Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

De SE staat absoluut niet meer op de site van Dynabyte vermeld. Ik hoop dat het betekent dat de bestelde items binnen zijn en dat er gewoon niks over is voor de verkoop in de winkel, want ik had toch ruim op tijd besteld (als het aan mij had gelegen dan had ik het vorig jaar al besteld, maar toen wist men in de winkel er officieel nog niks van :() ... In de VS hebben enkele ketens het gepresteerd om de SE in bestelling te plaatsen terwijl ze al lang door hun voorraad heen waren.
Link naar reactie
Ik heb em ! ! ! hahaha. 1 nadeel, d'r zit een briefje bij waar het volgende opstaat: [quote:2d773e8374]Dank voor uw aankoop van de Limited Edition van UT2k4. Helaas moeten wij u mededelen dat op het moment dat deze Limited Edition verpakking gefrabiriceerd werd de Logitech headset nog niet beschikbaar was. Hiervoor allereerst onze welgemeende excuses. Ter compensatie hebben we speciaal voor u een originele poster van UT2k4 bijgesloten.[/quote:2d773e8374]Vervolgens een uitleg over hoe waar en wanneer je de headset kunt komen ophalen, dat kan volgens de brief vanaf 6 mei. De poster is trouwens lelijk en klein en zat opgevouwen(!) in de special edition doos, wat trouwens niet eens een doos is te noemen, maar meer een gammel flutmetalen omhulseltje. Het spel is goed, dat weet ik wel, maar de presentatie is dus gewoon flut! Ach ja, vanavond lekker spelen, dat maakt veel goed :D
Link naar reactie
tja ... dat krijg je als je per se goedkoop uit denkt te zijn ;) Ik heb de demo niet langs gehouden, maar dat was een van de dingen die er qua geluid echt uitsprongen tov de demo. Ik had ook het idee dat het shockrifle een veel beter / harder geluid heeft dan de demo. Het intro-filmpje van het SP-deel ziet er tof uit. Het is een stuk complexer dan het ding uit UT'03. Het laat de 'groten' (Xan, Gorge, Malcolm en een Skaarj) in actie zien.
Link naar reactie
wat hier boven staat hoe je dat moet doen om online te gaan GEWOON KOOPEN DIE GAME wand jij om vraagt is een Warez en dat mag hier niet ik heb hem nu ook UT04 SE en hij is super mooi veel beter dan UT03 :D :D en bij mijn zat alls er gewoon bij wat er bij hoort. en bij mijn staat het op 1600x1200.32bit alls op het MAX geluid ook op het MAX 16xAF en 2xAA aan op een 22" iiyama beeld scherm :D :D :D en het loopt super goed loopt elleen een - punt heeft het als je het zo speel word het te mooi om te speelen wand je kijkt aleen nog naar de levels hoe ze er uit zien
Link naar reactie
Voor diegenen die het singleplayer-onderdeel van UT'03 niks vonden is er goed nieuws : het is nu een stuk leuker om te spelen. :) Je kunt 'credits' verdienen en (als je een team hebt) ook 'challenges' spelen voor extra geld of teamleden. // Karelll Speciaal voor jou & je soortgenoten heeft UT'04 dit bericht : [img:300cbc110a]http://www.imageshack.us/img2/7299/banned1.JPG[/img:300cbc110a]
Link naar reactie
[quote:dd837f5559="JaFO"]Voor diegenen die het singleplayer-onderdeel van UT'03 niks vonden is er goed nieuws : het is nu een stuk leuker om te spelen. :) Je kunt 'credits' verdienen en (als je een team hebt) ook 'challenges' spelen voor extra geld of teamleden. [/quote:dd837f5559]Dat is idd een leuke update, vergeleken met UT2k3. Het ziet er trouwens idd erg mooi uit allemaal. Waar ik wel heel soms last van heb is dat je op op servers met een ping van >100 nauwelijk normaal kunt spelen. Je ziet soms zelfs niet eens meer je eigen schoten
Link naar reactie
Het leuke is in ieder geval dat je 'Trainingday' niet meer als eerste map hebt. :) In plaats krijg je nu een paar fatsoenlijke 1vs1 varianten in het begin, met de mogelijkheid om een alternatieve map te 'kopen' waardoor het hele onderdeel toch leuk blijft om nog een keer te spelen. Eigenlijk hoop ik dat er op z'n minst ergens in de code een mogelijkheid zit om eigen levels toe te voegen aan dit onderdeel. :)
Link naar reactie
[quote:68d8ceae0f="Red Dragon"]Hoe zit het met de gfx? ziet UT 2004 er nu nog mooier uit? de demo gebruikt tenslotte geen high detail texture. [/quote:68d8ceae0f] Er zit meer details in de levels, weapons en hud. Het introfilmpje ziet er erg goed uit. Alleen de vage achtergronden bij de uitgestrekte levels zien er niet uit (ik speel op high, 1280x1024). Ik heb BR-DE-ElecFields nu even voluit gespeeld (res. 1280x1024). De vage achtergrond zag er nu beter uit. Misschien nog beter met een DirectX 9.0 kaart?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...