Ga naar inhoud

Age of Empires III: Age of Discovery


Aanbevolen berichten

Dat kan natuurlijk ook. Gunpowder Age t/m Information Age. 4 tijdperken, de oude AoE/AoM indeling. Dan zou het echter Enlightment Age t/m Information Age worden. In AoE2 kon je al gunpowder onderzoeken aan de university. Je kon kannonen, bombard towers, bombard ships, conquestadors en handkannoniers maken. Misschien kiezen ze dan nu voor de Enlightment Age (Napoleon, enzo). Dan wordt het: V. Enlightment Age VI. Industrial Age VII Modern Age VIII. Information Age
Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    247

Daarnaast is Napoleon sowieso best interessant... Ik hoop dat er in AoE dan ook aandacht wordt besteedt aan zeeslagen. Immers, Napoleon heeft heel wat tegen de Engelse Nelson afgevochten daar hoor, bij Gibraltar enzo. Daarnaast, als ze toch die tijd opgaan, kunnen ze schepen haast niet achterwege laten... Als dat allemaal zo is, kan ik misschien ook wel verleid worden dit spel te kopen :).
Link naar reactie
[quote:508670f26b="=def=appelseal"]ik hoop met heel me hart dat ze niet verder dan de zwaartjes tijd gaan. ik heb liever knuppels takken en stenen dan geweren en kanonnen[/quote:508670f26b] Ze mogen van mij best geweren en kanonnen erin doen maar ze moeten zeker niet tot de 1e wereldoorlog, en ook niet zoals Rise of Nations. Als ze daar een remake van gaan maken kunnen ze het shaken :evil: (voor mij tenminste)
Link naar reactie
[quote:f9ac65bffa="paulhabets"][quote:f9ac65bffa="=def=appelseal"]ik hoop met heel me hart dat ze niet verder dan de zwaartjes tijd gaan. ik heb liever knuppels takken en stenen dan geweren en kanonnen[/quote:f9ac65bffa] Ze mogen van mij best geweren en kanonnen erin doen maar ze moeten zeker niet tot de 1e wereldoorlog, en ook niet zoals Rise of Nations. Als ze daar een remake van gaan maken kunnen ze het shaken :evil: (voor mij tenminste)[/quote:f9ac65bffa] Hééélemaal mee eens ..... in de musketten tijd enz ... die geweertjes , dat mag , spaanse inquisitie etc..... dat is wel koel , { werden daar al geweren gebruikt eigenlijk ? volgens mij wel.. } maar dit hoop ik duz ook ... maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen :)
Link naar reactie
meschien heb ik me niet helemaal duidelijk gemaakt :wink: ik bedoel geen (te) moderne wapens, een traag schietend draagbaar kanonetje is niet zo erg evenals een ouderwets kanon. ik vind alleen dat deze wapens niet de boventoon mogen dragen. de manier van gebruik in kings vond ik namelijk perfect, ze waren er wel maar ik had ze niet nodig age of empires is nouweenmaal vechten in de aller eerste ages DE reden dat het niet een van de velen was
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...