Ga naar inhoud

[sitecheck] Dizz-e.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:3b109ef70f] Op 04-02-2002 15:43, schreef teacher: Ik blijf die hover foutjes houden. heb je ergens een no cache staan??[/quote:3b109ef70f]Wat voor browser gebruik je? En heb jij al geprobeerd de cache leeg te gooien? [edit]Ik heb het script weer wat aangepast, dus kijk nog eens of het nu wel werkt?[/edit] _________________ Wiep Corbier: Ik heb even gechecked wat je zei Bill en je hebt gelijk (en maak hier a.u.b. geen sig van!). [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-02-04 16:06 ]
Link naar reactie
[quote:bc39dc51fe] Op 04-02-2002 15:52, schreef Bill Gates: [quote:bc39dc51fe] Op 04-02-2002 15:43, schreef teacher: Ik blijf die hover foutjes houden. heb je ergens een no cache staan??[/quote:bc39dc51fe]Wat voor browser gebruik je? En heb jij al geprobeerd de cache leeg te gooien? [edit]Ik heb het script weer wat aangepast, dus kijk nog eens of het nu wel werkt?[/edit] _________________ Wiep Corbier: Ik heb even gechecked wat je zei Bill en je hebt gelijk (en maak hier a.u.b. geen sig van!). [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-02-04 16:06 ] [/quote:bc39dc51fe] IDD, ik heb nergens last van, Niet in IE 5.5 als in NS 6 Go Bill!
Link naar reactie
OK, mijn mening: Ziet er goed uit, uiterlijk past goed bij het bedrijf. Alles is prima te lezen en tekst is goed opgebouwd. Het menu werkt prima maar (zoals al eerder gemeld) ik zou de tooltips weghalen, voegt niks toe. Het kan aan mij liggen maar ik zie je favicon nogsteeds niet. Oh en ik quote: "Dizz-e zich op het ontwikkelen van betaalbare, kwalitatief hoogwaardige producten". (Filosofie, alinea 3) Foutje misschien? Succes ermee. Snoopje
Link naar reactie
[quote:9daf1614bd] Het menu werkt prima maar (zoals al eerder gemeld) ik zou de tooltips weghalen, voegt niks toe.[/quote:9daf1614bd]Dat is om de site toegankelijk te houden voor blinden en slechtzienden. [quote:9daf1614bd]Het kan aan mij liggen maar ik zie je favicon nogsteeds niet.[/quote:9daf1614bd]Ach ja, die dingen werken nooit zoals het zou moeten :smile: [quote:9daf1614bd] Oh en ik quote: "Dizz-e zich op het ontwikkelen van betaalbare, kwalitatief hoogwaardige producten". (Filosofie, alinea 3) Foutje misschien?[/quote:9daf1614bd]Dat zal wel ja :smile: Ik zal het aanpassen vanavond.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...