Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

[quote:8586bec1e4="Alexander Online"]25 maar ?? Oh.. hhm.. Nouja dat kost me weer 10 weken zakgeld.. Zover is de DVDrom nog niet ingeburgerd hoor[/quote:8586bec1e4] Ohw, dat wist ik niet, in mijn omgeving heeft iedereen een DVD-rom. Ik ben zelf al met de 3e bezig, mijn eerste had ik in 1999. Ik dacht echt dat DVD-rom al ingeburgerd was, tijd voor een POLL.
Link naar reactie
  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

Offtopic Ik vond het zonde om hier een nieuwe topic over te beginnen, maar ik wou het toch ff vragen. Wat kun je in de demo nou met die adrenaline doen? Als die pillen bij mij op 100 staan, zegt hij Adrenaline Full en dan zou ik geloof ik een bepaalde move moeten uitvoeren. Wat moet ik hier nou mee? P.s. Ik vind hem wel heel erg vet. :D
Link naar reactie
[quote:3a73f60896="bbx"]Offtopic Ik vond het zonde om hier een nieuwe topic over te beginnen, maar ik wou het toch ff vragen. Wat kun je in de demo nou met die adrenaline doen? [/quote:3a73f60896] Als je adrenaline vol is dan kan je een aantal speciale dingen doen: 4 keer naar voren drukken geeft speed (dat je erg rap kan renne) 4 keer naar achtere geeft booster (je levens laden dan op) 2 keer naar voren 2 keer naar achter geeft beserk (sneller schieten) 2 keer naar rechts 2 keer naar links geeft invisibility (ontzichtbaar worden) ik weet niet of er nog extra zijn in ut2004.
Link naar reactie
[quote:1466133dc3="sdk"][quote:1466133dc3="NoepZoR"]ik snap er helemaal niets van :S waar je heen moet staat op et kaartje, maar hoe raak je iemand met die boutwapens.. :S heb 1 iemand gefragt door zn auto kapot te schieten voor mij CS, en niets anders :D[/quote:1466133dc3] de kunst is de vertraging per wapen in te kunnen schatten. Dat is heel wat meer werk dan zoals in CS schiet waar je klikt.[/quote:1466133dc3] Er zijn twee soorten wapens in UT : - instant-hit : assault-rifle, minigun, shockrifle (primary), sniperrifle, lightninggun, link-gun (secondary) - projectiel : rocketlauncher, link-gun (primary), shockrifle (secondary) De Avril (de raketwerper in ONS) en het wapen van de scorpion (de dune-buggy met die uitklappende messen) de enige die echt wat oefening vergen. // Hu'uruun Het heet ook niks *UNREAL* Tournament ;) Bovendien is de minigun in de demo een stuk dodelijker dan die in UT'03-demo. // --- De demo schijnt dat de demo binnen 1 week +/- 1,5 Miljoen downloads heeft opgeleverd. Bij Fileplanet zou het de 100,000 download-grens sneller hebben gehaald dan iedere andere download tot nu toe ... Link : http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=127826 // -- Geintjes met de wapens : Plaats een paar van die spinne-mijnen op de Manta ... en vlieg er ver volgens langs een paar vijanden. Blijft grappig om die dingen te zien rondrennen.
Link naar reactie
Welke ? Er zijn feitelijk twee typen mijnen (in ONS, voor de andere speltypes heb je straks een mutator waarmee je deze unieke wapens kunt toevoegen) : - spidermines : Die gooi je gewoon ergens neer met de standaard vuurknop (maximaal 8 tegelijk) en dan rennen ze vanzelf op de vijand af zodra die in de buurt komt. Wat je ook kunt doen is ze ergens naartoe sturen. Dat doe je met de 'alternatieve' vuurknop (standaard is dit de tweede muisknop). Je krijgt dan een soort laserpointer die de spinnen zullen volgen. De spinnen kunnen (helaas) niet klimmen, dus als je de pointer op een muur richt lopen ze zich stuk tegen de muur. - grenadelauncher : Met je normale vuurknop gooi je er maximaal 8 ergens neer en met de alt. vuurknop laat je ze allemaal tegelijk ontploffen. Tip : deze dingen plakken aan voertuigen ... leuk voor kamikaze-acties of diefstalbeveiliging ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...