anoniem Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2005 hoe draait het spel grafisch? wat voor pc hebben jullie en ervaringen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Op mijn systeem draait hij als een zonnetje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Hier hetzelfde, ik had verwacht dat dit wel eens moeilijk zou kunnen worden maar het viel meteen op dat de graphics zeker niet zo zijn zoals we op de screenshots konden zien. Of veranderd dit nog in de echte versie? Weet iemand trouwens of het mogelijk is de camera te draaien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Ja dat is mogelijk, maar je moet het in de opties aanzetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Als je toch bij de options zit is het handig om wat UI-options (User Interface) uit te proberen. Je weet dan wat je population limit is, het aantal settlers, het gedrag van je soldaatjes, de tijd dat je gespeeld hebt en nog een paar dingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Bij mijn broertje hapert het spel ontzettend. specs Sempron 2600+ (sochet 754) 512mb ddr333 geforce5700le Het systeem is een beetje budget maar het lijkt mij dat het spel er toch goed op moet draaien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 [quote:dd5bd2b9a3="Sander_e_s"]Bij mijn broertje hapert het spel ontzettend. specs Sempron 2600+ (sochet 754) 512mb ddr333 geforce5700le Het systeem is een beetje budget maar het lijkt mij dat het spel er toch goed op moet draaien?[/quote:dd5bd2b9a3]Op mijn pc (zie sig) draait ie perfect in 1024x768, maar zelfs met alles op zn hoogst ziet het er nog niet uit. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2005 Hij ziet er wel goed uit bij mij (heb wel anti aliasing aan staan...) wel wat bugs in de game... soms wordt een stuk berg gegenereerd door de trading post heen en dus kan je daar nooit meer een gebouwtje opzetten. Ook de treinen gaan soms gek doen aan het eind van een stuk rails. Snap zowieso niet wat die treinen doen in de tijd van de musketiers maargoed... Gamepace is wel erg traag, settlers bouwen en grondstoffen verzamelen gaat stukken langzamer dan in vergelijkende games. Treasures zijn wel grappig maar ook daar zitten weleens bugs in (niet kunnen looten omdat het spel denkt dat er nog guards zijn). Ook het geluid verdwijnt soms heel even (als je heel ergens anders op de minimap klikt kan het zijn dat mannetjes aan het vechten zijn maar je hoort de eerste 0,5-1,0 seconde niks). Hopen dat de full game beter wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2005 [quote:4cc2511b10="sdk"]Hij ziet er wel goed uit bij mij (heb wel anti aliasing aan staan...) wel wat bugs in de game... soms wordt een stuk berg gegenereerd door de trading post heen en dus kan je daar nooit meer een gebouwtje opzetten. Ook de treinen gaan soms gek doen aan het eind van een stuk rails. Snap zowieso niet wat die treinen doen in de tijd van de musketiers maargoed... Gamepace is wel erg traag, settlers bouwen en grondstoffen verzamelen gaat stukken langzamer dan in vergelijkende games. Treasures zijn wel grappig maar ook daar zitten weleens bugs in (niet kunnen looten omdat het spel denkt dat er nog guards zijn). Ook het geluid verdwijnt soms heel even (als je heel ergens anders op de minimap klikt kan het zijn dat mannetjes aan het vechten zijn maar je hoort de eerste 0,5-1,0 seconde niks). Hopen dat de full game beter wordt.[/quote:4cc2511b10] Crossbowmen, pikemen, longbowman in de industrial/imperial age klopt ook niet helemaal. Om snel aan je grondstoffen te komen is het belangrijk om snel tradingposts te bowen. Je bouwt dan XP op. Met die XP kan je shipments verdienen. Als je als eerste shipments food of wood neemt gaat het een stuk sneller. Als bug verdween bij mij het halve eiland van de new England-map. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2005 [quote:986421ffea="bigstaal"][quote:986421ffea="sdk"]Hij ziet er wel goed uit bij mij (heb wel anti aliasing aan staan...) wel wat bugs in de game... soms wordt een stuk berg gegenereerd door de trading post heen en dus kan je daar nooit meer een gebouwtje opzetten. Ook de treinen gaan soms gek doen aan het eind van een stuk rails. Snap zowieso niet wat die treinen doen in de tijd van de musketiers maargoed... Gamepace is wel erg traag, settlers bouwen en grondstoffen verzamelen gaat stukken langzamer dan in vergelijkende games. Treasures zijn wel grappig maar ook daar zitten weleens bugs in (niet kunnen looten omdat het spel denkt dat er nog guards zijn). Ook het geluid verdwijnt soms heel even (als je heel ergens anders op de minimap klikt kan het zijn dat mannetjes aan het vechten zijn maar je hoort de eerste 0,5-1,0 seconde niks). Hopen dat de full game beter wordt.[/quote:986421ffea] Crossbowmen, pikemen, longbowman in de industrial/imperial age klopt ook niet helemaal. Om snel aan je grondstoffen te komen is het belangrijk om snel tradingposts te bowen. Je bouwt dan XP op. Met die XP kan je shipments verdienen. Als je als eerste shipments food of wood neemt gaat het een stuk sneller. Als bug verdween bij mij het halve eiland van de new England-map.[/quote:986421ffea]je kan pas als je een tweede trading post hebt kiezen voor iets anders dan XP (iig in de skirmisch). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2005 Ik bedoel de shipments uit je homcity. Bij de Britten kies ik dan voor 300 hout. Daarmee bouw je 2 huizen. Bij elk huis krijg je een settlers kado, dus dat zijn 2 settlers. Daarnaast bouw je ook settlers in je townhall. Op zich gaat het op zo'n manier wel redelijk snel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2005 [quote:1145b24c1d="bigstaal"]Ik bedoel de shipments uit je homcity. Bij de Britten kies ik dan voor 300 hout. Daarmee bouw je 2 huizen. Bij elk huis krijg je een settlers kado, dus dat zijn 2 settlers. Daarnaast bouw je ook settlers in je townhall. Op zich gaat het op zo'n manier wel redelijk snel.[/quote:1145b24c1d]Ok, je kan ook 48 of 108 hout per keer van de trading post krijgen ipv experience als je 2 of meer trading posts hebt. Aangezien het toch minstens 5x duurt voordat je 1 shipment hebt is 5x100 meer dan 1x 300. Alleen bij nog niet geupgrade tradeposts krijg je minder ( 48 ) dus dan is de shipment weer wel nuttig. Kwam er trouwens net achter dat je ook kaarten van 600 ipv 300 kunt kiezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2005 Ja, maar die kan je helaas maar 1x gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2005 Enig idee wanneer dit spel in de winkel gaat liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2005 [url=http://www.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=10310]4 november 2005[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2005 Ze moeten alleen nog wat bugs de-buggen: "As of today we had closed 11,726 bugs" (bron: Developer's Blog) Ik denk dat ze allen de ergste bugs zullen fixen, anders halen ze 4 nov niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2005 Dat zijn we inmiddels wel gewend dat alleen de allerergste bugs worden gefixt ivm deadlines. Wordt dus weer wachten op de 1e patch. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2005 Bugs zitten altijd in een spel. in alle software eigenlijk. Sommige bugs kom je pas achter als de gamers erachter zitten en het langer adn 5 uur spelen. //Off topic// Windows stikt ook van de bugs. het is meer bugs dan werkend programmatuur en dat werken ze dan langzaam weg als de gebruikers er last van hebben //Off topic// Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2005 [quote:139ec57fbf="TeH.SMooSH"]Bugs zitten altijd in een spel. in alle software eigenlijk. Sommige bugs kom je pas achter als de gamers erachter zitten en het langer adn 5 uur spelen. //Off topic// Windows stikt ook van de bugs. het is meer bugs dan werkend programmatuur en dat werken ze dan langzaam weg als de gebruikers er last van hebben //Off topic//[/quote:139ec57fbf]zo'n beetje elke grote software leverancier heeft tegenwoordig eigen debuggers en betatesters in dienst... Geen taak van de consument... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 De User Interface zal waarschijnlijk wat kleiner worden. Uit het weblog: User Interface Revisions: Some of the most vocal feedback from the demo version was that the UI obstructed too much of the playing window. Although several people at ES shared what looked like favorable comparisons with other big RTS games, we did some quick research and have put together a revised, smaller UI. This was accomplished over two days of very fast work by Art Lead Dave Kubalak, Programmer Michael Bean, and Lead Programmer Dave Pottinger. We have been going back and forth on the UI size for a long time, but the web comments pushed us toward the revision. The new minimized UI was made available for testing in Age 3 version #3224. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen