Ga naar inhoud

Top zoveel van je Favoriete Games [Deel 2]


Aanbevolen berichten

[color=darkred:998f023d77]Dit is het officieel & gestroomlijnde vervolg van [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=128637]deel 1[/url]. Dit is speciaal voor diegenen die graag iedereen willen laten weten wat 'de' leukste spellen zijn. Voor de mensen die willen weten of een bepaald spel door een of meerdere van de forumleden wordt gespeeld is dit ook een aardig startpunt. Enkele spelregels : - [b:998f023d77]geen discussies[/b:998f023d77] over wie wat wel/niet leuk moet vinden - als je een 'nieuw' spel zet dat je nog niet eerder in de lijst hebt gezien dan graag een link erbij voor info - [b:998f023d77]houd het kort[/b:998f023d77] en ga aub niet iedere dag een nieuwe top 3 posten - beperk je niet alleen tot pc-spellen, er zijn ook console-liefhebbers op dit forum - modificaties/uitbreidingen mogen ook genoemd worden maar dan zeker met link naar de officieele site - geen afkortingen van spellen, want die zijn niet altijd even eenduidig Veel plezier. [/color:998f023d77]
Link naar reactie
  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    228

1 FAR CRY 2 need for speed underground 2 (deel 1 zuigt :P ) 3 UT 2004 Clone Bandits mod (UT2k4 rockt wel hoor lodyx :P!) [url]www.clonebandits.com[/url] // 4 tron 2.0 5 rome total war 6 armies of exigo 7 brothers in arms 8 Empires dawn of the modern world 9 doom 3 10 rest/zooi/oud/retro :lol: :P :P
Link naar reactie
Hier mijn all time top 3: 1- Deus Ex 2- Battlefield 42 +DC 3- Wolvenstein- Enemy Territory Als ik een top 10 mag maken zou ik toevoegen Freelancer, Steel Panthers series, Civilization, Silent Hunter, Medal of Honour AA en COD, TES Morrowind en Sim City. Dat zijn allemaal games die ik voor langere periodes met veel plezier heb gespeeld. Deus Ex staat op 1 omdat ik het 3x heb uitgespeeld en tot mijn verassing steeds nieuwe dingen ontdekte en het steeds anders kon benaderen en uitspelen. De 2de en 3de plaats heb ik gekozen vanwege herspeelbaarheid van de games
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...