Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mijn ervaring is een grote ergenis over een pixeltje :x Ik was er al bang voor dat mij het weer zou overkomen... Bij nader research op GOT schijnt het een dode rode sub-pixel te zijn. Daar ben je dus lekker mee :( Apart from that ben ik totally in love with my TFT. Lekker voor het oog en super kwaliteit (vooral ook in games).
Link naar reactie
Ik heb nu net een Sony HX-73 silver binnen, maar wat een ongelooflijk mooi schermpje is dat :) Ik dacht eerst nog een dode pixel te zien, maar het blijkt een krasje te zijn. Nu begin ik me af te vragen, omruilen of niet :P Het is al net zo als met m'n Iiyama HM703UT, daar had ik bijna hetzelfde, alleen was het duidelijk een intern vuiltje/krasje... Met TFT's is het altijd liefde en haat :P
Link naar reactie
Ik heb hem nu ook een weekje staan de ProLite E431S, fijn scherm. Alleen in NFSU had ik blauwe strepen door het beeld als ik op een te hoge refresh draaide (75 Hz) icm 1280x1024. Terug naar 60 Hz en probleem opgelost. Kan in de DVI kabel zitten, of misschien moet ik er eens een driver voor installeren, who knows.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...