Ga naar inhoud

Age of Empires III: Age of Discovery


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    247

Weblog: Gone Gold: If you read this blog then I assume you are interested enough about Age 3 to have already heard the news that Age 3 has gone gold and is on target for release 10/18 as previously announced. The gold version was release candidate #5 (RC5) and build 3,236 in the history of the game’s development. It was officially submitted by Producer David Rippy around 5 PM on Thursday, September 22 (one day ahead of schedule) after consultation with our Redmond Test Lead Fred Norton, and the Age 3 leads here in Dallas. 18 oktober in de VS, ben benieuwd wanner het spel in Europa wordt uitgebracht.
Link naar reactie
[quote:4665e54c5b="GamerNeo"]Ik heb m en vind m echt geweldig :D Graphics zijn ziek, die HUD is nu veeel beter en de gameplay is heerlijk. @SDK, deze game is zeker wat vrije ruimte waard :lol:[/quote:4665e54c5b]ja maar de tijd waarin het zich afspeelt is zo lame :-? al die stomme musketeers enzo... Geef mij maar gewoon een capatapult of een trebuchet:).
Link naar reactie
[quote:2758a1d345="Vandread"]http://www.ageofempires3.com/ScreenshotsMedia/ScreenshotView.aspx?ss=Desertkombat_1600x1200.jpg Kanon ook goed? Ik zie ook "rocket" "abus gun" "grenadier" Dus je kan vast je lol wel op, morgen ff aan een maat geven die er helemaal gek van is :)[/quote:2758a1d345]nee kanon is te krachtig, heb de demo gespeeld hoor dus weet hoe de game speelt... Vond hem gewoon niet fijn spelen. UI grootte had ik nog niet eens zo heel veel last van (leek beetje op generals) maar vooral het resources verzamelen is veel te simpel en vaag geworden. (Citizens hoeven geen resources te droppen bij een towncentre).
Link naar reactie
[quote:49e061f6c1="Vandread"]http://www.ageofempires3.com/ScreenshotsMedia/ScreenshotView.aspx?ss=Desertkombat_1600x1200.jpg Kanon ook goed? Ik zie ook "rocket" "abus gun" "grenadier" Dus je kan vast je lol wel op, morgen ff aan een maat geven die er helemaal gek van is :)[/quote:49e061f6c1] Ja dat kanon is echt erg :lol: Maar even voor de duidelijkheid; zo ziet het spel er dus NIET uit
Link naar reactie
[quote:a083bfb361="sdk"][quote:a083bfb361="Vandread"]http://www.ageofempires3.com/ScreenshotsMedia/ScreenshotView.aspx?ss=Desertkombat_1600x1200.jpg Kanon ook goed? Ik zie ook "rocket" "abus gun" "grenadier" Dus je kan vast je lol wel op, morgen ff aan een maat geven die er helemaal gek van is :)[/quote:a083bfb361]nee kanon is te krachtig, heb de demo gespeeld hoor dus weet hoe de game speelt... Vond hem gewoon niet fijn spelen. UI grootte had ik nog niet eens zo heel veel last van (leek beetje op generals) maar vooral het resources verzamelen is veel te simpel en vaag geworden. (Citizens hoeven geen resources te droppen bij een towncentre).[/quote:a083bfb361]de hele game speelt wel lekker moet ik zeggen, leuker als de demo!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...