Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

[quote:196203dfcf="Red Dragon"][quote:196203dfcf="JaFO"] Nog wat UT'04-humor : http://sio.midco.net/namanax/Kyll/2k4/ONS_Posters1600x1060.jpg Meer is hier te vinden : http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=&threadid=349787&perpage=30&pagenumber=1[/quote:196203dfcf] Die eerst plaat is erg goed, bij ONS mis je vaak de teamwork van sommige gasten, soms sta ik in mijn eentje een Node aan te vallen terwijl de rest van de 16 andere users zit te nietsnutten. Ergnissen die ik herkende: Gasten die wachten bij raptor spawn locatie's Gasten die lopen te kl$%en en niet samen werken. Ook populair: Ruzie maken om de redeemer spawn plek met een ander zielepoot van de tegenstander.[/quote:196203dfcf] Eerlijk gezegd verbaast het me niks ... zeker als je hoort hoe het er bij BF1942 aan toe gaat. :(
Link naar reactie
[quote:598cb637e4="R-bin"]Wat ik ook een btje jammer vind is dat er gasten zijn die in het begin van een game in hun 1tje in een hellbender hoppen en dan wegscheuren terwijl er paar andere mensen ook graag mee hadden willen rijden.[/quote:598cb637e4] Hehe, dat was ik dus, wist niet dat er mensen konden meerijden, maar kunnen ze je er dan niet uitkicken zoals bij GTA3? Maar ik vindt het een mooie map in de demo, en die voertuigen zijn ook wel leuk, dus dit spel gaat gekocht worden :P
Link naar reactie
[quote:70afe68d2f="JaFO"]Voor zover ik weet zijn er maar twee manieren om je collega's er uit te gooien : - je vehikel wordt kapotgeschoten ... - je land op de kop na een stunt ... en dan valt iedereen eruit ;) Hellbender heeft 3 posities (bestuurder + 2 wapens) en de tank heeft er 2 (de tweede bestuurt het machinegeweer op de toren)[/quote:70afe68d2f] Er komt ook een "leviatan" of zo, die heeft ruimte voor 5 personen, ben benieuwd wat voor voertuig dat word.
Link naar reactie
Als je in een van de vorige plaatjes een groot voertuig hebt gezien naast een tank dan is ie dat. Dat beest wil je niet tegenkomen als het volledig bemand is ;) Als het rijdt heeft de bestuurder een of andere raketwerper, maar als ie stilstaat en omgebouwd is staat er een Ion-cannon voor je neus. Zeg dan maar dag tegen je powercore ...
Link naar reactie
[quote:747b4a178e="Alexander Online"]bij het demo zit ook een "full game manuel". Daarin staan leuke voertuigen en de wapens, maar ook dat het spel 5.5 GB in beslag neemt :o[/quote:747b4a178e] Lekker, heb net een nieuwe HDD besteld. 160 GB, moet dus geen probleem worden. Maar blijft veel, 5,5 gb. De tijd van 3 diskettes voor Doom zijn voorbij :)
Link naar reactie
Die handleiding is heel interessant, vooral het deel over de verbeterde singleplayer-mode en de elementen die je hiervan in de .int-bestanden kunt vinden. // Vunce En 't wordt ook niet voor niks op dvd geleverd ;) De cd-versie (als ie in Nederland te krijgen zal zijn) heeft iets van 6 cd's vol met data en andere utilities (o.a. Maya PLE 5.0 wordt nog meegeleverd) // Red Dragon : yep, dat is de beruchte leviathan ...
Link naar reactie
[quote:9d090d2b5b="NoepZoR"]ik snap er helemaal niets van :S waar je heen moet staat op et kaartje, maar hoe raak je iemand met die boutwapens.. :S heb 1 iemand gefragt door zn auto kapot te schieten voor mij CS, en niets anders :D[/quote:9d090d2b5b] de kunst is de vertraging per wapen in te kunnen schatten. Dat is heel wat meer werk dan zoals in CS schiet waar je klikt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...