Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden, Ik ga eind deze week mijn nieuwe TFT bestellen. Ik ben echter nog niet helemaal eruit welke ik ga nemen. De IIyama E431S-B vind ik natuurlijk super interessant, maar voor die bijna 500euro heb ik zowat een mooie TFT 19Inch TFT van Philips met ook 16ms response. (190S5CS) http://www.pcpbenelux.philips.com/getpage.php?pnode=373&menu=3 [img:0b0bde2caa]http://shop.informatique.nl/pic500/650335.jpg[/img:0b0bde2caa] Deze heb je al voor een goede 580 euro en is een heel leuke prijs voor zo'n 19" monitor. Het enige nadeel dat ik kan ontdekken is dat het scherm geen DVI ondersteuning heeft... [b:0b0bde2caa]Wat adviseren jullie mij?[/b:0b0bde2caa] Misschien nog andere leuk TFT's die aan mijn eisen voldoen? (minder dan 600euro, DVI, 16ms, zilver of zwarte uitvoering en dus mooie layout van het scherm... je moet er immers naar kijken) Ohja, houdt in het achterhoofd dat ik gamer ben en dus die DVI belangrijk is of toch te verwaarlozen? Alvast bedankt, Anthony
Link naar reactie
Ik zou voor een E431S gaan, ik moet er wel bij zegen dat ik met andere 16ms schermen geen ervaring heb. Ik weet wel betere schermen dan de E431S maar dan ben je meer dan 800 Euro kwijt :) Ik heb hier het verschil tussen DVI en VGA getest doordat ik 2 PC's op me beeldscherm heb aangesloten, beiden X800 PRO's. ALs ik switch van DVI naar VGA zie ik toch wel verschil, ook al is het niet veel. DVI is ook makelijker in te stellen, het beeld is direct naar aansluiting goed.
Link naar reactie
Dat DVI veel gemak met zich meebrengt kan me gestolen worden. Alleen de eventuele kwaliteitswinst doet mij twijfelen. Op [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/906721]GOT[/url] zijn ze erg te spreken over de Philips 190S5CS. Het design vind ik ook super mooi... mooier dan die van IIyama (die ook al mooi is btw) :) Die 19Inch vind ik toch wel een groot voordeel voor die 100euro meer. Wat weegt zwaarder... 19Inch zonder DVI of 17Inch met DVI
Link naar reactie
Hij is binnen! 8) Wat een be-ademing :P Jammer ik toch een dooie pixel heb moeten constateren. Hij is echter alleen "zwart" op rood beeld... op alle andere kleuren zie je niet dat hij 'dood' is. Zelfs op wit valt het niet op, als je erop let... zie je echter wel dat hij "lichtblauw-wittig" Erg vreemd en jammer, maar een maat van me (met hetzelfde scherm) had ook een dooie pixel en was na 2dagen weer weg (met aanstoten nagel). Is hij binnen een paar dagen niet weg (weghaalbaar) bij de mijne, dan neem ik contact op met IIyama :)
Link naar reactie
[quote:baca038da2="Red Dragon"]Dat is waar, je kan het altijd proberen Nou, DVI kabel eraan en gamen maar, ben benieuwd of je net zo enthousiast over het scherm bent als ik. :)[/quote:baca038da2] DVI kabel had ik al effe gehaald hoor ;) Ik wou het scherm gelijk werkend zien met DVI 8) Ik ga zo lekker effe fraggen in UT2004 op 1280*1024 + 4AA en 8AF + V-Sync @ 75Hz ... je hoort het wel :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...