Ga naar inhoud

betere videokaart nodig?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik werk nu zo'n 3,5 jaar met onderstaand systeem, met daarbij een Samsung SyncMaster 151s monitor. Werkt uitstekend, zolang ik me beperk tot tekst en/of bewerken van afbeeldingen; gamen doe ik nooit en ben ik ook niet van plan. Maar nu (en dat is de schuld van de HCC :):) ) heb ik VR "ontdekt" en ik heb de indruk, dat mijn Radeon VE videokaart ernstig tekort schiet. Alle "bewegingen" gaan schokkerig, en als ik een poosje bezig ben, zakt de framerate onder de 4 en is de machine niet meer vooruit te schóppen. Een andere videokaart dus, maar er is zó veel aanbod ..... Ik zou graag een advies krijgen. De aanschafprijs is niet zo belangrijk, maar het moet niet te gek worden (krijg ik ruzie in huis!). Alvast bedankt!
Link naar reactie
[color=darkred:b6fbe0e036]Ik begrijp je enthousiasme maar het is [i:b6fbe0e036]niet[/i:b6fbe0e036] de bedoeling allemaal posts achter elkaar te zetten van wat je binnen schiet. Gebruik gaarne dan de [img:b6fbe0e036]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:b6fbe0e036] knop![/color:b6fbe0e036]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...