anoniem Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Er worden geen e-mails meer ontvangen op mijn Samsung Galaxy S3 Neo GT-I9301I. Wie helpt? Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Controleer eerst of al je mail online nog bestaat. Verwijder de app of verwijder alle info als de app niet verwijderd kan worden. Installeer de app opnieuw. Voer je gegevens weer in. Link naar reactie
Detko Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Prima reactie! Mijn e-mail account gewist, smartphone herstart en gegevens e-mail account weer ingevoerd deed wonderen. Bedankt! (Toch wel griezelig dat zo'n e-mail account zonder waarschuwing of ogenschijnlijke zonder redenen niet meer wordt bijgewerkt. Je zal maar van je e-mail via telefoon afhankelijk zijn....) Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Probleem opgelost?...... ja?...... mooi....... nog niet...... Oké dan.... Check of je de applicatie, moet updaten, mogelijk heb je om databundel te besparen, de updates uitgeschakeld, check of de applicatie moet worden geüpdate, het missen van updates, kan óók de oorzaak zijn. , update via je Wi-Fi router. .Open de Google Play Store-app Google Play. Tik op het menupictogram Google Play Store Menu Icon > Mijn apps. Apps waarvoor een update beschikbaar is, bevatten het label 'Update'. Selecteer de afzonderlijke apps en tik op Updaten. Tip: In bepaalde gevallen moet u uw apparaat opnieuw opstarten om een app te updaten. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.