Ga naar inhoud

DoomIII [discussion]?


Aanbevolen berichten

[quote:93d5d8f74b="Red Dragon"][quote:93d5d8f74b="GamerNeo"][quote:93d5d8f74b="Red Dragon"]Het word wel enger maar tegen die tijd ben je er aan gewend. Op een gegeven moment word bloed op de muur e.d. de zoveelste zelfde texture voor mijn gevoel. Aan het einde van het spel had ik het ook allemaal wel gezien. Het spel is wat eentonig moet ik helaas concluderen. Mijn hoop is nu gevestigd op Half-Life 3[/quote:93d5d8f74b] Wow, nú al, ik wil eerst HL2...maar die zal je wel bedoelen :lol:[/quote:93d5d8f74b] :oops: Half-Life 2 inderdaad.[/quote:93d5d8f74b] Er komt wel een HL3 btw :D Edit: maar dit wordt een beetje off topic SRY RD!! :oops:
Link naar reactie
  • Reacties 269
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    270

[quote:1c61d8af36="computer_nerdo"]Mijn koeling maakt al sinds een tijdje meer toeren dan eerder (2700 --> 2900 cpu fan) en alle plekken voor case-fans in de behuizing zijn gevuld. Dan zou de koeling toch goed moeten zijn?[/quote:1c61d8af36]Temperatuur is goed hoor. Niets om je druk over te maken. AMD's zijn daarvoor gemaakt. (Staat ook op AMD.com) Suc6!
Link naar reactie
[quote:10c9480111="Computerfreakje"][quote:10c9480111="computer_nerdo"]Mijn koeling maakt al sinds een tijdje meer toeren dan eerder (2700 --> 2900 cpu fan) en alle plekken voor case-fans in de behuizing zijn gevuld. Dan zou de koeling toch goed moeten zijn?[/quote:10c9480111]Temperatuur is goed hoor. Niets om je druk over te maken. AMD's zijn daarvoor gemaakt. (Staat ook op AMD.com) Suc6![/quote:10c9480111] Heel leuk hoor dat hij dat aankan... dat ze pas boven de 90 graden kapot gaan weet ik (heb ervaring) maar het is dus ook echt niet de bedoeling dat hij uitvalt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...