Ga naar inhoud

.htacces


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik snap er nu geen bal meer van. Het is de bedoeling dat de dir edwinweb.f2s.com/members/members/ beveiligd wordt

in mijn root maak ik dus het bestand .htaccess aan, en daarin zet ik hetvolgende:

AuthName "Login" AuthType Basic AuthUserFile /web/sites/186/edwinweb/www.edwinweb.f2s.com/members/members/.htpasswd require valid-user

dan maak ik in de map members/members/ het bestand .htpasswd aan en daarin zet ik hetvolgende:

Test:NmQCywJ7qyzyY

Als ik nu mijn homepage wil openen krijg ik gelijk aan het begin al een inlog schermpje.

Wat doe ik nu fout?

------------------ Keyboard not connected; press F1 to continue www.Edwinweb3.com

[This message has been edited by Edwin2 (edited 24-10-2001).]

Link naar reactie
Allereerst: Sorry dat ik een verkeerde tip gaf over die "hoofd-directory", ik zat er helemaal naast :smile:

Nu nog even een vraagje hierover, want nu ben ik ook bezig met htaccess en htpasswd alleen hoe kan ik die beveiliging weer verwijderen, ik had het per ongeluk in de verkeerde directory geplaatst (namelijk de map images, ik weet het, het is stom) maar nu zie ik het bestand niet meer terug als ik via ftp kijk. Hoe kan ik het verwijderen???

Ik heb een htacces bestand gemaakt via kladblok en dat ge-upload via ftp, en ik heb een htpasswd file gemaakt via Telnet.

------------------ groet Victor.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...