Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

Dit spel is veel beter dan UT2003, (vind ik) Op UT2003 was ik vrij snel uitgekeken. Ik starte net UT2004 demo op en ben onslaught gaan spelen (las hier positieve dingen over onslaught). Echt geweldig, voordat ik het wist zat ik 2 uur de zelfde map te spelen. De hele opzet van Onslaught vind ik erg leuk gedaan, en de voertuigen die je krijgt vind ik ook erg goed. GFX zien er prima uit speel het op 1280x1024 AA4x AF8x en alle settings op zo hoog mogelijk (in UT2004.ini vsync aan gezet en triple buffer ook)
Link naar reactie
En de 'rewards' die je kunt krijgen zijn leuk : - carjack -> stelen van een vijandelijk voertuig (compleet met autoalarm) - vehicular manslaughter -> *splat* weer een voetganger minder - Daredevil -> net als de stunt-bonus in GTA ... dus een goeie sprong met een salto :) - Topgun -> ??? - Eagleeye -> ??? Meer ? // -- Commanderen van de bots is leuk als je de juiste spullen hebt ! Voor diegenen zonder XP : http://www.microsoft.com/speech/download/sdk51/ En hier de 'speech SDK 5.1' ophalen. RTFM in de help-directory voor de commando's. Werkte perfect voor mij :)
Link naar reactie
[quote:c2bf838330="bigstaal"][quote:c2bf838330="Hu'uruun"][quote:c2bf838330="bigstaal"]Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :([/quote:c2bf838330] Velocity -> zwaartekracht...[/quote:c2bf838330] ahum, was dat niet gravitation?[/quote:c2bf838330] nee kijk 3 posts hoger, gravity
Link naar reactie
[quote:7ad4e5a814="Red Dragon"]Dit spel is veel beter dan UT2003, (vind ik) Op UT2003 was ik vrij snel uitgekeken. Ik starte net UT2004 demo op en ben onslaught gaan spelen (las hier positieve dingen over onslaught). Echt geweldig, voordat ik het wist zat ik 2 uur de zelfde map te spelen. De hele opzet van Onslaught vind ik erg leuk gedaan, en de voertuigen die je krijgt vind ik ook erg goed. GFX zien er prima uit speel het op 1280x1024 AA4x AF8x en alle settings op zo hoog mogelijk (in UT2004.ini vsync aan gezet en triple buffer ook)[/quote:7ad4e5a814] Onslaught is afgekeken van conquest marines :wink: (een mod voor ut03). @JAfo, na monsterkill krijg je nu een vette, iets met liquido ofzo. fph 351 8)
Link naar reactie
[quote:b7f3928b22="bigstaal"][quote:b7f3928b22="Hu'uruun"][quote:b7f3928b22="bigstaal"]Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :([/quote:b7f3928b22] Velocity -> zwaartekracht...[/quote:b7f3928b22] ahum, was dat niet gravitation?[/quote:b7f3928b22] Damn, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, was niet helemaal helder denk :-(... Natuurlijk is gravity -> zwaartekracht (*slaat zichzelf voor de kop*)...
Link naar reactie
[quote:1d61150cec="JaFO"]En de 'rewards' die je kunt krijgen zijn leuk : - carjack -> stelen van een vijandelijk voertuig (compleet met autoalarm) - vehicular manslaughter -> *splat* weer een voetganger minder - Daredevil -> net als de stunt-bonus in GTA ... dus een goeie sprong met een salto :) - Topgun -> ??? - Eagleeye -> ??? :)[/quote:1d61150cec] Eagle Eye krijg je als je met een tank een vliegtuig die erg ver weg is in 1 schot uit de lucht schiet :)
Link naar reactie
Er zijn geen mutators in de demo ... en dat is maar goed ook ;) // --- Als je bots wilt commanderen dan helpt dit tutorial je bij het installeren van de juiste items : http://www.beyondunreal.com/content/articles/74_1.php De XP-gebruikers hebben als voordeel dat dit al standaard geinstalleerd schijnt te worden. Voor de commando's die de bots herkennen kijk je in het .xml-bestand voor het speltype in de 'speech'-folder van de demo. Probeer : 'team taunt' eens ... ;) De animaties zijn ook op het gebied van taunts een stuk uitgebreider geworden. :)
Link naar reactie
[quote:1321d5ca29="Birdmans"]Ik kan erg slecht tegen verandering. Waar is de insta-gib in deze demo?[/quote:1321d5ca29] InstGib is echt de ergste uitvinding na quake3. Verschrikkelijk, blij dat het er niet bij zit :D Stijgen en dalen met raptor is gewoon jumpen en crouchen. Best handig dingetje alleen wil die raket nog weleens missen :wink: .
Link naar reactie
LOL ... ik heb op de atari-forums al genoeg gezeur over IG gezien. Wat mij betreft is het een leuk tussendoortje zoals al die andere mutators. 't is zonde dat het straks bij de volledige versie er wel weer bij zit. :( ;) // -- De auto's kennen een handrem (spatiebalk bij mij) :) 'crouch' is bij de Manta de beruchte *splat* ;) Ook leuk is dat de taunt-animaties ook werken als je ergens in zit. :D
Link naar reactie
// Birdmans niet zo zere neus joh ! Was je de smilies soms vergeten ? :) // -- Nog meer leuke geintjes in de demo : De auto's hebben nummerplaten met de naam van de bestuurder ... Je hoort "Fender Bender" : als je botsauto speelt met je voertuig :) Geen idee of dit zich beperkt tot de Hellbender, maar daar heb ik hem mee getest. Dan is er nog "Road Rage!" : voor x aantal 'vehicular manslaughter' (denk ik) net zoals de 'Flak Monkey' & 'Headhunter!' uit UT'03 Het lijkt er ook op dat er in de 'vehicular manslaughter' ook awards zijn voor multi-kills. Het is alleen zo verdomd lastig met die botjes ... Tenminste in het xGame.int-bestand vond ik dit : "Hit & Run","Roadkill","Drive by shooting","Armageddon","Road warrior" Nog meer ? Het singleplayer-onderdeel wordt prachtig als alles wat te vinden is ook daadwerkelijk gaat gebeuren. :) De basis is hetzelfde als in UT'03 (ie : speel een aantal pure DM, kies je team, win van ze om verder te mogen), maar nu krijg je schijnbaar ook challenges te verwerken van andere teams waarbij je geld of een speler van je team kunt inzetten (en dus ook winnen of verliezen). Daarnaast lijkt het er op dat Instagib & Mutant deel uit maken van de mogelijke spelvarianten. Er lijken TWEE teams van juggernauts te zijn volgens xGame.int ! Er is 'Goliath' gesponsord door Axion Corp. (waar kennen we die van ? ;)) En natuurlijk Gorge met z'n eigen team. Of dit daadwerkelijke zo is moeten we nog afwachten. Verder lijkt het er op dat we een aantal aparte/nieuwe bonusmodellen krijgen : - er is sprake van een bijzondere Skaarj-leider - de freaks hebben met Abaddon een nieuwe erbij - Xan is er natuurlijk voor zijn team - de Hellions hebben hun eigen leider De name van de leden van de nieuwe teams zijn net als in UT'03 op dezelfde plaats terug te vinden ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...