anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Er gaan geruchten ... dat het over een paar uurtjes zover is. (bron : http://ve3dboards.ign.com/message.asp?topic=14875401 ) Let wel : dit zijn slechts geruchten die op het Atari-forum bevestigd schijnen te zijn ... Enige probleem is dat het forum zo verdomd traag is dat ik nog niet heb kunnen zien of het ook daadwerkelijk waar is. // -- edit -- Status : Confirmed Source: IRC-channel / Mouser (Epic) [quote:65a8875f8f] [17:10] <Mouser> Ok, well I think what I am suposed to say is that the Demo will be out at 12:00PM PST [/quote:65a8875f8f] Dat betekent dat +/- 20:00 GMT de links bekend zullen worden gemaakt ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 [quote:38a05ca136="JaFO"]Er gaan geruchten ... dat het over een paar uurtjes zover is. (bron : http://ve3dboards.ign.com/message.asp?topic=14875401 ) Let wel : dit zijn slechts geruchten die op het Atari-forum bevestigd schijnen te zijn ... Enige probleem is dat het forum zo verdomd traag is dat ik nog niet heb kunnen zien of het ook daadwerkelijk waar is. // -- edit -- Status : Confirmed Source: IRC-channel / Mouser (Epic) [quote:38a05ca136] [17:10] <Mouser> Ok, well I think what I am suposed to say is that the Demo will be out at 12:00PM PST [/quote:38a05ca136] Dat betekent dat +/- 20:00 GMT de links bekend zullen worden gemaakt ...[/quote:38a05ca136] is die link niet gewoon te raden door te kijken naar ut03 demo (ftp.epic enz sp_demo.exe) meestal is van zelfde maker bestandsnaam opbouw zelfde :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Gokken kan altijd ... maar de grote sites (BeyondUnreal & co) hebben de dummy-pagina's al klaar staan. Dus echt zoeken hoeft niet. Daarnaast lijkt Epic 'bittorrent' te promoten als de manier om de demo te verspreiden. Het is iig voor mij de eerste keer dat ik van dit ding hoor van een officieele site. De officieele forums zijn dicht : [quote:ef9d8c6be0] Unreal Tournament 2004 Demo Update We will be releasing the UT2004 Demo at 12:00 PST. We will be closing the forums from now till then to preserve our servers. Download Mirrors will be found on www.unrealtournament.com. Best Regards, Kyle "Pezman" Peschel [/quote:ef9d8c6be0] Lijkt me dus officieel genoeg :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Ja hoor!!!! Hij is uit!!! Veel plezier allemaal!!!!!! :D :D :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 staat nu te downloaden, we'll see! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 hehehe fileshack 399 minuten waiting time, nvidia 4 kbps. Schiet lekker op :P (fileshack zal wel komen dat het hier nu 23:00 is en in amerika x uur) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Multiplay.co.uk: 60 kb/s (was net 90 :-()... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Assault en Onslaught gaan het helmaal maken, top gewoon, kan niet anders zeggen, alles voelt goed, speelt soepel, is leuk, klinkt goed (hoewel de wapeneffecten iets heftiger mogen) Let wel, er zitten nog geen highres textures in ivm de dowloadgroote. Ik vind de UT2003 style (wapenview etc.), beter dat is het enige minpunt, maar das een kwestie van wennen en pers.voorkeur. En zoals altijd, mensen die met v-syn spelen, triple buffering aanzetten in ut2004.ini Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Ik had hem vanochtend pas binnen via bittorrent (max snelheid was 30 kb/s maar het wisselde nog wel eens naar 3 - 4 kbs). Leuk systeem als je een bestand 'meteen' wilt hebben, maar echt snel was het voor mij helaas niet. // --- De GUI is in ieder geval stukken netter en uitgebreider : - eigen crosshair per wapen - twee announcers tegelijk te kiezen (eentje voor 'normale berichten' en eentje voor rewards) - teamskins zijn te zien bij de instellingen :) - bots kunnen nu ook op een bepaalde positie geplaatst worden zoals dat in UT'03 alleen in het SP-toernooi mogelijk was. (gebruik hiervoor de optie 'customize bots') - we kunnen eindelijk die 'performance waarschuwingen' uitschakelen bij de instellingen :) - menu-muziek lijkt verdomd veel op die in het UT'99-menu ... Voor de rest heb ik alleen maar ff naar AS & ONS gekeken. Het CTF-level zag er prachtig uit :) Vanavond maar eens goed uittesten, met name de 'voice-recognition' ... btw : die 'codes' die je bij de bot-namen ziet staan ('alfa', 'bravo', etc.) zijn de namen waarmee je ze via de microfoon kunt commanderen ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 vanochtend ook even zitten spelen, cool! onslaught is er gaaf maar hoe krijg je in de voertuigen een "cockpit view", dacht dat het f5 moet zijn maar werkt bij mij niet (?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Met je 'scrollwheel' zoom je in & uit ... als je ver genoeg inzoomt kom je in de cockpit terecht. Zo werkte het iig bij de Hellbender. En voor je het vraagt : met de cijfertoetsen wissel je van plaats binnen een voertuig Voor de Hellbender : -1- chauffeur -2- wapen rechts -3- wapen achter ONS-tip 1 : een node moet actief zijn willen de voertuigen tevoorschijn komen ! Wapens e.d. zijn echter altijd te pakken. ONS-tip 2 : De power-core in de vijandelijke basis kan verdomd veel hebben. Een paar redeemers is de makkelijkste manier om zo'n ding uit te schakelen. AS-tip : Er zitten automatische kanonnen bij de spawn-plaatsen, dus denk maar niet dat je kunt daar kunt kamperen. Wat niet wil zeggen dat je met de aanwezige mini-gun turrets en de bijbehorende zoom-functie de aanvallers het leven makkelijk maakt ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [quote:09a0f42097="JaFO"]Met je 'scrollwheel' zoom je in & uit ... als je ver genoeg inzoomt kom je in de cockpit terecht. Zo werkte het iig bij de Hellbender. En voor je het vraagt : met de cijfertoetsen wissel je van plaats binnen een voertuig Voor de Hellbender : -1- chauffeur -2- wapen rechts -3- wapen achter ONS-tip 1 : een node moet actief zijn willen de voertuigen tevoorschijn komen ! Wapens e.d. zijn echter altijd te pakken. ONS-tip 2 : De power-core in de vijandelijke basis kan verdomd veel hebben. Een paar redeemers is de makkelijkste manier om zo'n ding uit te schakelen. AS-tip : Er zitten automatische kanonnen bij de spawn-plaatsen, dus denk maar niet dat je kunt daar kunt kamperen. Wat niet wil zeggen dat je met de aanwezige mini-gun turrets en de bijbehorende zoom-functie de aanvallers het leven makkelijk maakt ;)[/quote:09a0f42097] Dankje, nog een vraag over het instellen van een joystick, misschien weet jij / iemand het antwoord? Ik heb net dit op het atari forum gezet: Hi all, I like the demo, awesome! The only problem I have is that my joystick isn't working very well. While the joysstick is in the center position still it is "drifting", that is to say the surrounding is moving.. I have got a microsoft sidewinder, it is calibrated within Windows XP. What can I do to solve this problem? Thanks! Frank Het lijkt me wel leuk om in de voertuigen met een joystick te sturen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [quote:d58854c3d6="Hu'uruun"]Multiplay.co.uk: 60 kb/s (was net 90 :-()...[/quote:d58854c3d6] heb gewoon ff gew8 tot vandaag (4 uur), nu is de wachtrij maar 1 minuut. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 ik heb vanmiddag de demo gedownload, maar als ik hem wil openen dan begint hij met unzippen opzich niets aan de hand maar hij blijft naar circa 5 min hangen en dan gaat ie dus niet verder. weet iemand hier iets meer over Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Hij was binne 30 min klaar en loopt als een trein :D . Heb ff assault gedaan, zag er goed uit. Heb niet echt verder gespeeld want de almoheersede verkoudheid hier heeft ook mij te pakken :P . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [quote:175cc5f56f="bigstaal"]Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :([/quote:175cc5f56f] Velocity -> zwaartekracht... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Die verdomde vuile bots ... prachtig gewoon hoe ze in DM rondspringen. Ze lijken idd een stuk bijgeleerd te hebben tov vorige keer. Het DM-level heeft enkele onverwachte routes : als je een schuine plaat ziet staan ... met een gewone dodge voorruit klim je langs dat ding omhoog. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Ik vind dit spel nu niet echt supermooi ofzo. Zelfs met 16x aniso en 8x FA liep het nog helmaal soepel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [quote:458b3072f6="Hu'uruun"][quote:458b3072f6="bigstaal"]Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :([/quote:458b3072f6] Velocity -> zwaartekracht...[/quote:458b3072f6] nee velocity is snelheid, gravity is zwaartekracht... Als je het niet weet ook niet andere verbeteren aub. over de game, wow onslaught is ook wel vet. Wat is eigenlijk de toets voor steigen in dat vliegtuigje? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen