Ga naar inhoud

Top zoveel van je Favoriete Games [Deel 2]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    228

  • 1 maand later...
[quote:a2309f7caa="Aljosja"][b:a2309f7caa]1. Age of Empires 3 (wegens de meesterlijke multiplayer)[/b:a2309f7caa] Weinig mensen in de gaming wereld spelen het, maar AoE3 is online echt een topgame. Als je echt goed wordt is het heel verslavend wegens de ranking, levels van de Home Cities en de ontzettend verslavende No Rush games![/quote:a2309f7caa] Ben ik helemaal met je eens! Echt een zeer goede game, wat je blijft spelen! Ik speel dan vaak via Lan, maar hoe dan ook; een vernieuwende game die idd in verhouding weinig mensen spelen. Overigens, de games die ik op dit moment speel: 1) Age of Empires 3 2) Oblivion 3) Battlefield 2 (zelfs met die nieuwe ("gare") patch draait hij als een trein)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Beetje uitgebreid, maar ik vertel er gewoon bij wat ik ervan heb. Ik hoop dat dat wel goedgekeurd word en het mag volgens de regels. [b:0f263f8e93]Op 1.[/b:0f263f8e93] De gehele Grand Theft Auto serie (GTA), gemaakt door Rockstar Games (Rockstar North, Rockstar Diego enzovoort). Ik heb momenteel heb ik: - GTA Liberty City Stories (100%) (PSP) - GTA San Andreas uitgespeeld (100%) (PC) - GTA Vice City in de kast staan (PC) - GTA III (3) uitgespeeld (alleen de verhaallijn/hoofdmissies) (PC) - GTA II (2)op de PC staan om online met vrienden te spelen (PC) - GTA I (1) gedownload en staat gewoon op de PC, voorals ik me verveel. (PC) Grand Theft Auto 2 & 1 kun je gratis [url=http://www.rockstargames.com/classics/]downloaden[/url] op de officiele Rockstar site. [b:0f263f8e93]Op 2.[/b:0f263f8e93] Ook de gehele Half Life² serie (op de PC). Ik heb laatst een classic Half Life² collectors edition gekocht. Daar zat een mooi Half Life² T-shirt in. Ik speel momenteel heel veel Half Life² Deathmatch en Lost Coast. Ook heb ik de gewone versie veel gespeeld, offline. Omdat ik erg gebrekkig engels ben (slecht in engels) kan ik het verhaal moeilijk volgen. Helaas zit bij Grand Theft Auto wel een ondertitel bij de missie zodat ik het wel kan begrijpen, het luisteren gaat me wat slechter af, maar die online games zijn top! [b:0f263f8e93]En als laatste op 3 heb ik:[/b:0f263f8e93] Hier heb ik FIFA World Cup 2006 (op de PC). Normaal gesproken ben ik niet zo'n sportman op het gebied van games, maar mijn broertje en zusje wel. Ik heb het laatst ook eens gespeelt en het is erg makkelijk en leuk. Beetje penalty schieten, wedstrijden en de filmpjes daarna zien dat je met een grote WK beker loopt. Allemaal erg leuk! Dit is momenteel mijn top 3 qua games!
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[b:bfc22e7ebb]PC[/b:bfc22e7ebb] 1] NFS Carbon (sorry jongens, deze jongen heeft de beta getest en gebruikt deze nog steeds muhahaha) :P 2] BF2 3] Just Cause 4] El Matador 5] Test Drive Unlimited (vooralsnog alleen op de xbox gespeeld, maar wanneer ie uitkomt voor PC ( :( Feb. 2007 pas :( )haal ik hem dírect, en neemt ie deze plek in. [b:bfc22e7ebb]SNES[/b:bfc22e7ebb] 1] Mariokart 2] Mario Allstars 3] [url=http://donkeykongcountry.com/three/final/]Donkey Kong Country[/url] 4] The Lawnmoverman (blíjft een immens geweldig spel) 5] Sentinel (puzzelspel, moeilijk, zelfs na al die jaren) [b:bfc22e7ebb]PS2[/b:bfc22e7ebb] 1] Gran Turismo 4 2] Streetfighter EX Alpha 2 Turbo 3] Rival Schools 3 (helaas alleen in japan gereleased) 4] Tenchu 2 5] Driver 2 (origineel PSX spel, maar op PS2 schokt ie niet).
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...