Ga naar inhoud

-= GeForce FX topic =-


Aanbevolen berichten

[quote:3a7d43ba59="MobFigure"]Ik denk dat ik toch maar wacht op de FX die 256 mb vind ik wel heel erg interessant klinken. Maar nvidia begint altijd met een betere compatibiliteit als ati!!! [/quote:3a7d43ba59] Kan jij even een link posten waar staat dat de GeForce FX geleverd gaat worden met 256MB !? :roll: De Geforce FX kan inderdaad 256mb aansturen maar voor zover ik weet zijn het gewoon 128mb kaartjes. 256MB DDRII mmmm.. dan zal een GeForce FX snel 700 a 800 Euro gaan kosten. :-? En wat de compatiblitiet betreft, sluit ik me aan bij wat Jafo en Slashhead reeds gepost hebben,
Link naar reactie
  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    317

[quote:e973c16252="Red Dragon"][quote:e973c16252="MobFigure"]Ik denk dat ik toch maar wacht op de FX die 256 mb vind ik wel heel erg interessant klinken. Maar nvidia begint altijd met een betere compatibiliteit als ati!!! [/quote:e973c16252] Kan jij even een link posten waar staat dat de GeForce FX geleverd gaat worden met 256MB !? :roll: De Geforce FX kan inderdaad 256mb aansturen maar voor zover ik weet zijn het gewoon 128mb kaartjes. 256MB DDRII mmmm.. dan zal een GeForce FX snel 700 a 800 Euro gaan kosten. :-? En wat de compatiblitiet betreft, sluit ik me aan bij wat Jafo en Slashhead reeds gepost hebben,[/quote:e973c16252] Sorry.......... Ik weet niet beter of er komt een 128 mb en een 256 mb versie
Link naar reactie
[quote:1ddce4929a="MobFigure"] Sorry.......... Ik weet niet beter of er komt een 128 mb en een 256 mb versie[/quote:1ddce4929a] Zoals je heb kunnen lezen is DDRII heel erg duur. het is marketing technisch helemaal niet verstandig om een videokaart met 256 DDRII van 800 Euro op de markt te zetten terwijl deze toch niets sneller is dan de 128mb DDRII kaartje. hij is ook helemaal niet aangekondigt. vraag me dan ook nog steeds af hoe je er bij komt :roll:
Link naar reactie
Doet deze link het trouwens bij jullie? het is een ander half durende film van de geforceFX!! :lol: [url]http://event.on24.com/eventRegistration/EventLobbyServlet?playerheight=533&playerwidth=785&sourcepage=null&eventid=1179&sessionid=1&username=&partnerref=&contenttype=&format=&key=8818A278CD4B677B742470856670B9CB[/url]
Link naar reactie
Dat is wel te hopen. en anders volgende week. Ik heb nog wat Eye candy gevonden: [url=http://www.tweaktown.com/files/nv30dawn.avi] - Video #1 (Dawn)[/url] (10.1mb) [url=http://www.tweaktown.com/files/nv30ogre.avi] - Video #2 (Ogre)[/url] (6.7mb) [url=http://forums.tweaktown.com/showthread.php?s=&threadid=6811]Bron[/url] [quote:9d5013ea8f]Retail Release Dates I ended my discussions with Steve Burke asking when we could except to see the GeForce FX on store shelves. He made it clear he was not 100% certain but said we may possibly see a limited supply in stores in the United States toward the very end of this year with supply coming in quantity late January / early February next year. Please remember these dates were given to us as ESTIMATES and should be treated as such. [/quote:9d5013ea8f]
Link naar reactie
[quote:df894b767f="Upke"]Bij ons geld, hoe harder de pc ronkt, hoe meer power, hoe sneller :)[/quote:df894b767f] Ben ik niet met je eens. een P4 met 3,06ghz met een Zalman Waaier cooler en een GeForce FX met een Zalman ZM80HP Cooler in een kast met ene Antec True power 480watt voeding en een kast met PABST case fans hoor je bijna niet en is een beest van een pc. Silent staat niet altijd voor soft
Link naar reactie
Ik heb ik het forum van NVnews ook al gevraagd of iemand wist wanneer er reviews kwamen, maar niemand die het weet. Ik vraag me nou af in welk stadium die kaart nog eigenlijk is? Dat geen enkele site eens een vraagje afvuurd op nv voor wat opheldering wanneer er reviews kunenn/mogen worden gegeven, of ben ik nou te ongeduldig? De waarheid zal wel in het midden liggen ;)
Link naar reactie
Rond vragen bij nVidia heeft mij opgeleverd dat de eerste review samples eind deze maand te krijgen zijn. Aangezien het dan komkommertijd is zal dat wel opschuiven richting januari. Aopen denkt midden januari te kunnen starten met de levering van hardware. Wel heb ik het gevoel, gezien de wijze waarop de info verstrekt wordt, dat dit optimistische prognoses zijn....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...