Ga naar inhoud

Top zoveel van je Favoriete Games [Deel 2]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    228

  • 3 weken later...
1. FreeSpace 2 (superieure verhaallijn en gameplay) 2. FreeSpace (geweldig verhaallijn) 3. Mafia (iedereen wil made zijn) 4. Need For Speed : High Stakes (reuzetijd met mijn broer) 5. Unreal Tournament '99 (nog een reuzetijd met mijn broer) 6. Age of Empires (eerste RTS) 7. Warcraft III (TFT) (leuk spel met mooie verhaallijn) 8. Duke Nukem 3D (eerste spel dat ik ooit heb gespeeld) 9. GTA : Vice City (misschien heb je het al gemerkt, maar ik hou van klassiek 8) ) 10. Mechwarrior 4 Vengeance (vet!) 11. Homeworld (RTS met een leuk nieuw tintje) 12. Aliens vs. Predator 2 (geweldig spel, is alleen zo kort) 13. Max Payne (erg goed in elkaar gezet) 14. Mortal Kombat 3 (fijne tijd waar je vrienden lekker virtueel sloeg) 15. F-22 Lightning 3 (leuk, vooral de kernbom) 16. Death Rally (17 uur en 12 minuten non-stop gespeeld!) 17. Call of Duty (mooi spel, maar kort) 18. Starcraft (Blizzard kwaliteit) 19. Resident Evil 2 (ik hou van horror) 20. Resident Evil 3 (Na de 2e deel moest ik gewoon het 3e deel spelen) Huh? :o [color=red:44666c24c0]* The_Aquitaine valt bijna van zijn stoel als hij zich realiseert hoeveel hij er al heeft *[/color:44666c24c0]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ATM: [b:a15500009c]1. Splinter Cell: Chaos Theory [color=darkred:a15500009c](PC)[/color:a15500009c] 2. Project Gotham Racing 2 [color=green:a15500009c](Xbox)[/color:a15500009c] 3. Super Smash Brothers Melee [color=purple:a15500009c](Gamecube)[/color:a15500009c][/b:a15500009c] Binnekort zal deze wel veranderen omdat ik o.a. Age of Empires III en Need for Speed: Most Wanted nog moet binnenkrijgen. :D
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Deze top 5 is totaal op smaak ik kijk niet naar de graphics ea. tijdens het spelen. Een spel moet me kwa gameplay gewoon bevallen, en trouwens, wat wil je met een GF5200... 1. Lineage 2 2. Delta Force: Black Hawk Down 3. Delta Force: Xtreme 4. Joint Operations: TR & E 5. Grand Theft Auto: San Andreas //ik zie dat ik vrij orgineel ben :P bijna niemand heeft deze
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...