Ga naar inhoud

.htacces


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben er ook achter gekomen dat de documentatie díe er over is, erg vaag is, terwijl het overdreven simpel is eigenlijk. Bij de search die je via Bill's link hebt gedaan, heb je vast al wel de volgende vier regels gevonden:

AuthName "Wat je wilt..." AuthType Basic AuthUserFile /hier de root van je site en de folder die je wilt beveiligen/.htpasswd require valid-user

knip ze, plak ze in bijv. je kladblok en sla op als .htaccess Haal hierna de extensie .txt weg. Nu heb je nog een .htpasswd file nodig. Ga bijvoorbeeld hiernaar toe http://www.webextractions.f2s.com/cgi-bin/makepass/password.cgi , knip en plak het resultaat weer in je kladblok.

Voorbeeld: Username Admin en paswoord 123 wordt de volgende regel: admin:QIo1xY10dJEDQ

Sla het op als .htpasswd en haal weer de ext. txt weg. De folder waarin beide files in zijn opgeslagen is nu beveiligd.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Biesterbos: Die link doet niets Edwin. Waarom zet je die memberssektie overigens niet gewoon bij de rest van je f2s site?

Ho, ff een edit, met mijn adsl kwam ie toch na een paar minuten: dit is een test kwam er te staan. Nee, in de html hoef je niets te doen..

[This message has been edited by Biesterbos (edited 21-10-2001).]


Ik kwam er eerst ook niet op. Pas na een paar keer proberen kwam ik er op. Ik gebruik ISDN.

------------------ groet Victor.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...