er net achter kwam!... :lol:
Link naar reactie
[quote:731140b42a="eduard33"]Heb je dat werkelijk geprobeerd? of zag je al snel dat zoiets niet past?[/quote:731140b42a] eerst wis ik het niet ik dacht huuu.... waarom past ie niet. oow pci-e Ik heb ook eens een keer een dvd in een cd speler gedaan (was net wakker) ik dacht lekker muziek op. nou toen duurde het wel erg lang. haal ik um er uit DVD naar de kloten. En ben ook op de CD van windows XP gaan zitten, kaduk :oops:
Link naar reactie
[quote:a9fe18621e="MReLecTro"]was v/d week ook beetje dom bezig.. gooide bananenschil weg richting prullenbak, echter belandde de schil iets verder, namelijk in de koeler van de server :S .. resultaat: hele serverbak onder de bananenschilresten :S .. gelukkig niets kapot, ruikt alleen beetje vreemd :S[/quote:a9fe18621e] Bananen split! :lol:
Link naar reactie
Dit soort en ook de bekende vloeistof blunders heb ik toch altijd wel weten te voorkomen. Door alles wat met pc te maken heeft vloeibaarval vrij te houden :D Mijn cola, koffie en andere vloeistoffen of brood, warme maaltijd en ook (bananen schillen :P ) kunnen zonder problemen gegooit worden :lol: Overgens kan ik niet met alles gooien... een gloednieuwe UPS van tafel gooien is namelijk fataal....... :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...