Ga naar inhoud

Bosch Avantixx 7 E43


Dandi

Aanbevolen berichten

Goedeavond, Ik heb een Bosch Avantixx 7 varioperfect WAQ28460NL/03 FD 9107 000380. Had een foutcode E43, mij is verteld dat dit lag aan de koolborstels waren inderdaad helemaal versleten, vervangen. Maar wasmachine centrifugeert nog steeds niet. Misschien resetten? kan alleen nergens reset stappen vinden. Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen. :) Mvg, Dandi.
Link naar reactie
99% zeker is dit de juiste procedure. Dus draaiknop op Uit. Zorgen dat de deur gesloten in. Draaiknop in één keer door draaien naar programma Spoelen/Centrifugeren. Toets centrifuge snelheid indrukken, paar seconden ingedrukt houden, draaiknop 1 stand verder draaien naar Afpompen. Even wachten en dan de toets centrifuge snelheid los laten. Dan de draaknop door draaien naar Uit. Vraag: weet je 100% zeker dat de borstels er goed in zitten, dat het kooldeel ook het anker raakt en alle (motor)stekers vast zitten? Anders blijf je deze foutmelding houden en kun je hem dus ook niet resetten.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...