Ga naar inhoud

sluit brander aan


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die HTS721010G9SA00 ATA is inderdaad de harde schijf. Zag je die Philips DVD ROM SDR089 ATA device, in het Apparaatbeheer of ook met NeroInfoTool? Als deze geen info wil geven over de geplaatste CD/DVD-/-R(W), dan zijn wellicht de lenzen van de brander vuil. Je zou deze kunnen proberen te reinigen met een schoonmaak DVD. Zelf heb ik hier een CD/DVD Lens Cleaner liggen. Ze zijn er met vloeistof reiniging en met borsteltjes. Ikzelf heb er één met borsteltjes. Ik heb 'm zojuist gebruikt op de DVD speler in mijn vorige hoofd PC uit het jaar 2007. Deze kon geen DVD meer lezen. Dat doet deze nu weer wel. In de DVD brander van de laptop uit mijn onderschrift, heb ik 'm ook al een keer met succes gebruikt. Ik weet overigens niet meer, waar ik mijn CD/DVD Lens Cleaner gekocht had.
Link naar reactie
ben die info tool aan het installeren, 1 vraag alvast, ik heb een laptop, is het dan wel een goed idee om zoveel secundaire programmas te gebruiken? secundair (MBAM, avast, c-cleaner) zou het kunnen dat het eerste brandprogramma ook niet volledig verwijdert is? ik heb de map verwijdert en daarna c-cleaner gedraaid, omdat het niet voorkwam in mijn software lijst dank voor de hulp heb het nu geinstalleerd, bij het tablad station zie ik bij CD onder R groene vinkjes, behalve bij +G, en onder W bij R en RW twee rode kruisjes,
Link naar reactie
Nero InfoTool kan inderdaad probleemloos worden geïnstalleerd. Het enige wat wordt afgeraden, is te veel systeemapplicaties installeren, met dezelfde functies. Wellicht is het duidelijker als je screenshots post van Nero InfoTool. Het belangrijkste tabblad voor jouw probleem, is waarschijnlijk tabblad disc. Het plaatsen van een CD-R(W) of DVD-/-R(W) is daarvoor wel vereist. Zie http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1264970#1264970 voor een afbeelding.
Link naar reactie
het zou kunnen dat mijn vorige post wat onduidelijk was, ik wist niet hoe je print screens kon plaatsen, had dat uitgezocht, en toen lukte het mij wel print screens in word te plakken, en niet in dit scherm, en ik vermoede dat het iets met dat vakje img boven dit tekstvak te maken heeft, ik doe zometeen nog een poging
Link naar reactie
Ofschoon het gebruikelijk is de rechtstreekse hyperlinks van de foto's te posten, heb ik er toch naar gezocht. Op de pagina waar de te tonen foto staat, kun je namelijk klikken op Share. De link die daar staat, kun je posten. Bijvoorbeeld die van tabblad Station http://www.flickr.com/photos/77877695@N03/6975992707/ Het gaat hier blijkbaar om een DVD -R en DVD -RW alleen lezen. Om de één of andere reden wordt jouw dvd-rom sdr089 brander getoond als een DVD speler. En volgens het tweede plaatje: Schijf, is er geen schijf ingevoerd. Klopt dit? Of had je een niet ondersteunende DVD +R(W) ingevoerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...