Ga naar inhoud

Age of Empires III: Age of Discovery


Aanbevolen berichten

[quote:a00b2bfd39="sdh"]is dr als iets bekend over de systeemeisen?[/quote:a00b2bfd39] Nee Age of Mythology: 450 Mhz processor 128 MB RAM 16 MB videokaart 450 MB harddiskruimte Met die havoc engine zullen de systeemeisen wel fors hoger zijn. Het spel wordt pas de 2e helft van dit jaar uitgegeven. Ik zelf kan dus het upgraden nog even uitstellen.
Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    247

[quote:47e6414e1c="bigstaal"][quote:47e6414e1c="sdh"]is dr als iets bekend over de systeemeisen?[/quote:47e6414e1c] Met die havoc engine zullen de systeemeisen wel fors hoger zijn. Het spel wordt pas de 2e helft van dit jaar uitgegeven. Ik zelf kan dus het upgraden nog even uitstellen.[/quote:47e6414e1c] Nouu op jouw systeem zaldie tog wel draaien??
Link naar reactie
LotR: The Battle for Middle-earth liep beroerd, terwijl mijn systeem het makkelijk zou moeten kunnen hebben. Ik heb de resolutie moeten verlagen en de details op laag moeten zetten :cry: Maar misschien is AoE3 beter geprogrammeerd, ook omdat M$ een groot publiek wil bereiken (hoewel Halo 1 een aanfluiting was). Er zijn trouwens ook andere spellen van EA die beroerd lopen (zoals MoH: PA).
Link naar reactie
Mijn mobo is niet super. Ik heb een fsb van 533, maar PC2700 geheugen. Ik denk dat het idd mijn GF4 is (eigenlijk een DirectX 8 kaart), hoewel hij toch redelijk heftige spellen heeft gedraaid (Bijv Max Payne 2 , NeverWinter Nights, C&C Generals, allemaal in 1280x1024 resolutie met max. detail). Voorlopig kan ik nog een half jaartje wachten met upgraden (tenzij Empire Earth 2 extreem hoge eisen aan mijn systeem stelt).
Link naar reactie
Moet toch echt aan je videokaart liggen voor zover ik zie. Op m'n huidige pc draai ik BfME sowieso met gemak, maar op mn oude (p4 2.4 Ghz, 768mb) kon ik BfME ook al vlekkeloos draaien. Terwijl dat dus echt wel ff wat minder is dan jouw proc + geheugen. (alhoewel ik wel pc3200 had) En nou ja, de spellen die je noemt zijn ook niet zo extreem zwaar he. :) Die games trek je idd makkelijk met die videokaart.
Link naar reactie
[quote:cc67d8fcf8="bigstaal"]Mijn mobo is niet super. Ik heb een fsb van 533, maar PC2700 geheugen. Ik denk dat het idd mijn GF4 is (eigenlijk een DirectX 8 kaart), hoewel hij toch redelijk heftige spellen heeft gedraaid (Bijv Max Payne 2 , NeverWinter Nights, C&C Generals, allemaal in 1280x1024 resolutie met max. detail). Voorlopig kan ik nog een half jaartje wachten met upgraden (tenzij Empire Earth 2 extreem hoge eisen aan mijn systeem stelt).[/quote:cc67d8fcf8] de games die je opnoemt zijn eigenlijk helemaal niet heftig... Max Payne 2 heeft niet echt een groote belasting, c&c heeft een soort framelimit die gekoppeld is aan de gamespeed dus daar is je 3d kaart niet echt snel een probleem eerder je cpu. NeverWinter night is toch al een oud spel of heb ik het mis??? voor als plaatje niet werkt staan de links erbij generals: [img:cc67d8fcf8]http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/images/image016.gif[/img:cc67d8fcf8] http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/images/image016.gif willekeurig ander spel [img:cc67d8fcf8]http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/images/image010.gif[/img:cc67d8fcf8] http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/images/image010.gif
Link naar reactie
Stelletje sukkels of spammers ... kies maar wat je het beste past. De info staat gewoon in dit topic : http://www.ensemblestudios.com/MoreInfo.htm :roll: Houd het zinnig of post gewoon niet, want anders gooi ik alsnog een slot erop! En voor de liefhebbers van serieuze info is er het thema van AoE3 : http://www.ensemblestudios.com/age3images/AoE3ThemeHi.mp3
Link naar reactie
lol microsoft games heb er daar maar 1 van op me pc geloof ik: Age of Mythology, dat was ook van hun maar veel mensen vonden het niks. Ik vond hem wel leuk alleen soms wel pittitg en een hoog snel klik gehalte. Denk dat AoE3 net zo wordt. [quote:329af6a7d2]including the concept of a “Home City,“[/quote:329af6a7d2] zal wel gewoon een grotere towncentre zijn
Link naar reactie
Zou wel leuk zijn maar dan hoe dan ook nageaapt. In de campaign van Earth 2150 had je namelijk een thuisbasis waar je fabrieken kon bouwen voor je voertuigen. Vervolgens moest je elke missie je units in helicopters laden die dan naar de missie vlogen. Een stad die wat steviger is zat in Age of Mythology ook al en in bijvoorbeeld Rise of Nations had je hoofdsteden.
Link naar reactie
[quote:21969bb8e8="Hu'uruun"]En je punt is? En JaFo's uniek heeft betrekking, denk ik, op het feit dat je deze stad neit zelf zou kunnen bouwen, maar dat deze ' gegeven' is en dat je van daar uit verder moet bouwen. Je zal dus niet 15 van die steden zelf neer kunnen zetten.[/quote:21969bb8e8] je was toch zo goed in die discussie regels?(geblaat van een tijd terug van jou over op de man spelen) 1 van de belangrijkste is dat je niet kunt weten wat andere mensen denken/bedoelen. Als jafo iets anders bedoeld dan post ie dat zelf wel ff hebben we jou niet voor nodig.
Link naar reactie
[quote:107bd9ea55="Hu'uruun"]Snap ik ook wel, maar jij reageert op iets wat jij interpreteert. Als je interpretatie dan fout is, is je gehele argument ongeldig. Hetzelfde geldt voor mij hoor, daar neit van.[/quote:107bd9ea55] eigenlijk gebruik ik een vergelijking maargoed :roll: zal het ook maar ff niet hebben over "neit" en grappeNmaker :P wordt wel erg offtopic dan. over aom3: 1 ding is duidelijk, ziekelijk mooi wordt het wel [img:107bd9ea55]http://www.ensemblestudios.com/age3images/Age3Screenshot5-700.jpg[/img:107bd9ea55]
Link naar reactie
Wat zou het dat het gegeven van de thuisstad is 'nageaapt' ? Het hele RTS-genre hangt in elkaar van spullen die 'nageaapt' zijn van voorgangers (voorraden verzamelen, gebouwen die unieke units leveren, etc.) Het lijkt mij vrij logisch dat de thuisstad een eenmalig 'gebouw'/locatie zal zijn. Ik denk zelf niet dat het beperkt is tot de off-line/singleplayer campagnes, tenzij er in AoE al eerder features waren die exclusief voor de campagne gemaakt waren. Het is nog te vroeg om in te schatten wat ze precies gaan doen met het concept. Misschien krijg je de keuze welke van je 'towncenters' je wilt 'upgraden' tot de ultieme hoofdstad. Of anders wordt het een gegeven dat voor ieder scenario is vastgelegd en dat mogelijk zich ergens buiten het speelveld bevind. Voor beide kanten is wat te zeggen, omdat juist dat laatste de unieke 'problemen' van de colonisatie van de nieuwe wereld kan laten zien. Ze hebben waarschijnlijk de ontdekking van america en de onafhankelijkheids-ooorlog van de vroege VS als scenario's verwerkt. Dat zou tenminste dankzij zo'n 'off-map' thuisstad makkelijk kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...