Ga naar inhoud

-= GeForce FX topic =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    317

Als dat zo is dan zit er tussen de NV30 en NV35 een stuk minder tijd dan tussen de NV25 en NV30. 8) Me ti 4400 trekt alle games prima. maar ja ik wil ook wel is standaard alles met Aniso 8x willen spelen. (kan ik natuurlijk ook een radeon 9700 pro kopen natuurlijk) Het is nu Januari, nu moet het toch echt gebeuren denk ik.
Link naar reactie
[quote:869127ef32="hjs"]Eigenlijk, moet ik ook nog een stapje sneller, zodat ik op mijn Hitachi 17" tft echt alles probleemloos op 1280*1024 kan spelen ;) Dus een 2dehand Radeon 9700 Pro voor weinig vink wel leuk edward ;)[/quote:869127ef32] Noud niet denk ik ;) kan je hem toch niet aandoen. Ik snap niet dat al die grote revieuwsites doen alof hun neus bloedt.
Link naar reactie
[quote:e8cb02a8ad="hjs"]Nee, Red Dragon en ik schrijven niet voor het blad. En Edward, mijn Hitachi TFT heb ik ook niet bij Noud vandaan, dus het kan makkelijk hoor ;)[/quote:e8cb02a8ad] Koop nou eens een echte monitor, wat heb je nou aan zo'n motionblurscherm ;) Ok hjs, als het zover is maak ik een heel mooi prijsje voor je ;)
Link naar reactie
[quote:dc242a79ab="SkinnerEd"] Koop nou eens een echte monitor, wat heb je nou aan zo'n motionblurscherm ;) Ok hjs, als het zover is maak ik een heel mooi prijsje voor je ;)[/quote:dc242a79ab] He Pas op hoor, kom niet aan mijn nieuwe Hitachi. Lees eerst maar eens de review bij de [url=http://www.tomshardware.fr/articlemoniteur.php?IdArticle=219&NumPage=1]franse Tom[/url] of [url=http://www.tech-pc.co.uk/hitachi_lcd-1.php]hier[/url]. 16ms ja. Op GoT zijn ze er ook erg positief over. (en op het forum van Ome Tom ook) En over de prijs hebben we het tzt wel, de vorige Radeon welke ik van je gekocht heb is lang goed bevallen :)
Link naar reactie
[quote:2812810415="hjs"][quote:2812810415="SkinnerEd"] Koop nou eens een echte monitor, wat heb je nou aan zo'n motionblurscherm ;) Ok hjs, als het zover is maak ik een heel mooi prijsje voor je ;)[/quote:2812810415] He Pas op hoor, kom niet aan mijn nieuwe Hitachi. Lees eerst maar eens de review bij de [url=http://www.tomshardware.fr/articlemoniteur.php?IdArticle=219&NumPage=1]franse Tom[/url] of [url=http://www.tech-pc.co.uk/hitachi_lcd-1.php]hier[/url]. 16ms ja. Op GoT zijn ze er ook erg positief over. (en op het forum van Ome Tom ook) En over de prijs hebben we het tzt wel, de vorige Radeon welke ik van je gekocht heb is lang goed bevallen :)[/quote:2812810415] 2d zijn ze geweldig, maar ik wil het nog wel eens zelf zien in 3d.
Link naar reactie
[quote:68f446268c="Upke"]Ik hoop dat dit on topic is..... Cebit-2003 nv 31, en een revamped TI 4600, wat zou dat kunnen zijn? Alleen sneller geklokt, met 8x agp. Die hebben we al. Wat kunnen ze er nog meer aan veranderen.[/quote:68f446268c] Ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten. de NV31 is me redelijk duidelijk, dat moet een afgeslankte GeForce FX worden. Mainstream DirectX 9 kaart zoals de Radeon 9500 revamped Ti 4600.. mischien een 0,13 micron NV25 core? goedkoper in productie op langer termijn. net als de GeForce 2 Ti, dit was ook een 0,18 micron GeForce 2 pro (welke 0,25 micron was)
Link naar reactie
Tenzij Ati tegen grote problemen aanloopt met z'n r350 zou het dus wel eens heel goed mogelijk zijn dat ze nog voor (of mogelijk eerder dan) nVidia in de winkel liggen. Want als nVidia idd pas in maart een 'opgevoerde'/'goedkope' 4600 durft te laten zien terwijl de FX toch veel meer zou moeten zijn dan dat ... Ik denk dat nVidia hoe dan ook toch flink wat 'goodwill' aan het verliezen gaat als dit zo doorgaat. (tenminste dat hoop ik aangezien Ati & co ook best eens wat beter beoordeeld mogen worden)
Link naar reactie
Nee daar hoef je niet veel voor te veranderen, het is het zelfde design alleen dan kleiner. het is eerder gebeurd zoals ik al aangaf dus waarom niet nog eens. de ti 4600 word dadelijk alleen maar goedkoper als de NV31 uit komt. en dan moet de prodcutie kosten ook omlaag, naar 0,13 micron gaan is dan een goeie oplossing, meer Gpu's op 1 waffer :) je ti 4200 kan je dit jaar mooi omwisselen voor een NV31 of een Radeon 9500/9700
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...