Ga naar inhoud

wat is je grootste pc blunder?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    159

Je hebt die schakelaar toch niet omgezet he :lol:. Van de week ff iemand geholpen die een nieuwe kast had gekocht. Alles ingebouwd en we zetten hem aan. Geen beeld. Wat zou het kunnen zijn? videokaart stuk ? ik snel naar huis fietsen om mn eigen videokaart erin te doen, zie ik dat ik de p4 stekker in niet in heb gedaan :oops:. Gelukkig staarten hij darna wel op.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Misschien dat sommige eerst nadenken voordat ze wat doen? Alleen een keer vergeten de beveiliging op de aanhangwagen erop te zetten, werd ik voorbij gereden door mijn eigen aanhangwagen, floep, zo de sloot in, maar ja, dat is geen computerblunder. Heb er wel veel gezien, vooral met rammetjes, verkeerd om, verkeerd type, met een hamer past alles, teveel afstandsbusjes onder het mobo, verkeerde voltage op de voeding, etc, etc. :?
Link naar reactie
[quote:fdb88f56f2="piacevole"]Waneer heb je teveel afstandbusjes op je mobo? Ik heb er twee extra gemonteerd dus heb ik nu 6 afstandbusjes. Is dat gevaarlijk? :o[/quote:fdb88f56f2] Als ze goed aansluiten is er niets aan de hand. Maar als zo'n busje ergens in het midden van je mobo zit, waar geen gaatje voor een schroefje zit? dan heb je een probleem....
Link naar reactie
[quote:03da6f55b9="Lange Pier"]Ze kunnen beter over je vreten lullen dan.................. :wink: [size=7:03da6f55b9][color=olive:03da6f55b9]Indien die mogelijkheid zich voordoet dat het van toepassing zou kunnen zijn.[/color:03da6f55b9][/size:03da6f55b9][/quote:03da6f55b9] Euh... Dan over je lul vreten:s 8) Beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen. :D
Link naar reactie
[quote:ea72adc7c3="Phrea"]Mag ik opmerken dat de paar posts hierboven niet alleen ranzig, maar ook kinderachtig zijn, en hier niet passen? Af en toe een opmerking naar iemand die je kent is ok [zoals je ziet zijn zowel Rebel als ikzelf al erg lang lid hier], maar het moet niet te 'volks' worden imho.[/quote:ea72adc7c3] Sorry, wist niet dat dit een elitair forum was, wat moet je doen om erbij te mogen horen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...