anoniem Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2004 Als je de video's had gezien dan wist je het : De alternatieve vuurknop voor de link-gun herstelt de voertuigen en de nodes. Als je met iemand linkt en/of damage-amp hebt gaat dit een stukje sneller. Opmerking : als je rechts onder in je HUD twee cirkels ziet verschijnen terwijl je de linkgun vast hebt dan is er iemand met je aan het linken. :) Het cijfer geeft aan hoeveel mensen met je gelinkt hebben. btw : Mocht je de nieuwe versies van wapens niet leuk vinden dan kun je bij de wapen-instellingen nog altijd voor het 'klassieke' model kiezen. -- edit -- Je hebt idd aparte awards voor double kills etc met een voertuig ... :) Dit zijn de 'Road rage'-meldingen e.d. die eerder genoemd werden. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2004 draait dit spel ook onder Linux, net als ut2003?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2004 De links naar Linux-versies van de demo vind je hier : http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=4875 UT'04 zal straks in de echte versie vanaf het begin al een linux-versie in de doos van de pc-versie hebben. Daarnaast is er nog een versie voor de Macintosh-computer die los verkocht wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2004 grandioos!!!!!! 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2004 weet iemand al wat van de realease date? (america is ook best). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2004 19 Maart volgens mijn favo on-line bestel site: http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs2&page=title&r=PC&title=129047 Maar die gasten van play.com zitten er wel eens naast :) //JaFo Is er ook al wat bekend over de 64-bits versie van UT2004. die zou toch ook komen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2004 Volg deze link maar : http://www.ina-community.com/forums/showthread.php?s=&threadid=320354 [quote:d0fd8210ef] ... In case you also weren't aware of this: the Windows version of UT2004 will include native 64-bit support for AMD Athlon 64. Tim Sweeney and Ryan Gordon demonstrated the 64-bit version of UT2004 at today's AMD64 launch event in San Francisco. Mark Rein / 24-9-2003 [/quote:d0fd8210ef] // --- Releasedatum is nog steeds 'when it is done!(tm)' en niet eerder. In theorie is een release in maart best mogelijk, want we hebben een zo goed als bug-vrije demo .... Zelf gok ik op eind maart ... voordat het hier in Nederland te krijgen is. // -- Het was te verwachten : truuks met voertuigen ... http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=&threadid=349268 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2004 [quote:8d172f5222]In theorie is een release in maart best mogelijk, want we hebben een zo goed als bug-vrije demo .... [/quote:8d172f5222] Het is niet echt een bug maar die voertuigen van mijn medematen in onslaught zien mij niet echt staan als ik zo'n core sta te laden heb ik het idee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2004 //JaFO Mooi, dus ik hoef niet een apparte versie van UT2004 te kopen als ik dit allemaal zo lees. dat is gunstig. Leuke stunts overigens :) Doet me denken aan die HALO stunts waar ook ergens een filmpje van op internet zwerft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2004 En als je 64-bit Linux hebt is er al een demo : http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=4897 :) De link naar mirrors voor de Mac-demo staat ook in datzelfde nieuwsbericht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2004 Ik las het al op tweakers van die linux demo. Ik ben van plan dit jaar op een 64-bits Athlon over te stappen en ik was bang dat ik dan 2x UT2004 moest kopen, vandaar de vraag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2004 Toch wel grappig dat de eerste echte 64-bits applicatie voor de 'normale' consument een spel zal worden :D ;) Voor iets anders heb je niks aan al dat vermogen :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2004 precies, wat me ook opviel was dat UT2004 meer dan 512mb intern gebruikt. Ik was een DVD aan het branden en te gelijk UT2004 aan het doen, halvewegen ging ik mijn resourches checken en van mijn 1024mb werd 90% gebruik!! :o en dat komt echt niet alleen maar doordat ik een DVD aan het branden was. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Had je 'skins-caching' (ben ff de precieze naam kwijt) aan staan ? Dat ding zorgt ervoor dat alle textures voor zover mogelijk in het geheugen geladen worden ... Yep, UT pakt wat het kan krijgen en niet zo zuinig ook als je het toestaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Geen idee of ik dat aan heb staan, ik vind het niet zo erg hoor, heb ik teminste niet voor niets 1024mb :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Ik maak me er ook niet zo druk om. Zeker nu ik ONS met 16 bots kan spelen zonder dat ik tegen echte performance-problemen aanloop. Het enige echte zware level in de demo is het Assault-level, maar dat vind ik lang zo leuk niet als Torlan met al die verschillende node-netwerken die je kunt verzinnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Lol, ik heb alleen nog maar ONS, gespeeld, dat is zo verslavend dat ik nog geen enkele andere modus heb geprobeerd, net nog 2 uur online op Torlan rond gefraged, geweldig gewoon. Ik zal Asault wel eens proberen, die was in UT ook altijd wel leuk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 [quote:d4cc964666]Ik zal Asault wel eens proberen, die was in UT ook altijd wel leuk. [/quote:d4cc964666] Ja idd, ben erg blij dat ze die weer terug hebben gehaald. Begin me trouwens wel een beetje te vervelen met maar 1 map per spelmode. Dat ze em maar snel releasen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Maar bij ONS kun je de manier waarop nodes gelinkt moeten worden aanpassen. Hierdoor kun je dat ene level op tig manieren spelen (als de server dat heeft). Nog wat UT'04-humor : http://sio.midco.net/namanax/Kyll/2k4/ONS_Posters1600x1060.jpg Meer is hier te vinden : http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=&threadid=349787&perpage=30&pagenumber=1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 [quote:596488e471="JaFO"] Nog wat UT'04-humor : http://sio.midco.net/namanax/Kyll/2k4/ONS_Posters1600x1060.jpg Meer is hier te vinden : http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=&threadid=349787&perpage=30&pagenumber=1[/quote:596488e471] Die eerst plaat is erg goed, bij ONS mis je vaak de teamwork van sommige gasten, soms sta ik in mijn eentje een Node aan te vallen terwijl de rest van de 16 andere users zit te nietsnutten. Ergnissen die ik herkende: Gasten die wachten bij raptor spawn locatie's Gasten die lopen te kl$%en en niet samen werken. Ook populair: Ruzie maken om de redeemer spawn plek met een ander zielepoot van de tegenstander. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen