Ga naar inhoud

Er worden geen e-mails meer ontvangen op mijn Samsung Galaxy S3 Neo GT-I9301I. Wie helpt?


anoniem

Aanbevolen berichten

Prima reactie! Mijn e-mail account gewist, smartphone herstart en gegevens e-mail account weer ingevoerd deed wonderen. Bedankt! (Toch wel griezelig dat zo'n e-mail account zonder waarschuwing of ogenschijnlijke zonder redenen niet meer wordt bijgewerkt. Je zal maar van je e-mail via telefoon afhankelijk zijn....)
Link naar reactie
Probleem opgelost?...... ja?...... mooi....... nog niet...... Oké dan.... Check of je de applicatie, moet updaten, mogelijk heb je om databundel te besparen, de updates uitgeschakeld, check of de applicatie moet worden geüpdate, het missen van updates, kan óók de oorzaak zijn. , update via je Wi-Fi router. .Open de Google Play Store-app Google Play. Tik op het menupictogram Google Play Store Menu Icon > Mijn apps. Apps waarvoor een update beschikbaar is, bevatten het label 'Update'. Selecteer de afzonderlijke apps en tik op Updaten. Tip: In bepaalde gevallen moet u uw apparaat opnieuw opstarten om een app te updaten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...