Ga naar inhoud

[sitecheck] Dizz-e.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:80d48c48fd] Op 29-01-2002 17:38, schreef Bill Gates: [quote:80d48c48fd] Op 29-01-2002 11:39, schreef Dilbert: Maar waar komt jouw programmeerkennis nou tot zijn recht op je site?[/quote:80d48c48fd]Bij de demo's, die binnenkort eens gaan komen. Owkee, ik zal de tekst nog eens grondig doornemen, die had ik wat afgeraffeld en eigenlijk niet zo goed op zinsbouw gelet enzo. Ik zal het morgen wel fixen. [/quote:80d48c48fd] Als je het morgen dan ook maar doet en het niet opschuift naar later. :razz: :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat ik me altijd afvraag bij zulke (overigens erg mooie) sites is "Met welk programma heb je dat gedaan?". Ik ga binnenkort beginnen met een nieuwe website voor een Sportinstituut, maar qua layout doe ik altijd alles met de hand en dat is gewoon geen doen... Dus, als je zo vriendelijk wilt zijn om te vertellen welk programma je gebruikt hebt ben ik je erg dankbaar. - Basje.
Link naar reactie
Ok, ik zou mog wat verbeteringen maken (was er gisteren al mee bezig, maar toen stond het niet online (voor de mensen die anders weer gaan roepen dat ik het gisteren al gedaan zou hebben :smile:)). [list:89b37621e8] [*:89b37621e8]Preloader gemaakt voor de menu items en die rollovers (niet voor de rest van de images, dat vind ik ietwat overbodig). [*:89b37621e8]Contact formulier gemaakt (ga het niet met zijn allen testen :razz:). [*:89b37621e8]Teksten verbeterd, maar ik vraag jullie toch om daar nog eens kritisch naar te kijken, teksten zijn nu eenmaal niet mijn sterkste punt :wink: [/list:u:89b37621e8] Ow ja, let niet op de kleur van die progressbar bij die preloader, die moet nog anders, maar de designer is effe er van tussen en ik kwam er niet helemaal uit... Nog even de URL voor de mensen die niet terug willen kijken op de vorige pagina: [url]http://www.dizz-e.nl/new/[/url]
Link naar reactie
Die verbeteringen had je gisteren al gedaan. :wink: :wink: Die preloader moet nog iets mooier vind ik. Het plaatje kan we iets mooier en het staat denk ik mooi als er ook een % aantal bij staat in cijfers. Of een balkje dat je vol ziet lopen. (Weet de bezoeker beter hoever het laden is) Bij het reactie formulier oet het 'vraag/opmerking' veld een ding breder.
Link naar reactie
[quote:611aae4b7d] Die preloader moet nog iets mooier vind ik. Het plaatje kan we iets mooier en het staat denk ik mooi als er ook een % aantal bij staat in cijfers. Of een balkje dat je vol ziet lopen. (Weet de bezoeker beter hoever het laden is)[/quote:611aae4b7d]Ja dat is wel handig ja, maar dat is een kwestie van de kleuren aanpassen, de kleur van de gehele balk (die dus langzaam volloopt is nu hetzelfde als de achtergrond, ik zal het wel fixen). [quote:611aae4b7d]Bij het reactie formulier oet het 'vraag/opmerking' veld een ding breder.[/quote:611aae4b7d]Tja, dat pas niet in de layout :smile: Daarom had ik hem ook al op een nieuwe regel gezet...
Link naar reactie
[quote:30184c0a88] Op 31-01-2002 19:11, schreef Bill Gates: Speciaal voor George heb ik de preloader weer verbeterd (kleuren en voortgang) en ook nog eens het reactie veld groter gemaakt. [/quote:30184c0a88] Goh speciaal voor mij. Nu is het beter denk ik, ook de preloader. Nog 1 dingetje. Als ik heel snel achterelkaar over de knoppen ga, doen niet alle mouseover plaatjes links van de knoppen het. Als je het rustig doet wel. Verder heb ik niks meer. :smile:
Link naar reactie
Eerste indruk; stuk beter al, de teksten, wtg! Toch staan er nog een paar dingen in die beslist beter kunnen. Ik zou zelf beginnen met (nog) duidelijker maken wat Dizz-e nou precies doet en wat zij voor mij als klant kan doen. Voor de gemiddelde ondernemer die niet bekend is met IT-jargon is dat nu niet helemaal duidelijk denk ik. Maakt Dizz-e websites? Maakt Dizz-e alleen aanpassingen? Het blijft lastig, je wil stijlvol overkomen maar naar mijn mening verdwaal je in de te mooi bedoelde zinnen. Mijn advies; schrijf het eens in "gewone mensentaal" en kijk dan eens of het duidelijker is. In de tekst staan ook nog een paar foutjes. Op de pagina Filosofie begint de derde alinea met "Daarom richt Dizz-e zich op het ontwikkelen van betaalbare, kwalitatief hoogwaardige producten.". Waar verwijst dat "daarom" naar? De zin "Dizz-e streeft er naar om het contact tussen u en ons zo optimaal mogelijk te krijgen (en te houden)." is wel ietsje beter geworden maar zou ik zelf helemaal weglaten, het loopt gewoon niet en inhoudelijk, wat voegt de zin toe? "Tijdens het eerste gesprek maakt u uw wensen bekend en wij zullen daarna een voorstel doen." Daarna.... na het eerste gesprek of tijdens het eerste gesprek? Hoe vind je: "U maakt uw wensen kenbaar, wij denken met u mee en samen komen we tot een concreet plan."? Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...