Ga naar inhoud

GeForce 6800 (NV40) + Radeon X800 (R420) Part II


Aanbevolen berichten

Doom III zal heus wel sneller gaan op de 6800 Ultra door UltraShadow II en de 32x0 Z/Stencil ondersteuning. maar voordat er uitspraken gedaan worden van 300% e.d. moet ik eerst een benchmark zien met de definitieve versie van Doom III @ Juggernaut Prijzen in de VS zijn met alle hardware lager, niet alleen met videokaarten. een Athlon FX 53 kost ook "slechts" 700 Dollar in de VS en in nederland ruim 850 Euro. ALs je hardware laat verschepen dan moet je vaak invoerrechten betalen plus de verzend kosten en dan zit je al snel op een stuk duurdere kaart. Inkopen in de VS via internet loont dus niet echt, zou ik dus alleen doen als je geen geduld hebt.
Link naar reactie
  • Reacties 322
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    323

[quote:9cfe62cd93="Red Dragon"]Doom III zal heus wel sneller gaan op de 6800 Ultra door UltraShadow II en de 32x0 Z/Stencil ondersteuning. maar voordat er uitspraken gedaan worden van 300% e.d. moet ik eerst een benchmark zien met de definitieve versie van Doom III @ Juggernaut Prijzen in de VS zijn met alle hardware lager, niet alleen met videokaarten. een Athlon FX 53 kost ook "slechts" 700 Dollar in de VS en in nederland ruim 850 Euro. ALs je hardware laat verschepen dan moet je vaak invoerrechten betalen plus de verzend kosten en dan zit je al snel op een stuk duurdere kaart. Inkopen in de VS via internet loont dus niet echt, zou ik dus alleen doen als je geen geduld hebt.[/quote:9cfe62cd93]De douane is te omzeilen. Ik ken genoeg lui in de VS die mij die kaart wel als privé pakket willen versturen!
Link naar reactie
[quote:18dd578957="Slashhead"]Mogelijk dat UltraShadow wonderen verricht, dus het kan zijn dat in [b:18dd578957]bepaalde game settings [/b:18dd578957]een GeForce 3x zo snel kan zijn....[/quote:18dd578957] Ik wil die settings niet weten 8) maar ik denk niet dat er gebruikt wordt gemaakt van AF en FSAA :P
Link naar reactie
Slashhead wat denk jij van de GF6800 en X800. Kan de 6800 nog een hoop inlopen doordat de shadercompiler momenteel nog in de kinderschoenen staat of zou ATI een voorsprong blijven behouden? De 6800 is voor een groot gedeelte een heel nieuw ontwerp, en is soms ondanks z'n 120 mhz lager coreklok bijzonder effiecient. Hoe zit het met de 2 alu/pipe? Met andere woorden is er nog veel winst te verwachten?
Link naar reactie
[quote:b5a3f8a755="Juggernaut"]De douane is te omzeilen. Ik ken genoeg lui in de VS die mij die kaart wel als privé pakket willen versturen![/quote:b5a3f8a755] Nou waar wacht je dan nog op, als ik dergelijke contacten had dan zou ik zo snel mogelijk een X800 PRO deze kant op laten komen, per direct post, Fedex of UPS, als het maar snel is.
Link naar reactie
[quote:19c3b9ff42="Red Dragon"][quote:19c3b9ff42="Juggernaut"]De douane is te omzeilen. Ik ken genoeg lui in de VS die mij die kaart wel als privé pakket willen versturen![/quote:19c3b9ff42] Nou waar wacht je dan nog op, als ik dergelijke contacten had dan zou ik zo snel mogelijk een X800 PRO deze kant op laten komen, per direct post, Fedex of UPS, als het maar snel is.[/quote:19c3b9ff42]... op mijn loon! :cry: en vakantiegeld einde maand... :oops:
Link naar reactie
Haal je even je smile uit je onderschrift!? Aan de andere kant, over 2 weken moet het best mogelijk zijn, ik heb van Slashhead begrepen dat Club-3d ze eind deze week of in de loop van volgende week binnen verwacht, als ze dan die week daarop gaan uitleveren aan de diverse winkels dan is 2 weken dus wel haalbaar.
Link naar reactie
hjs, mede lotgenoot, :cry: maar ik vind €460 een plas geld :o dat trek ik niet zomaar ff uit me knip, vooral niet met een bijbaantje.. met vakantiewerk wil het misschien wel, maargoed, dat is pas juni/juli.. zijn de X800 prijzen dan genormaliseerd, dus ongeveer €400 - 450 voor de XT en €300 voor de pro om maar iets fatsoenlijks te noemen (goedkoper mag uiteraard 8) )
Link naar reactie
[quote:b5aa3d3b81="NoepZor"] dat is pas juni/juli.. zijn de X800 prijzen dan genormaliseerd, dus ongeveer €400 - 450 voor de XT en €300 voor de pro om maar iets fatsoenlijks te noemen (goedkoper mag uiteraard 8) )[/quote:b5aa3d3b81] Juni/juli een XT voor 400 a 450 ? hahaha.. dan is die kaart net te koop, reken maar dat die kaart tot tegen augustus meer dan 500 Euro is. De X800 PRO zal ook wel een paar maanden 400 Euro + wezen. Kan je beter wachten op de X800 non-pro zoals HJS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...