Ga naar inhoud

sluit brander aan


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ canonboy: Ik denk niet dat de discussie gaat over welk programma goed genoeg is, het gaat er om dat er eentje opstaat dit het doet. :wink: Goed, verder met het branden. Het programma is geïnstalleerd en je kunt het starten. Als je dan één van de optie neemt (bijv. Audio Burning), kun je dan in het vak Destination, jouw brander kiezen of staat er alleen de optie Image Recorder ?
Link naar reactie
het was jullie advies dat ik een brandprogramma moest downloaden, en uit een vd. twee moest kiezen, inmiddels kom ik ook verder met de installatie, alleen, ik heb een paar keer C: opgegeven als locatie, krijg ook een paar meldingen met C: bij installatie instellingen in de install shield wizzard staat ook C: maar toch breekt hij uiteindelijk af omdat hij de locatie E: neemt, en dat is mijn usb stick
Link naar reactie
OK, ik moet overigens vast stellen dat Nero Free (Kwik Media) niet echt een handig programma is, of beter gezegd het is bijzonder omslachtig. Wat dat betreft kun je inderdaad dat programma verwijderen en CDburnerXP installeren (gaat waarschijnlijk een stuk sneller ook). Tijdens de installatie kun je in dit geval als het goed is wel de goede map kiezen. Verwijder even het vinkje bij "talen" en zet daarna alleen bij Dutch even een vinkje. Zet vervolgens in een volgend scherm even een vinkje dat je de toolbar NIET wil installeren en dan ben je al zo goed als klaar.
Link naar reactie
CD burnerXP lijkt nu te zijn geinstalleerd, weet alleen niet of het goed is geinstalleerd, die fout code krijg ik dus niet meer, maar het programma start op. alleen in windows media player krijg ik nog steeds: sluit een brander aan, en in burnerXP krijg ik als ik op branden klik: kan niet verder gaan met brandproces omdat er geen brandstation is gedecteerd, installeer een brandapparaat en start cd burner opnieuw. jullie hebben vast tips voor wat nu, thanx,
Link naar reactie
Tja, dan begint het er toch op te lijken dat de branderfunctie van je CD/DVD brander overleden is. Ik heb nog even gegoogled op software om een brander te testen. Dat leverde niet zoveel zinvols op, dus dat is ook geen optie. Wat overblijft is dan kijken naar een andere interne (marktplaats bijvoorbeeld, prijzen tussen de 10 en 20 euro, maar wel gebruikt) of een externe USB brander kopen, prijzen zo tussen de 25 en 40 euro. Wat me overigens nog wel bevreemd is die melding dat je geen wijzigingen in het register kan/mag maken. Je weet zeker dat de machine virusvrij is ? Zo niet dat zou je een topic kunnen openen in Beveiliging & privacy om daar hulp te vragen bij het controleren.
Link naar reactie
ben ik nu aan het doen, (met avast aan het scannen, na update)volgens mij ben ik er toen ik deze laptop kocht vanuit gegaan dat er bij betere laptops een brander in zit, maar ik dacht toch wel even handig om te checken of dat klopt? beetje laat misschien, maar het is dus een dell latitude d820, heb even op de website van dell.com gekeken, maar daar zie ik het niet,
Link naar reactie
Wordt de brander van je dell latitude d820 wel getoond in het Apparaatbeheer? Zo ja, dan zou je 'm kunnen testen via applicatie [url=http://www.nero.com/enu/support-nero8-tools-utilities.html]Nero InfoTools.[/url] Een handleiding daarover is te vinden op de ftp site van [url=http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=handleiding%20nero%20infotool&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CC0QFjAA&url=ftp%3A%2F%2Fftp6.nero.com%2Fuser_guides%2Fnero9%2Finfotool%2FNeroInfoTool_Nld.pdf&ei=soNST_nkNc6i8gPEtP3wBQ&usg=AFQjCNEWwgbSrXH5nE85hUbSxgOcdLpk1w&cad=rja]Nero.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...