Ga naar inhoud

sluit brander aan


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, in windows media center krijg ik de melding dat ik de brander aan moet sluiten, maar volgens mij zit die er wel in. met mijn vorige laptop had ik dat probleem ook, maar ik weet niet meer wat ik toen moest doen om het op te lossen, kan ik nergens vinden. ik zag ergens dat het kan zijn dat mijn brander niet herkend wordt, als iemand daar meer over weet hoor ik het graag. ik gebruik: dell latitude d820, windows vista, ik plaats het hier omdat ik denk dat er wel een brander in zit, anders was het een hardware probleem (of zie ik dat verkeerd)
Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote="iemand85"]moet ik niet van de dell site downloaden? ik heb gekeken maar ik kan daar geen brander vinden, maar er staan ook allerlei namen die me niks zeggen. ik heb een drive letter, daar wou hij dus niet heen kopieren[/quote] dus je heb maar een drive letter . dat houd dus in dat de brander GEEN drive letter heeft . en dan doet hij het ook niet .
Link naar reactie
Goed, dan is nu vastgesteld dat je een werkende drive hebt met de letter D: Of de brand-functie werkt kunnen we nu nog niet vaststellen. Volgende stap is om een brandprogramma zoals hierboven genoemd (CDburnerXP of Nero bijvoorbeeld) te downloaden en te installeren. Als dat gebeurd is, laat dat dan even weten, dan gaan we verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...