Ga naar inhoud

DoomIII [discussion]?


Aanbevolen berichten

ati komt niet met een speciale DOOM III Driver hoor , gewoon een rewrite van de OpenGL drivers geloof ik.. ik heb het spel nu bijna binnen , ik had de Beta al paar keer gespeeld , maar die was erg slecht , je kwam altijd op hetzelfde punt uit , waar je ook op klikte... het zag er iig. wel mooi uit , maar toen had ik m'n radeon 9600XT nog..
Link naar reactie
  • Reacties 269
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    270

[quote:ad1b54c92c="DukeH"]Jullie hebben geluk , allemaal nVidia kaarten :) . Maar ATi Radeon's draaien er niet echt goed onder :cry: (9200SE enzo) Komt omdat Doom III nVidia optimized is. Wacht maar , ATi komt met een speciale Catalyst Doom III Driver.[/quote:ad1b54c92c]ligt niet zozeer aan het feit dat het een ATI is, maar meer het feit dat de 9200SE gewoon een langzame kaart is.
Link naar reactie
[quote:af3ad47da6="arjant2"][quote:af3ad47da6="DukeH"]Jullie hebben geluk , allemaal nVidia kaarten :) . Maar ATi Radeon's draaien er niet echt goed onder :cry: (9200SE enzo) Komt omdat Doom III nVidia optimized is. Wacht maar , ATi komt met een speciale Catalyst Doom III Driver.[/quote:af3ad47da6]ligt niet zozeer aan het feit dat het een ATI is, maar meer het feit dat de 9200SE gewoon een langzame kaart is.[/quote:af3ad47da6]Valt wel mee vindt ik , ik kan alle spellen @ High detail spelen. Behalve Doom III :( . Maarjah , in 2005 wordt het toch een 9600 XT :)
Link naar reactie
[quote:65bff7bdbd="sdk"][quote:65bff7bdbd="GreyHornet"]lol koop dan meteen een X600 XT. .[/quote:65bff7bdbd] Dat blijft voorlopig nog ff een freak kaart (>250 euro). @duke, ja high detail maar dan heb je niet half het detail van wat je krijg op een nieuwere kaart die staat afgesteld op low detail :roll:[/quote:65bff7bdbd] :roll: Hoezo das allemaal hetzelfde .... ? Mijn kaart is DirectX 8.1 hoor. :wink:
Link naar reactie
[quote:9c68ea2d63="pcguy"]Die nieuwe 9.0c :P Wat je ook kan doen is die 9200se proberen te oc'en in de faq van RD staat atitool, die is wel handig. Ik gooi dit ramp ding wat ik tijdelijk heb zo van 200/166 naar 300/210 zonder voltage verhoging en andere koeling.[/quote:9c68ea2d63] Van welk merk is die 9200se van jou dan? Ik denk trouwens niet dat je heel veel prestatie winst krijgen zult, omdat die kaart maar een 64-bits geheugenbus heeft.. :wink:
Link naar reactie
Op anandtech staat een leuke videokaarten test met Doom III: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2146 [img:418957b3f6]http://images.anandtech.com/graphs/doom3gpu_08030440817/3427.png[/img:418957b3f6] [img:418957b3f6]http://images.anandtech.com/graphs/doom3gpu_08030440817/3433.png[/img:418957b3f6] Een Radeon 9200 kan zelfs met 640x480 low quality niet goed meekomen, wil je het spel op High Quality 1024x768 spelen met fatsoelijke frame rate's heb je blijkbaar een kaartje van de nieuwe generatie nodig. Niet dat het met minder niet kan want 37fps met een 9700pro is nog steeds speelbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...