Ga naar inhoud

DoomIII [discussion]?


Aanbevolen berichten

Sterker nog ... de benchmark waar die site ( HardOcp ) het over heeft werd bij Id-Software zelf gehouden. :roll: Op zich niet vreemd na al die lekken bij de grote jongens. Nu is het wachten op de officieele demo en/of de echte release om te zien wat 'normale' mensen op hun 'normale' systeem kunnen halen in dat spel. Wat dat betreft vind ik het een beetje raar dat Id-Software de demo pas na de officieele release hebben gepland, terwijl je zou denken dat ze juist nu het 'gold' is tijd hebben om die demo in elkaar te zetten.
Link naar reactie
  • Reacties 269
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    270

[quote:bac89bee4c="JaFO"]Wat dat betreft vind ik het een beetje raar dat Id-Software de demo pas na de officieele release hebben gepland, terwijl je zou denken dat ze juist nu het 'gold' is tijd hebben om die demo in elkaar te zetten.[/quote:bac89bee4c]Idd, hoe moeilijk kan dan zijn? Een demo maken is naar mijn idee alleen een beetje knip/plak werk.
Link naar reactie
[quote:1be1534eae="JaFO"]Sterker nog ... de benchmark waar die site ( HardOcp ) het over heeft werd bij Id-Software zelf gehouden. :roll: Op zich niet vreemd na al die lekken bij de grote jongens. Nu is het wachten op de officieele demo en/of de echte release om te zien wat 'normale' mensen op hun 'normale' systeem kunnen halen in dat spel. Wat dat betreft vind ik het een beetje raar dat Id-Software de demo pas na de officieele release hebben gepland, terwijl je zou denken dat ze juist nu het 'gold' is tijd hebben om die demo in elkaar te zetten.[/quote:1be1534eae] wees niet ongerust zal markstrategisch vast wel verantwoord zijn.
Link naar reactie
Je bedoelt : zo kunnen ze de boel nog belazeren en de fanboys naar de winkel toe laten rennen voordat de waarheid uitlekt ... ;) Vooral door de hoge prijs is het net alsof diegenen die eerst zelf willen zien wat Id-Software gemaakt heeft gestraft worden, terwijl de ongeduldigen beloond worden ... Misschien goede marketing, maar ik verdenk zo'n bedrijf dat ze iets te verbergen hebben.
Link naar reactie
[quote:1cc6dd9461="Red Dragon"]Zucht.... is ie nu al weer illegaal te downloaden.. spel ligt nog lang niet in de winkel en SDK heeft hem al weer[/quote:1cc6dd9461] free record shop ownt :roll: tis trouwens niet eens zo'n grote game, vondt altijd al gek dat die beta maar 500 a 700 mb was (nooit moeite genomen te downloaden). Maar de full game is "slechts" 3 cd's waarvan de 1e niet eens een volle.
Link naar reactie
[quote:f7b1b67052="sdk"]zoals al eerder gemeld zegt id software dat (ff vertaald voor de mensen zonder engels) in je favoriete winkel zul je hem waarschijnlijk eerder kunnen kopen.[/quote:f7b1b67052] Dus jij wou beweren dat je hem hier in Nederland in een winkel gekocht heb, dan wil ik wel weten waar dan kan ik daar morgen ook shoppen.
Link naar reactie
[quote:084c84e34a="Red Dragon"][quote:084c84e34a="sdk"]zoals al eerder gemeld zegt id software dat (ff vertaald voor de mensen zonder engels) in je favoriete winkel zul je hem waarschijnlijk eerder kunnen kopen.[/quote:084c84e34a] Dus jij wou beweren dat je hem hier in Nederland in een winkel gekocht heb, dan wil ik wel weten waar dan kan ik daar morgen ook shoppen.[/quote:084c84e34a] Free recordshop zei ie toch ... Voor de rest ... eerst zien dan geloven. Laat de kassabon en doos dan maar eens zien ... // - Voor de mensen die het niet erg vinden om teveel te zien is hier de officieele video van Doom 3 : http://download.beyondunreal.com/fileworks.php/official/other/d3pcdownloadfinal.zip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...