Ga naar inhoud

.htacces


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

quote:
Originally posted by Biesterbos: Zou kunnen. Win98-2nd draait bij mij.
win9x kan niet overweg met dotfiles. Wie een server draait op consumenten OSsen, als Win9x en WinME is een gevaar voor het internet. Zorg dat je: Listen 127.0.0.1 gebruikt in httpd.conf.

------------------ _________________________ WebMaster Computer!Totaal Melvyn Sopacua

Link naar reactie
Weet er btw nog iemand een goede gratis provider (liefst zonder ads) waarop de .htaccess files wel op werken? Ik heb me al bij een provider aangemeld die meent .htaccess te ondersteunen, maar ik moet 15 dagen!!! wachten voordat de pagina zichtbaar wordt in de browser. Ik ga het liefst natuurlijk meteen aan de slag :smile:
Link naar reactie
Weet er btw nog iemand een goede gratis provider (liefst zonder ads) waarop de .htaccess files wel werken? Ik heb me al bij een provider aangemeld die meent .htaccess te ondersteunen, maar ik moet 15 dagen!!! wachten voordat de pagina zichtbaar wordt in de browser. Ik ga het liefst natuurlijk meteen aan de slag :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...