Ga naar inhoud

betere videokaart nodig?


Aanbevolen berichten

Nee, meestal niet. Als ik een framerate heb van 15 of hoger, niet, maar soms is e.e.a zodanig "textured", dat die zakt tot 5 à 6 frames/sec, en dan is het weer wèl schoksgewijs. Maar over het algemeen is het een enorme verbetering. Vaak heb ik een framerate van ca. 30. Wèl is het zo, dat het door die passieve koeling in de PC kast nu zo'n 12 graden warmer is dan voorheen .... moet ik nog even wat op vinden ....
Link naar reactie
[quote:5bf0114c61="baksteen"]Wèl is het zo, dat het door die passieve koeling in de PC kast nu zo'n 12 graden warmer is dan voorheen .... moet ik nog even wat op vinden ....[/quote:5bf0114c61]Dat gevoel ken ik, heb m'n AOpen kast na het plaatsen van een passief gekoelde 6800 maar voorzien van 2 extra casefans (nu 4 in totaal, 2 voor-/zijkant en 2 achterkant). Blaast er lekker op los. :)
Link naar reactie
[/quote]Dat gevoel ken ik, heb m'n AOpen kast na het plaatsen van een passief gekoelde 6800 maar voorzien van 2 extra casefans (nu 4 in totaal, 2 voor-/zijkant en 2 achterkant). Blaast er lekker op los. :)[/quote] Ik heb er ook al vier inzitten: twee in mijn voeding, één achter en één boven. Ook heb ik aan de voorkant zo'n paneeltje weggesloopt, voor extra luchtinlaat, en daar kan nog een uitwendinge fan voor. Maar dat zoek ik nog verder uit ;-) ;-).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...