Ga naar inhoud

Age of Empires III: Age of Discovery


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    247

[quote:5f2c155c89="Hu'uruun"]Ik hoop juist wel op Magie en Hero's, dan wordt voor mensen zoals ik interessant :)...[/quote:5f2c155c89] AoM had wel heroes, maar die waren niet zo goed uitgewerkt. Ajax kon bijv. mensen weggooien, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Een hero met god-powers zou niet verkeerd zijn. Ik denk (speculeer) dat de goden vervangen worden door staatsvormen (monarchie, republiek, communisme, democratie, enz) a la Rise of Nations / Civilization.
Link naar reactie
AoE1+2 had wel magie. De priests kon mensen en zelfs gebouwen bekeren en mensen beter maken, dat is toch best magisch. Ik speel nog met enige regelmaat een spel AoE2 multiplayer. Het belangrijkste wat er aan AoE2 veranderd moet worden is de stompzinnige AI. Graphische upgrades zijn natuurlijk ook niet weg en wat gameplay veranderingen zouden ook niet slecht zijn maar de AI in AoE2 is echt verschikkelijk.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
We komen nu in de middeleeuwen: 1096 AD - The First Crusade Qua tijdperken komt het kennelijk niet overeen met Rise of Nations: I. Ancient Age --> Sumerian II. Classical Age --> Trojan War III. Medieval Age --> first Crusade IV. Gunpowder Age V. Enlightment Age VI. Industrial Age VII Modern Age VIII. Information Age AoE3 heet dus waarschijnlijk een tijdperk tussen de Classcal Age en de Medieval Age. Misschien de Dark Age (zoals in Empire Earth). In dat geval wordt het: I. Ancient Age --> Sumerian II. Classical Age --> Trojan War III. Dark Age --> Fall Roman Empire IV. Medieval Age --> first Crusade V. Gunpowder Age VI. Enlightment Age VII. Industrial Age VIII Modern Age IX. Information Age Maar het blijft speculeren natuurlijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...