Ga naar inhoud

Top zoveel van je Favoriete Games [Deel 2]


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    228

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
Een paar leuke recente spellen : = Tropico 3 ... blijft leuk, zeker nu je ook als dictator over je eiland kunt wandelen. = Assassins' Creed 2 ... echt een waardige opvolger en een stuk beter dan het origineel = Wii Sports Resort ... de reden om een Wii te hebben, al is het vanwege het zwaardvechten dat dankzij motion-plus eindelijk goed werkt :) Tips voor volgend jaar : = Red Dead Redemption ... GTA in het wilde westen. http://www.rockstargames.co/reddeadredemption/ = Batman 2 ... http://arkhamhasmoved.com Beiden kunnen altijd tegenvallen, maar gezien de teams is er best een kans dat het eindresultaat goed speelbaar zal zijn.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
*kicker de kick :P* [b:a6b965d9a2]PC:[/b:a6b965d9a2] 1. Modern Warfare 2 2. Bioshock 2 3. Bad Company 2 [b:a6b965d9a2]PS3:[/b:a6b965d9a2] 1. Killzone 2 2. Resistance 2 3. FIFA 10 [b:a6b965d9a2]Waar ik echt naar uit kijk:[/b:a6b965d9a2] God of War III voor de PS3. Grafisch echt superieur en gameplay zoals vanouds: verslavend [b:a6b965d9a2]Welke ga ik nog proberen de komende tijd:[/b:a6b965d9a2] God of War III (19 maart pas) Alien vs Predator 3 StarCraft II Beta Assassin's Creeed II Supreme Commander II Als ik zo kijk zit er bijna in elke titel wel het cijfer ''2'' in , toevallig :P
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
moet het toch even up to date houden... 1. Rainbow Six Vegas 2 (tactical shooter) 2. Operation Flashpoint: Dragon Rising (supertactical shooter) 3. GTA IV (COD-shooter) met tactical bedoel ik dus dat je eerst een plan maakt voordat je op iemand afgaat en dan bedenkt dat je gelukkig maar 1 persoon hoeft te elimineren ipv 20... in Call Of Duty kan je gewoon in een gebouw rennen en wel zien wie je neermaait en wie niet... :P
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Nu al een klassieker.... dat is knap.... en onzin natuurlijk ;) Het zal vast een goed spel worden maar om als klassieker gezien te worden moet het wel heel goed zijn en dat weten we feitelijk nog niet. Hoop eigenlijk dat het niet te arcade achtig word zoals veel schietspellen. GRAW was tenminste nog een tikkeltje die-hard.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...