Ga naar inhoud

DoomIII [discussion]?


Aanbevolen berichten

[quote:4afa20ce9f="sdh"][quote:4afa20ce9f="Computerfreakje"]Wat zou het maximale FPS in Doom III zijn , met mijn 9200SE? wat ik met tweaks eruit kan persen? Ik weet dat dit verschillend is per systeem , maar wil toch het ongeveer aantal weten.[/quote:4afa20ce9f] Dit is Duke cker?? Alweer een nieuw profiel?? :-?[/quote:4afa20ce9f] Nee oud, en dat is off-topic, wel is van PB gehoord? :roll:
Link naar reactie
  • Reacties 269
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    270

[quote:b63ed89270="arjant2"][quote:b63ed89270="DukeH"][quote:b63ed89270="arjant2"][quote:b63ed89270="DukeH"]Jullie hebben geluk , allemaal nVidia kaarten :) . Maar ATi Radeon's draaien er niet echt goed onder :cry: (9200SE enzo) Komt omdat Doom III nVidia optimized is. Wacht maar , ATi komt met een speciale Catalyst Doom III Driver.[/quote:b63ed89270]ligt niet zozeer aan het feit dat het een ATI is, maar meer het feit dat de 9200SE gewoon een langzame kaart is.[/quote:b63ed89270]Valt wel mee vindt ik , ik kan alle spellen @ High detail spelen. Behalve Doom III :( . Maarjah , in 2005 wordt het toch een 9600 XT :)[/quote:b63ed89270]yeah right, farcry zeker ook? ahum[/quote:b63ed89270] far cry loopt lekker op crap kaarten doordat die direct x effencten weglaten dus dan ziet het er slechter uit dan de lowest details bij mij...
Link naar reactie
[quote="GreyHornet"]worden we beetje aggressief van dit spel ? :P Aggressief niet,maar mn hartkleppen hebben het toch wel zwaar nu hoor,zo af & toe :lol: Je schrikt je soms helemaal LAM :evil: (Zijn trouwens wel vrij zieke geesten die dit spel in elkaar gedraaid hebben hoor :-? Ik hou van horror maar ik had nu toch soms ook zoiets van "He Gatver" :x )
Link naar reactie
[quote="rge"][quote:7e427d3bc3="GreyHornet"]worden we beetje aggressief van dit spel ? :P Aggressief niet,maar mn hartkleppen hebben het toch wel zwaar nu hoor,zo af & toe :lol: Je schrikt je soms helemaal LAM :evil: (Zijn trouwens wel vrij zieke geesten die dit spel in elkaar gedraaid hebben hoor :-? Ik hou van horror maar ik had nu toch soms ook zoiets van "He Gatver" :x )[/quote:7e427d3bc3] Ja! Mooi heh! Mijn favoriete zijn die zieke vliegende babies. Die zijn echt heeel eng ! Ik heb em trouwens gisteren uitgespeeld, het enge slijt tegen het einde wel een beetje. Je raakt er eigenlijk "gewend" aan. Ik weet alleen niet of dat een goed iets is :-?
Link naar reactie
[quote:6e1a294dc9="El-Broosha"]Het lijkt verdraaid wel een echt retro gevoel zoals jullie het omschrijven. Ik kan me van vroeger herinneren met de originele Doom dat ik soms met stoel en al achteruit vloog als er weer een monsterlijke pixelbrij de hoek omdook. Dat heb ik lang niet meer gehad sinds dien. Ik ben benieuwd![/quote:6e1a294dc9] zat je toen aan de lsd ofzo? anders kan ik me niet voorstellen dat je dat effect toen had :-? enige enge aan de oude doom was het einde waarin je in die zwarte kamer viel en er ineens allemaal monsters op je af komen.
Link naar reactie
Ik weet nog heel goed dat ik toch toen toe aleen games van pa had gespeeld (denk aan pacman en galgje en mamba en transport tycoon, een beetje meer richting denkspellen), en een keer bij een 19jarige kameraad van me grote broer (sjonges, die lui leken wel 80jaar toen :P) Wolf en Doom zag. Man wat was dat eng zeg. Die lui zaten dan ook echt lekker in de winter in hun 6x6 kamertje met een klein kacheltje op hun, volgens hun een zogenaamde ultra-moderne-beter-dan-NASA-486DX, alles pikke donker daar, doodstil, boxen hard, en dan maar rustig het spel beginnen en dan... *[url=http://members.lycos.nl/lody29/ldx_fallscream.wav]FEARFULL SOUND[/url]* [i:46fd08e2a3]save-as, door lycos server gaap[/i:46fd08e2a3]
Link naar reactie
ken het gevoel helemaal, speelde Doom I op de zolder, waar de ouderlijke PC toen stond. Lichten uit, naast de pijp van de open haard om nog enige verwarming te krijgen. De boxen ook lekker hard. En elke keer schrok je je weer de pleuris. Gisteren even gekeken naar de No.III. Volgens mij hebben ze het gevoel weer aardig bij ons terecht gekregen. In het begin schrok ik me al leip. Vanavond ga ik er helemaal voor zitten!! Ideetje voor de makers: Doom I met de huidige graphicsengines opnieuw uitbrengen.
Link naar reactie
[quote:7d17486c65="Flanker27"] Ideetje voor de makers: Doom I met de huidige graphicsengines opnieuw uitbrengen.[/quote:7d17486c65] Euhm.. volgens mij is dat Doom III, zelfde verhaal als doom 1 maar dan met een nieuwe engine, gelukkig is het level design niet het zelfde gebeleven anders was het te voorspelbaar ;) Maar voor zover ik begrepen heb is doom III precies wat jij voorsteld. Ik heb zelf doom 1 en 2 ook uitgespeeld en het klopt qua verhaal, voor zover je daar over kan spreken, behoorlijk
Link naar reactie
[quote:f92ac618d0="El-Broosha"]Free Record shop wist mij te verzekeren dat zij deze game aanstaande maandag 9 aug. op de plank hebben liggen. Voor wat t waard is natuurlijk,.......[/quote:f92ac618d0] En het was niets waard. Doom III ligt niet op de plank. Eens zien of de 13e gehaald wordt :-? Ik vraag me trouwens af hoe veel legale verkopen gemist worden door de stupide tactiek spellen in Amerika eerder uit te brenegn dan in Europa. Na ja, das hun zorg en ik hoop dat t veel is; dan leren ze er mischien wat van.
Link naar reactie
[quote:aa2c9fd053="El-Broosha"][quote:aa2c9fd053="El-Broosha"]Free Record shop wist mij te verzekeren dat zij deze game aanstaande maandag 9 aug. op de plank hebben liggen. Voor wat t waard is natuurlijk,.......[/quote:aa2c9fd053] En het was niets waard. Doom III ligt niet op de plank. Eens zien of de 13e gehaald wordt :-? Ik vraag me trouwens af hoe veel legale verkopen gemist worden door de stupide tactiek spellen in Amerika eerder uit te brenegn dan in Europa. Na ja, das hun zorg en ik hoop dat t veel is; dan leren ze er mischien wat van.[/quote:aa2c9fd053] mwa denk toch niet veel, net of die o zo slechte downloaders het anders wel zouden kopen :roll: :P
Link naar reactie
Dit vond ik op het forum van Tradingworld.net: [quote:fa1907fcef] SPEED UP DOOM 3 ! : I tried this and Im now runnig at 1280x1024 compared to 800x600 at the same settings. "As all of you who allready have this game recognized the game is very slow even on new Computers. I found out the reason for this and the solution to fix this problem. Normally those files were decompresse during the game. But this exactly is the problem. Even new CPUs are not able to decompress those files while running the game with good peformance and therfore the game runs very **** also on new computers. I don't know if the develpers of ID-Soft was just too stupid to think about this or if they have an agreement with some hardware manufacturing firms. How to get around this problem: It is very simple. Go to your Doom 3 installation directoy and get inside the folder "Base". There are some .PK4 files you have to open each of them with WinRAR 3.3 and extract their entire contents to the Base dir in you Doom 3 installation folder (replace all files if they are any duplicates). Now you have to delete all .PK4 files in the Base folder to prevent the game to use those compressed files agian. Now the game starts and runs mutch faster!!! But Watch out!! This is a guarenteed way to get a MASSIVE performance increase to your game, at the expense of taking up a little more hard drive space (2 gigs approx). I went from running low quality at 800x600 to running High Quality on 1024x768. This improves load times AND framerate/details.[/quote:fa1907fcef] En deze 2 berichtjes: [quote:fa1907fcef]In your DOOM 3 directory, find "DoomConfig.cfg" (x:\Program Files\Doom 3\base). Open DoomConfig.cfg in Notepad. Find the line: seta image_cacheMegs "32" I changed 32 to 96. I got a nice boost in performance. I dunno if the tweak worked or not (maybe my machine did something wierd, have no clue), so I'm just seeing if this works for others as well, or if a different setting works better than others.[/quote:fa1907fcef] [quote:fa1907fcef] I was playing in Mid, 640*480. And it showed about 30-40 in fps. I changed this param to 256 then I play in High, 800*600. Now it shows 50-60 in FPS, lol.[/quote:fa1907fcef] Misschien dat iemand hier iets mee kan Freek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...