Ga naar inhoud

[sitecheck] Dizz-e.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Misschien vind je me wel een enorme zeikerd hoor maar denk nog eens goed na over je tekstuele presentatie. Neem nou de homepage. Dit is het visitekaartje van je site (en dus je bedrijf). Degenen die jou moeten inhuren hebben zelf gewoonlijk geen kaas gegeten van techniek en willen gewoon de voordelen van jouw bedrijf voor hun organisatie weten. En wat staat er dan? Allemaal technische bull waar ze niks mee kunnen. De werkelijke voordelen van jouw methode raakt ondergesneeuwd en je boodschap komt niet over. Het is allemaal veel te gedetailleerd voor een homepage. Presenteer je bedrijf en zeg wat je doet, meer niet. De rest kan elders op de site. [quote:55bc51f088] Tijdens het eerste gesprek maakt u uw wensen kenbaar, wij denken met u mee en samen komen we tot een concreet plan. Daarna zal Dizz-e een offerte opstellen en na akkoord zal deze omgezet worden in een contract. Hierna zal de website (of de onderdelen) ontworpen en gebouwd worden (u kunt dit proces 24 uur per dag volgen) aan de hand van een tijdschema. Na akkoord uwer zijde zal de website opgeleverd worden en online geplaatst worden (na uiteraard uitvoerig getest te hebben). Eventueel kunt u daarna nog afspraken met ons maken voor uitbereiding en onderhoud. [/quote:55bc51f088] Dit is al veel beter. Een paar schoonheidsfoutjes maar vlot en en to the point. Alleen staat er, net als op je hele site, om de drie woorden 'u' en dat staat niet goed. Probeer herhaling van woorden zoveel mogelijk te vermijden want dat maakt een knullige indruk. Dit zijn twee voorbeeldjes en die gelden voor de hele site. Op zich is de onderverdeling logisch maar de uitwerking is minder. Probeer vlot te schrijven, voorkom oudbollig woordgebruik, herhalingen en lange zinnen. Leg nadruk op de voordelen voor de klant. Verplaats je in hem/haar. Leg nadruk op jullie jonge, dynamische en flexibele karakter en pas je taalgebruik daarop aan. Dat je open source gebruikt is marketingtechnisch heel goed want open source is momenteel hot. Iedereen heeft ervan gehoord en wil ermee geassioceerd worden. Benadruk dat. Het versterkt je image als jong, dynamisch en sexy bedrijf. Dit komt waarschijnlijk allemaal erg mierenneukerig over maar vergeet niet dat tekstuele presentatie net zo belangrijk is als visuele.
Link naar reactie
[quote:802d1cf944]Misschien vind je me wel een enorme zeikerd hoor maar denk nog eens goed na over je tekstuele presentatie.[/quote:802d1cf944]Nee hoor helemaal niet, zolang je gelijk hebt en het weet te onderbouwen, vind ik het allemaal best :smile: [quote:802d1cf944]Neem nou de homepage. Dit is het visitekaartje van je site (en dus je bedrijf). Degenen die jou moeten inhuren hebben zelf gewoonlijk geen kaas gegeten van techniek en willen gewoon de voordelen van jouw bedrijf voor hun organisatie weten. En wat staat er dan? Allemaal technische bull waar ze niks mee kunnen.[/quote:802d1cf944]Hier ben ik het niet mee eens, ik maak geen websites voor de groenteboer om de hoek, ik maak database toepassingen. Mensen die deze nodig hebben, weten vrijwel allemaal waar ze over praten (maar weten weer niet hoe ze de zooi op internet moeten krijgen).
Link naar reactie
[quote:10ca36d8c1] Op 01-02-2002 15:38, schreef teacher: Ik blijf fouten houden bij de hovers: [img:10ca36d8c1]http://www.xs4all.nl/~leonva/dizze_1.jpg[/img:10ca36d8c1] Ik heb de prealoader afgewacht, maar hetlijkt wel alsof de plaatjes toch opnieuw geladen worden... t. [/quote:10ca36d8c1] Dit krijg je alleen als je snel achter eklaar over knoppen gaat.
Link naar reactie
[quote:3021bb2462] Op 02-02-2002 11:58, schreef Bill Gates: [quote:3021bb2462] Op 02-02-2002 11:17, schreef George W. Bush: Probeer een ander JavaScript. Ik heb dacht ik ook nog zoiets. Ik kan hem mailen als je wilt?[/quote:3021bb2462]Ja doe maar, niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen :smile: [/quote:3021bb2462] Ok is verzonden naar pieter@dizz-e.nl Kijk maar wat je ermee doet.
Link naar reactie
[quote:e844119948] Op 03-02-2002 17:23, schreef George W. Bush: Anders moet je bij contact even een zwartrandje om de formulier velden heen doen. Iets van border="1" [/quote:e844119948] hier ben ik het mee eens! zo'n randje komt mooier naar voren. verder vind ik t een hele strakke site en je hebt goede (rustgevende) kleuren gebruikt en dat is natuurlijk belangrijk.. goed werk! :smile:
Link naar reactie
[quote:f692c11f79] Op 03-02-2002 17:23, schreef George W. Bush: Anders moet je bij contact even een zwartrandje om de formulier velden heen doen. Iets van border="1"[/quote:f692c11f79]Dat had ik juist weggehaald omdat ik het niet mooi vind :smile: Owkee, de preloader zou nu iets beter moeten werken, dus probeer die nog even uit als je er "vroeger" problemen mee had.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...