Ga naar inhoud

Top zoveel van je Favoriete Games [Deel 2]


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    228

  • 3 weken later...
Mijn top 3 dan ook maar even. Op het moment: 1:Call of duty 4(online) , Aeonfast, hoe heet je bij cod4 misschien ben ik je wel eens tegen gekomen! :P 2: Hitman Blood money 3: Test drive unlimited Top 3 allertijden: 1: Splintercell Chaos theory(vanwege de geniale uitgewerkte manieren om te ontsnappen en ergens te komen). 2: Call of duty 1 ( na 4 jaar een enorme pro te zijn geweest maar eens overgestapt naar cod 4 :roll: , heb de andere delen overigens ook gespeeld). 3: Halo 1&2
Link naar reactie
[quote:758c11442f="thijmen"]Mijn top 3 dan ook maar even. Op het moment: 1:Call of duty 4(online) , Aeonfast, hoe heet je bij cod4 misschien ben ik je wel eens tegen gekomen! :P 2: Hitman Blood money 3: Test drive unlimited Top 3 allertijden: 1: Splintercell Chaos theory(vanwege de geniale uitgewerkte manieren om te ontsnappen en ergens te komen). 2: Call of duty 1 ( na 4 jaar een enorme pro te zijn geweest maar eens overgestapt naar cod 4 :roll: , heb de andere delen overigens ook gespeeld). 3: Halo 1&2[/quote:758c11442f] Take a guess :wink: Ik heet gewoon aeonfast in Call of Duty 4 :wink:
Link naar reactie
Hallo, ik heb een probleem met maplestory.. ik had het al een keer gedownload en toen verwijdert.. nu wil ik het weer gaan doen maar ik kan het nu niet meer instaleren. als hij bezig is met instaleren staat er '' error 1714 older version cant be removed'' en De functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is en dan zegt die dat die iets niet kan verwijderen dat bestand heet EuropeMapleStory.msi dan kan ik op OK klikken en dan sluit hij af. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, CCleaner gedownload etc. maar het lukt me niet om het op te lossen kan iemand me helpen? :(
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Vooral racespellen zijn mijn favoriet! 1. Need for Speed ProStreet 2. Rose Online 3. Need for Speed Underground 4. Need for Speed Most Wanted 5. Need for Speed Carbon 6. (Volkswagen) GTI Racing 7. Pes 2009 Al deze spellen heb ik ook zelf! (Natuurlijk heb ik er meer maar ik hou het lijstje kort!) :) Ik heet bij Rose online gewoon kevintje1111
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 5 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...