Ga naar inhoud

DoomIII [discussion]?


Aanbevolen berichten

[quote:aea09860c6="computer_nerdo"]op 800x600 loopt ie wel goed :) wordt dan niet warmer dan 55 graden. Maar waarom wordt alles op 1024x768 zo ontzettend warm? het kost natuurlijk wel wat meer power maar er zijn ook spellen waarbij hij begint te haperen omdat hij niet genoeg power heeft en daar heb ik geen warmte problemen.[/quote:aea09860c6] Tusseen 800*600 en 1024*786 zit een zeer groot verschil. En aangezien jij geen supersterke videokaart hebt, moet de processor veel doen. En dan wordt ie erg heet ja....
Link naar reactie
  • Reacties 269
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    270

[quote:513d3878a1="computer_nerdo"]op 800x600 loopt ie wel goed :) wordt dan niet warmer dan 55 graden. Maar waarom wordt alles op 1024x768 zo ontzettend warm? het kost natuurlijk wel wat meer power maar er zijn ook spellen waarbij hij begint te haperen omdat hij niet genoeg power heeft en daar heb ik geen warmte problemen.[/quote:513d3878a1] Als ie zo erg over z'n toeren gaat dat je systeem in paniek raakt dan is je koeling gewoon niet voldoende (of mogelijk zelfs stuk). // --- Iemand heeft hier teveel naar Gollem gekeken voordat ie aan D3 begon ;)
Link naar reactie
Mooi man, hoe snel het uiterlijk van een game kan veranderen in 11 jaar: [img:845129ac1e]http://www.pcgamespecial.nl/nieuwsdienst/screenshots/Doom%203/doompc_pic.jpg[/img:845129ac1e] [size=9:845129ac1e]Doom 1[/size:845129ac1e] [img:845129ac1e]http://www.pcgamespecial.nl/nieuwsdienst/screenshots/Doom%203/shot0029.jpg[/img:845129ac1e] [size=9:845129ac1e]En Doom 3[/size:845129ac1e]
Link naar reactie
[quote:c43fe787b5="El-Broosha"] ad RD:Vertel eens wat meer RD. Er wordt iets added in m'n playerlist, maar "what's next"??[/quote:c43fe787b5] Het is mij ook nog niet gelukt, ik zag het op internet ergens staan, ik zal eens gaan zoeken en dan laat ik het weten [edit] :oops: Het werkt niet, het is een HOAX :( ik moet in het vervolg wat beter onderzoek doen voordat ik wat post. shame on me :oops: [quote:c43fe787b5] "give doom95" is not a cheat...the consol doesn't even accept it. some mo just wrote it in the cheat list and every other site copied it. The cheat doesn't work...never did...[/quote:c43fe787b5]
Link naar reactie
[quote:c4ef82c2ac]Q: How does this Doom '95 cheat work? A: Honestly, I have no idea, but when I find out I'll let you all know. It seems the game DOES add it to your inventory, but you just can't use it. Brandon says that basically anything will be added to the inventory. You can also give the command "give dirt", and it'll add the unknown item dirt to your inventory. Actually there is a way to get this to work! I found it out today. Follow these steps careful: 1 - Go to the store. 2 - Look around for the Doom: Collector's Edition. If this fails, go to another store and repeat. 3 - Grab the box, go to the lady behind the desk. 4 - Put the box down, she won't destroy it, she'll give it back. 5 - Pay for it. 6 - Go home. 7 - Put the CD in your drive. 8 - You can now play Doom '95![/quote:c4ef82c2ac]
Link naar reactie
[quote:4016060fcf="Red Dragon"]Ja ik heb het uitgespeeld (gisteren avond). Vind de spelduur wat tegenvallen, echt lang is het niet, aan de andere kant was ik het spel tegen het einde ook wel zat dus wat dat betreft lang genoeg :) Alpha labs 3 is nog redelijk aan het begin, je hebt dan 1/3 van het spel gehad.[/quote:4016060fcf] Ok dan!! Kank nog ff lekker verder griezelen!! Wordt et nog enger? :lol:
Link naar reactie
[quote:938c9f386d="Red Dragon"]Het word wel enger maar tegen die tijd ben je er aan gewend. Op een gegeven moment word bloed op de muur e.d. de zoveelste zelfde texture voor mijn gevoel. Aan het einde van het spel had ik het ook allemaal wel gezien. Het spel is wat eentonig moet ik helaas concluderen. Mijn hoop is nu gevestigd op Half-Life 3[/quote:938c9f386d] Wow, nú al, ik wil eerst HL2...maar die zal je wel bedoelen :lol:
Link naar reactie
[quote:bb09bec951="GamerNeo"][quote:bb09bec951="Red Dragon"]Het word wel enger maar tegen die tijd ben je er aan gewend. Op een gegeven moment word bloed op de muur e.d. de zoveelste zelfde texture voor mijn gevoel. Aan het einde van het spel had ik het ook allemaal wel gezien. Het spel is wat eentonig moet ik helaas concluderen. Mijn hoop is nu gevestigd op Half-Life 3[/quote:bb09bec951] Wow, nú al, ik wil eerst HL2...maar die zal je wel bedoelen :lol:[/quote:bb09bec951] :oops: Half-Life 2 inderdaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...