Ga naar inhoud

DoomIII [discussion]?


Aanbevolen berichten

[quote:64a0027fc3="Red Dragon"][quote:64a0027fc3="JaFO"] Free recordshop zei ie toch ... [/quote:64a0027fc3] http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=452936 Levertijd in werkdagen: 10 tot 12 werkdagen Release datum: 13-08-2004 ps. thanx voor de demo link, ziet er goed uit.[/quote:64a0027fc3] je zult je pctje flink kunnen laten zweten zo te zien :) Ik ben in ieder geval benieuwd wat er van de graphics in het filmpje overblijft als je een minder zwaar systeem hebt.
Link naar reactie
  • Reacties 269
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    270

[quote:b7f3928b22="Vandread"][quote:b7f3928b22="Vunce"]@Vandread: Op welke resolutie draai je het spel? En wat heb je allemaal aanstaan?[/quote:b7f3928b22] uhj 1024x768 medium settings ofzo ik zal ff kijk of ik vanavond speel en dan een filmpje+plaatjes en fps maak[/quote:b7f3928b22] filmpje lijkt me niet echt nuttig, een beetje filmpje is al een paar honderd mb en of je moet het belachelijk klein maken of belachelijk comprimeren. weet niet of ie er al stond maar: [code:1:b7f3928b22]inimum System Requirements: · English version of Microsoft® Windows® 2000/XP · Pentium® 4 1.5 GHz or Athlon(tm) XP 1500+ processor · 384MB RAM · 8x Speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers · 2.2GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows® swap file) · 100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers · 100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers · DirectX® 9.0b (included) · 3D hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0b compatible 64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers. o ATI® Radeon 8500 o ATI® Radeon 9000 o ATI® Radeon 9200 o ATI® Radeon 9500 o ATI® Radeon 9600 o ATI® Radeon 9700 o ATI® Radeon 9800 o All Nvidia® GeForce 3/Ti series o All Nvidia® GeForce 4MX series o All Nvidia® GeForce 4/Ti series o All Nvidia® GeForce FX series o Nvidia® GeForce 6800 series Multiplayer Requirements: · Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported · Internet play requires broadband connection and latest drivers · LAN play requires network interface card and latest drivers[/code:1:b7f3928b22]
Link naar reactie
[quote:07f82fb0df="sdk"] filmpje lijkt me niet echt nuttig, een beetje filmpje is al een paar honderd mb en of je moet het belachelijk klein maken of belachelijk comprimeren. [/quote:07f82fb0df] ach beetje impressie... beetje divx ervan maken is wel leuk misschien voor de *feeling* dat lijstje zegt zo opzich vrij weinig trouwes.... Ben het eens me die review Het verhaal lijkt eigenlijk heel erg op HL1 (grote ramp, jij in je uppie vs de monsters die door poorten komen etcetc :) is ook vrij voorspelbaar nu ;)
Link naar reactie
Heb de game ff 3 secs gespeeld (moest weg) hier de screens index, let op jpgcompressie=1 dus grote jpgjes 1024x768 medium details fps tussen 30 en 59 (limit) http://dccclan.50free.org/doom3 leuk dat dat blikje indeukt nadat je hem van de tafel hebt geslagen. Hamburgers enzo kun je ook meppen :lol: hehe wel vaag al dat gebrabbel over intercom in die basis, gaat gewoon door je mission briefing heen als je die naleest op je PDA (!!!) jawel mensen, het spel heeft een verhaal gekregen en een pda waarmee je info kunt verzamelen en bekijken. Vindt het tot nu toe een beetje a la Unreal 2. (meelopen met blabla pak gear op blabla)
Link naar reactie
mijn scherm is hartstikke donker, en dus in doom ook, kan de weg nog niet echt vinden :P dan maar brightness @ hoogst :) het begin lijkt erg op halflife, dat je eerst 10.000 mannetjes langs moet klepperen, IK WIL FRAGGEN trouwens als ik die screens zie doet een MX440 er niet veel voor onder :P alleen de shaders mis ik :)
Link naar reactie
[quote:d07d198050="NoepZor"]mijn scherm is hartstikke donker, en dus in doom ook, kan de weg nog niet echt vinden :P dan maar brightness @ hoogst :) het begin lijkt erg op halflife, dat je eerst 10.000 mannetjes langs moet klepperen, IK WIL FRAGGEN trouwens als ik die screens zie doet een MX440 er niet veel voor onder :P alleen de shaders mis ik :)[/quote:d07d198050] Donker is juist de sfeer... dat moet je niet verneuken door de ingame brightness hoger te zetten. Je schrikt je juist de pleuris als er zo'n gast op je schiet en je ziet ff niet waar ie staat. (hele beeld doet vaag als je geraakt wordt) maar daar heb je dus jeflashlight voor. En maak eens screens met je mx440 dan, volgens mij gewoon zelfde verhaal als bij far cry, vriend van me heeft een mx 440 maar far cry ziet daar op high detail er 10x rotter uit. Heb trouwens nog wat nieuwe gemaakt ff kijken of het wat is, tijdens de actie meestal geen tijd om op f10 te drukken :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...