Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

"Het ging fout" is de meest stupide opmerking ooit ... Welke error kreeg je en wanneer kreeg je die ? Heb je hem gemeld bij Epic (het demo-feedback forum van Atari is er niet voor niks) ? En daarnaast krijg je bij een crash automatisch de mogelijkheid om de error op te sturen via het bug-reportforumulier. Tenminste die twee keer dat de demo bij mij gecrashed is ging dat ...
Link naar reactie
Goud voor Unreal Tournament 2004, release 15 maart Atari heeft aangekondigd dat de 2004-editie van Unreal Tournament haar goldstatus heeft bereikt. Dit houdt in dat het spel klaar is om in productie genomen te worden en weldra in de schappen zal liggen. Unreal Tournament zal ja vanaf 15 maart in de winkels aan kunnen treffen, zowel op CD-Rom als op een speciale DVD editie, die een extra schijfje met mod-tutorials zal bevatten. Unreal Tournament 2004 bevat meer dan 100 verschillende levels, waaronder alle levels uit Unreal Tournament 2003 en de bonuspacks. De grootste vernieuwing is de Onslaught mode, waarvan je met de demo al hebt mogen proeven. Met deze mode worden tevens voertuigen aan het spel toegevoegd. Ook kunnen we een aantal nieuwe wapens verwachten, waaronder de AVRiL en de Spider Mines, en maakt ook de Sniper Rifle opnieuw z'n opwachting. Bron: www.gamer.nl [img:9b1b9dc136]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/small1078421264_0.jpg[/img:9b1b9dc136]
Link naar reactie
[quote:30679ffce4="Hu'uruun"]Vind ik persoonlijk veel geld voor UT2003 met wat mooiere graphics en 2 spelmodes (toch?) erbij... Die extra doe ik het nou ook niet voor.[/quote:30679ffce4] lees ff de vorige 8 pagina's door. Ut03 heeft geen mooiere graphics, in de demo zitten nog geen high res textures omdat deze dan te groot zou worden (quote jafo). Vind niet erg dat spel op dvd uitkomt hoop alleen niet dat daarmee de prijzen worden verhoogd. Als dat zo is doe mij dan maar weer cdrommetjes. (4x30 cent en voor fabrikant nog minder).
Link naar reactie
De 'ordinaire' dvd-versie is net zo duur/goedkoop als de 6-cd versie ! Voor het geld hoef je het dus niet te doen ... enige probleem is dat de 6-cd versie hier in Nederland niet te koop zal zijn. Voor 43,70 (pre-order!!! bij Dynabyte) ... alleen de SE-versie is relatief duur (en ook alleen voor de 'echte' fans).
Link naar reactie
Ze proberen het te regelen dat het op de 15de in de winkels *kan* liggen. Of dat ook daadwerkelijk gebeurd is ook afhankelijk van wat de lokale leveranciers eisen (sommige ketens hebben nieuwe releases altijd op een vaste dag in de week, en weer anderen dreigen met boetes als ze 'te vroeg' zijn) Ik ben iig benieuwd wanneer het verlossende bericht komt :) Bij UT'03 was ik net dezelfde dag van release in de winkel ...
Link naar reactie
[quote:95d256ddca="NoepZoR"]lees ik het goed, 6 cd's :o sjeezusmina, net alsof je nog niet genoeg CD's hebt :P en met de dvd versie houden ze geen rekening met de mensen die geen dvd-rom hebben :lol: 8)[/quote:95d256ddca]Volgens mij is hier al eens een extra topic voor geopend, conclusie was dat in elk systeem waar UT 2004 fatsoenlijk op kan draaien wel een dvdspeler aanwezig is. voor die enkeling die het niet heeft? tja daar zijn die cd's vor.
Link naar reactie
[quote:d818bfbf31="JaFO"] Voor 43,70 (pre-order!!! bij Dynabyte) ... alleen de SE-versie is relatief duur (en ook alleen voor de 'echte' fans).[/quote:d818bfbf31] [url=http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs1&page=title&r=PC&title=129047]DVD versie[/url] 17,99 Pond bij www.play.com Ik heb hem daar besteld en betaald, 17,99 Pond = circa [b:d818bfbf31]27,50 Euro [/b:d818bfbf31]8) (incl. verzend kosten) Overigens kan je bij play.com ook de [url=http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=157889]6-cd versie[/url] bestelen. Je moet echter wel een credit card hebben anders kan je er niets bestellen. Weet je zeker dat de 6-cd versie niet in nederland is? lijkt me raar, aangezien niet iedereen een DVD-rom heeft (zie DVD-rom poll)
Link naar reactie
[quote:9924218235="sdk"][quote:9924218235="Hu'uruun"]Vind ik persoonlijk veel geld voor UT2003 met wat mooiere graphics en 2 spelmodes (toch?) erbij... Die extra doe ik het nou ook niet voor.[/quote:9924218235] lees ff de vorige 8 pagina's door. Ut03 heeft geen mooiere graphics, in de demo zitten nog geen high res textures omdat deze dan te groot zou worden (quote jafo). Vind niet erg dat spel op dvd uitkomt hoop alleen niet dat daarmee de prijzen worden verhoogd. Als dat zo is doe mij dan maar weer cdrommetjes. (4x30 cent en voor fabrikant nog minder).[/quote:9924218235] Wat zeg ik nou net? 'Alleen wat mooiere graphics', ik weet best dat die textures niet in de demo zitten, ik had het dan ook niet over de demo (dùh)... Zucht... Overigens vind ik 43.70 bij Dynabyte ofzo als nog duur; ik vind eigenlijk alleen Onslaught leuk, dus daar doe ik het eigenlijk niet voor... En ik heb ook geen creditcard, dus dat feest gaat ook niet door, misschien als ik m'n moeder kan overhalen... Overigens ben ik al in het bezit van 1 DVD spel: Blade Runner :-P (kreeg ik lang geleden bij een Packard Bell computer).
Link naar reactie
wedstrijd loopt nog steeds, maar de uitslag van fase 2 is nog niet bekend. Voor fase 3 moeten de spellen compatibel zijn met UT'04 ... dus dat zal na de release worden. Reken maar op een einddatum voor de finale ergens in augustus of zo (misschien net op tijd om UT'05 te bekend te maken ;)) == edit == 30 mei is de einddatum voor fase 3, maar als je nu nog moet beginnen ben je gegarandeerd te laat ... zeker als je ziet waar je dan tegenop moet qua mods. // -- btw : Bladerunner werd oorspronkelijk op een viertal losse cd's verkocht. Net als Baldur's Gate waarvan later een dvd-rom versie is gemaakt. Voor zover ik weet is alleen 'Lander' het enige spel geweest dat vanaf het begin op dvd-rom is verschenen (of toen waren er plannen in die richting). UT'04 wordt feitelijk het eerste 'echte' top-spel dat op dvd-rom zal verschijnen ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...