Ga naar inhoud

welke console


Aanbevolen berichten

Ik heb net als vele anderen van mijn leeftijd een lekker vakantiebaantje om eens goed geld te verdienen. Nu wil ik van dat geld een gameconsole gaan kopen. ik zit te twijfelen tussen de [b:61ba8c51bd]x/box [/b:61ba8c51bd]en de [b:61ba8c51bd]ps2[/b:61ba8c51bd]. Welke moet ik nemen? ik zou het tof vinden als je een reactie zou plaatsen met jou [b:61ba8c51bd]mening en enkele toffe games[/b:61ba8c51bd] voor het systeem wat jij hebt gekozen. alvast bedankt. :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat vind jij het belangrijkst? Goede games of mooie graphics? Als je helemaal verlieft bent op graphics dan zou ik de Xbox nemen. Die wint het zeker van de PS2, maar ik vind de spellen op de PS2 weer veel leuker. Beter titels, verhalen en soms ook gameplay. Overigens is het persoonlijk welke console je beter vind kwa spellen... dus dat moet je voor jezelf maar eens bedenken.
Link naar reactie
Ik zou zelf voor de XBOX gaan (zit nog te twijfelen of ik het moet gaan doen). Waarom? Het is een superkrachtige console die mooie graphics produceert. Zelf vind ik graphics een zeer belangrijke factor (natuurlijk is gameplay het belangrijkst maar toch). De ps2 is alweer een jaar langer onderweg dan de XBOX dus het is logisch dat daar meer games voor zijn en dat er dus daarom ook wat meer toppers tussen zitten. Maar XBOX heeft ook zeer grote titels zoals: DOA3 HALO Project Gotham racing En er staan volgens mij een hele lading games op het programma voor het komende jaar. XBOX verkies ik boven de PS2 omdat hij mooiere graphics heeft en hij is nu nog maar 199 euro (Mediamarkt). En wat d8 je van de GC?
Link naar reactie
:-? ik vind het allebei belangrijk. graphics en gameplay. en natuurlijk ook de prijzen van de spellen en accessoires. een kameraad van mij heeft een ps2, dus dat is wel makkelijk want dan kan je onderling spellen lenen. maar een andere vriend van mij gaat een x/box kopen, dus is het nog meer twijfel. Noem eens een paar titels voor beide consoles waardoor ik zeg van...ja dat wordt hem. vertel er ook even bij waar het over gaat het spel, want ik ken niet elk spel. de grote titels zoals dead or alive 2 & 3, gran turismo 3 & concept, virtua fighter en halo die ken ik wel, maar verders weet ik er niet veel.
Link naar reactie
// PS2 : - Virtua Fighter 4 (veel beter dan DOA2 op de DC en die was al goed IMHO) - GTA 3 (maar die heb je natuurlijk al lang voor je pc ;)) - Burnout ... maar die is er voor elk systeem + Burnout 2 staat al in de planning - Time Crisis 2 (pracht van een lightgun-game) - SSX Tricky (de X-box versie schijnt nogal last te hebben van schokkerige graphics las ik in een review) - Pro Evolution Soccer (veel beter dan Fifa XXXX IMHO) - Tony Hawk (op ieder systeem te koop, dus niet echt super) - Jak & Daxter is leuk als je platform-spellen geinig vind To do : - Stuntman (de demo is echter verschrikkelijk moeilijk ... dus ik twijfel nog) - The Getaway (lijkt ook zeer interessant te worden) // X-box : Ik heb nog niet genoeg spellen gezien, maar de volgende hebben m'n aandacht : - Project Gotham Racing (omdat de voorloper op de DC heel leuk was) - Buffy:tvs ... // Gamecube: ook nog geen beslissing genomen ... - Monkeyball klinkt leuk (en deel 2 schijnt er aan te komen) - Super Smash Bros. Melee hier staan meer spellen genoemd : http://www.replay.nl/frame_homepage.html
Link naar reactie
ik heb zelf een XBOX en ben er erg blij mee, ik denk echt dat je voor de XBox moet gaan want ik vind dat die de ps2 gewoon dubbel hard ownt, kijk de gamecube is dan nog beter dan de ps2! Ook komen er hele vette spelen uit voor de Xbox, zoals morrowind, project ego, (rpGs), Unreal Championship, Perferct Dark X, Metal gear solid X. dus ik zou echt voor de XBox gaan zeker nu hij zo goedkoop is want het is op het moment de krachtigste console en er zullen vele goede games op uitkomen!
Link naar reactie
Zelf heb ik een PS2 gekocht, destijds om Gran Turismo 3. Wat een geweldige game is dat, als je ook maar iets met auto's hebt een must have! Verder heb ik er nog SSX bij, vet snowboard spel maar je moet er van houden. MGS2, ik val er bij in slaap (zit op 3 uur gametime) maar anderen zijn er helemaal weg van. En als laatste GTA3, helemaal gaar gespeeld maar goed die heb je ook op je PC. De X-Box spreekt mijzelf wat minder aan, teveel "pc-achtige" genres. Maar misschien is dat net waar je naar op zoek bent. iig is hij veel krachtiger, al zegt dat lang niet alles natuurlijk. Dus gewoon afwegen wat je leuke games vind, niet naar de console (specs) kijken al vind ik de PS2 zijn voorganger wel iets om rekening mee te houden, als je ziet hoelang die meegaat en hoeveel games erop zijn ... lijkt me een goeie voorbode voor de PS2, de X-Box moet zich nog bewijzen.
Link naar reactie
[quote:0d5995b6ad="kajutsa"][quote:0d5995b6ad="JaFO"]- Morrowind is er al lang voor de pc ... - UC = UT'03 en zal m.i. op de pc het best te spelen zijn - Metal Gear Solid ? Ik vond de PS-versies allebei zwaar overschat ...[/quote:0d5995b6ad] Idd, het enige boeiend vind ik Halo op de Xbox. Maar die komt dacht ik ook op de pc.[/quote:0d5995b6ad] uhm tegen de tijd dat halo voor de pc uitkomt is er alweer halo 2 voor de xbox, duszz
Link naar reactie
nee, ik heb het gespeeld ... maar zo heel bijzonder lijkt me Halo gewoon niet. In enkele reviews stond dat er veel van 'dezelfde' levels waren ... Een 'onverwachte' vijand ? LOL Had je nu werkelijk gedacht helemaal niemand tegen te komen behalve de 'vijand' waar je in het begin van het verhaal mee in gevecht bent ? Zoiets is al zo oud als Half-life ... Of ben je vergeten dat ze in dat spel de 'onverwachte' tweede vijand zijn ? Om daarbij even nog het 'survival-horror'-genre (Resident Evil-reeks, Run Like Hell, Alone in the Dark) nog te noemen waar het hele spel draait om een niet of nauwelijks te doden vijanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...