Ga naar inhoud

welke console


Aanbevolen berichten

Mmh, tja, die fantastische specs van de XBOX... Toen ik laatst HALO speelde bij een vriend die zo'n ding heeft, zag ik dat het beeld af en toe schokte! Lekker is dat, bij mijn pc zou ik dat niet accepteren en de video-instellingen wijzigen, maar dat kan dus niet bij een console :-( Lage framerates op een spelcomputer vind ik wel vrij ernstig. Verder vind ik het hele concept van FPS op een console onzinnig. Dat schiet gewoon niet op met de besturing. Ik zou dus geen XBOX kopen omdat daar zulke coole shooters op uitkomen. (overigens vind ik HALO een zwaar zuigspel)
Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 5 weken later...
Ik zit er over te denken om 1 van de 3 (PS2, XBox, Gamecube) aan te schaffen alleen weet dus ook nog niet welke. Eisen / wensen: - niet te zwaar / moeilijk te bedienen game controller, - leuke spellen. Het probleem daarbij is dat ik de GT3, Oddworld en Mario genre leuk vindt :( - dvd speler hoeft niet, is inmiddels al aanwezig. Eigenlijk is de eerste eis ook de "zwaarste". Hoe zit het eigenlijk met breedbeeld TV en dolby surround ???
Link naar reactie
Met die eis zit je bij de PS2 wel goed, ik vind het de fijnste controller van de 3. De stick voor de besturing is heel soepel te bedienen (je kan met de normale D-Pad, maar je pakt eigenlijk altijd de sticks) en de knoppen zijn ook fatsoenlijk te gebruiken. De Cube controller vond ik ook zeer fijn vast houden, maar wel wat fragiel overkomen, niet meer de SNES kwaliteit. De X-Box controller is wat voor mensen met grotere handen als mij, tis echt een bakbeest in je hand, en daarbij vind ik em beroerd vormgegeven. Maar dat kan je makkelijk testen in de gameshop, gewoon even vragen of je op alle 3 mag spelen. Die 2e eis wordt wat lastiger, ik vind de Cube te gek om zijn Mario games (nogal fan van die echte Nintendo games), laatst super smash bros melee gespeeld en dat was gewoon weer dikke fun :) Echter ik heb zelf een PS2 gekocht omdat over het algemeen toch wat meer games uit zijn/komen die mij aanspreken. Ik ben helemaal weg van Gran Turismo iig :) De X-Box vind ik eigenlijk net tussen wal en schip invallen, wel goeie games, maar toch niet echt iets dat je zegt JA :) Hoe het met geluid en beeld zit weet ik niet precies, wel zit er een optie in het game menu van PS2 games om 4:3 of 16:9 te spelen, echter ik zit met een 4:3 dus kan je niet vertellen hoe breedbeeld speelt (GT3 schijnt er sneller door te lijken). Verder staat er op de verpakking dat zowel Dolby Surround en DTS zijn ondersteund. Hoe met de X-Box en Cube zit weet ik niet.
Link naar reactie
[quote:a8d8550376="Speedy"]Hoe het met geluid en beeld zit weet ik niet precies, wel zit er een optie in het game menu van PS2 games om 4:3 of 16:9 te spelen, echter ik zit met een 4:3 dus kan je niet vertellen hoe breedbeeld speelt (GT3 schijnt er sneller door te lijken). Verder staat er op de verpakking dat zowel Dolby Surround en DTS zijn ondersteund. Hoe met de X-Box en Cube zit weet ik niet.[/quote:a8d8550376] Iemand die dit weet wat betreft de iks-boks en de kejoeb ??
Link naar reactie
// PS2 : - heeft standaard een digitale optische uitgang ... - DTS & Dolby Digital & Dolby Surround alleen voor DVD's, spellen schijnen het via software toch te kunnen. -- edit -- Burnout kent 'Dolby Surround' als optie ... maar om nu te zeggen 'jippie' ... // XB : - digitale uitgang voor Dolby Digital = extra uitbreiding die je los moet kopen, geen idee of het optisch of coax is (ik gok op de coax-variant) - het is wel hardware ondersteund ... (wat betekent dat spellen er iets makkelijker gebruik van kunnen maken)
Link naar reactie
[quote:68ffb24b48="TDB"][quote:68ffb24b48="Speedy"]Hoe het met geluid en beeld zit weet ik niet precies, wel zit er een optie in het game menu van PS2 games om 4:3 of 16:9 te spelen, echter ik zit met een 4:3 dus kan je niet vertellen hoe breedbeeld speelt (GT3 schijnt er sneller door te lijken). Verder staat er op de verpakking dat zowel Dolby Surround en DTS zijn ondersteund. Hoe met de X-Box en Cube zit weet ik niet.[/quote:68ffb24b48] Iemand die dit weet wat betreft de iks-boks en de kejoeb ??[/quote:68ffb24b48] Bij de XboX is het hetzelfde als bij de PS2 dat kan je gewoon 4:3 of 16:9 instellen. Maar dat stelt geen ruk voor omdat ze het beeld gewoon oprekken hetzelfde is het geval bij de PS2. Bij de GC weet ik niet hoe het zit (die console boeit me ook geen r**t eiglijk)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...