anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [quote:a173850efd="barttange"]Ik vind dit spel nu niet echt supermooi ofzo. Zelfs met 16x aniso en 8x FA liep het nog helmaal soepel.[/quote:a173850efd] lees verder naar boven, in de demo zitten geen high res textures. Het spel zelf wordt 5,5 GB groot, deze demo was 200 mb (ingepakt, uitgepakt 406) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [quote:94859a5849="Hu'uruun"][quote:94859a5849="bigstaal"]Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :([/quote:94859a5849] Velocity -> zwaartekracht...[/quote:94859a5849] ahum, was dat niet gravitation? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Dat alles soepel draait klopt ja maar als ik het assault level neem (en alles op z'n hoogst heb staan) en ik buiten in dat level sta dan draait het met 40 fps. Dus dat is best nog wel zwaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 ik draai wel maar 1024, omdat ik een 15'' TFT schermpje heb. Maar voor de rest alles op vol en op kwaliteit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 hij's coowl :D hij draait soepeler dan UT2003 :D en die auto's e.d zijn ook wel strak 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Dit spel is veel beter dan UT2003, (vind ik) Op UT2003 was ik vrij snel uitgekeken. Ik starte net UT2004 demo op en ben onslaught gaan spelen (las hier positieve dingen over onslaught). Echt geweldig, voordat ik het wist zat ik 2 uur de zelfde map te spelen. De hele opzet van Onslaught vind ik erg leuk gedaan, en de voertuigen die je krijgt vind ik ook erg goed. GFX zien er prima uit speel het op 1280x1024 AA4x AF8x en alle settings op zo hoog mogelijk (in UT2004.ini vsync aan gezet en triple buffer ook) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 En de 'rewards' die je kunt krijgen zijn leuk : - carjack -> stelen van een vijandelijk voertuig (compleet met autoalarm) - vehicular manslaughter -> *splat* weer een voetganger minder - Daredevil -> net als de stunt-bonus in GTA ... dus een goeie sprong met een salto :) - Topgun -> ??? - Eagleeye -> ??? Meer ? // -- Commanderen van de bots is leuk als je de juiste spullen hebt ! Voor diegenen zonder XP : http://www.microsoft.com/speech/download/sdk51/ En hier de 'speech SDK 5.1' ophalen. RTFM in de help-directory voor de commando's. Werkte perfect voor mij :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 [quote:c2bf838330="bigstaal"][quote:c2bf838330="Hu'uruun"][quote:c2bf838330="bigstaal"]Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :([/quote:c2bf838330] Velocity -> zwaartekracht...[/quote:c2bf838330] ahum, was dat niet gravitation?[/quote:c2bf838330] nee kijk 3 posts hoger, gravity Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 [quote:7ad4e5a814="Red Dragon"]Dit spel is veel beter dan UT2003, (vind ik) Op UT2003 was ik vrij snel uitgekeken. Ik starte net UT2004 demo op en ben onslaught gaan spelen (las hier positieve dingen over onslaught). Echt geweldig, voordat ik het wist zat ik 2 uur de zelfde map te spelen. De hele opzet van Onslaught vind ik erg leuk gedaan, en de voertuigen die je krijgt vind ik ook erg goed. GFX zien er prima uit speel het op 1280x1024 AA4x AF8x en alle settings op zo hoog mogelijk (in UT2004.ini vsync aan gezet en triple buffer ook)[/quote:7ad4e5a814] Onslaught is afgekeken van conquest marines :wink: (een mod voor ut03). @JAfo, na monsterkill krijg je nu een vette, iets met liquido ofzo. fph 351 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 [quote:b7f3928b22="bigstaal"][quote:b7f3928b22="Hu'uruun"][quote:b7f3928b22="bigstaal"]Op de Velocity servers zijn er ongeveer 2500 wachtenden voor me. Hoezo velocity (snelheid)? Ik wacht wel even tot morgen. :([/quote:b7f3928b22] Velocity -> zwaartekracht...[/quote:b7f3928b22] ahum, was dat niet gravitation?[/quote:b7f3928b22] Damn, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, was niet helemaal helder denk :-(... Natuurlijk is gravity -> zwaartekracht (*slaat zichzelf voor de kop*)... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 [quote:1d61150cec="JaFO"]En de 'rewards' die je kunt krijgen zijn leuk : - carjack -> stelen van een vijandelijk voertuig (compleet met autoalarm) - vehicular manslaughter -> *splat* weer een voetganger minder - Daredevil -> net als de stunt-bonus in GTA ... dus een goeie sprong met een salto :) - Topgun -> ??? - Eagleeye -> ??? :)[/quote:1d61150cec] Eagle Eye krijg je als je met een tank een vliegtuig die erg ver weg is in 1 schot uit de lucht schiet :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Ik kan erg slecht tegen verandering. Waar is de insta-gib in deze demo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Er zijn geen mutators in de demo ... en dat is maar goed ook ;) // --- Als je bots wilt commanderen dan helpt dit tutorial je bij het installeren van de juiste items : http://www.beyondunreal.com/content/articles/74_1.php De XP-gebruikers hebben als voordeel dat dit al standaard geinstalleerd schijnt te worden. Voor de commando's die de bots herkennen kijk je in het .xml-bestand voor het speltype in de 'speech'-folder van de demo. Probeer : 'team taunt' eens ... ;) De animaties zijn ook op het gebied van taunts een stuk uitgebreider geworden. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 [quote:1321d5ca29="Birdmans"]Ik kan erg slecht tegen verandering. Waar is de insta-gib in deze demo?[/quote:1321d5ca29] InstGib is echt de ergste uitvinding na quake3. Verschrikkelijk, blij dat het er niet bij zit :D Stijgen en dalen met raptor is gewoon jumpen en crouchen. Best handig dingetje alleen wil die raket nog weleens missen :wink: . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 LOL ... ik heb op de atari-forums al genoeg gezeur over IG gezien. Wat mij betreft is het een leuk tussendoortje zoals al die andere mutators. 't is zonde dat het straks bij de volledige versie er wel weer bij zit. :( ;) // -- De auto's kennen een handrem (spatiebalk bij mij) :) 'crouch' is bij de Manta de beruchte *splat* ;) Ook leuk is dat de taunt-animaties ook werken als je ergens in zit. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Uhm wanneer je niet van instagib houdt kun je het ook gewoon niet spelen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 [quote:eb85db07d5="Birdmans"]Uhm wanneer je niet van instagib houdt kun je het ook gewoon niet spelen[/quote:eb85db07d5] als het er niet is heb jee ook geen gezeur dat een server ineens een instagib server is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Hmmz klink goed :D toch maar eens downloaden en testen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 // Birdmans niet zo zere neus joh ! Was je de smilies soms vergeten ? :) // -- Nog meer leuke geintjes in de demo : De auto's hebben nummerplaten met de naam van de bestuurder ... Je hoort "Fender Bender" : als je botsauto speelt met je voertuig :) Geen idee of dit zich beperkt tot de Hellbender, maar daar heb ik hem mee getest. Dan is er nog "Road Rage!" : voor x aantal 'vehicular manslaughter' (denk ik) net zoals de 'Flak Monkey' & 'Headhunter!' uit UT'03 Het lijkt er ook op dat er in de 'vehicular manslaughter' ook awards zijn voor multi-kills. Het is alleen zo verdomd lastig met die botjes ... Tenminste in het xGame.int-bestand vond ik dit : "Hit & Run","Roadkill","Drive by shooting","Armageddon","Road warrior" Nog meer ? Het singleplayer-onderdeel wordt prachtig als alles wat te vinden is ook daadwerkelijk gaat gebeuren. :) De basis is hetzelfde als in UT'03 (ie : speel een aantal pure DM, kies je team, win van ze om verder te mogen), maar nu krijg je schijnbaar ook challenges te verwerken van andere teams waarbij je geld of een speler van je team kunt inzetten (en dus ook winnen of verliezen). Daarnaast lijkt het er op dat Instagib & Mutant deel uit maken van de mogelijke spelvarianten. Er lijken TWEE teams van juggernauts te zijn volgens xGame.int ! Er is 'Goliath' gesponsord door Axion Corp. (waar kennen we die van ? ;)) En natuurlijk Gorge met z'n eigen team. Of dit daadwerkelijke zo is moeten we nog afwachten. Verder lijkt het er op dat we een aantal aparte/nieuwe bonusmodellen krijgen : - er is sprake van een bijzondere Skaarj-leider - de freaks hebben met Abaddon een nieuwe erbij - Xan is er natuurlijk voor zijn team - de Hellions hebben hun eigen leider De name van de leden van de nieuwe teams zijn net als in UT'03 op dezelfde plaats terug te vinden ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2004 Weet iemand toevallig met welke command je het process kan versnellen om in onslaught een powerpoint te capturen? Dank u :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen