Ga naar inhoud

-= GeForce FX topic =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    317

laten we eerst maar wachten opdat de GeForce FX in de schappen ligt, dan zien we vanzelf wel weer wat de NV35 gaat worden, denk echter wel die sneller komt achter de NV30 aan dan de NV30 achter de NV25. het wachten op gooie Yields voor het 0,13 micron process zit er voor de NV35 niet meer bij. btw, het interview van nVidia met Tim Sweeney die afgelopen maandag niet was down te loaden is nu wel beschikbaar: http://www.nvidia.com/content/areyouready/videos/downloads/Inteview_Sweeney.wmv
Link naar reactie
Geen woorden nodig ... [img:db45a64d72]http://image.com.com/gamespot/images/2002/news/11/18/unreal_screen001.jpg[/img:db45a64d72] Unreal-engine + GeForce FX = *jammie*... Waarom nog op 'Doom3' wachten ? ... ;) en dit schijnt echt 'bumpmapping' te zijn volgens de beschrijving : [quote:db45a64d72] As a part of its promotion of the GeForce FX, Nvidia has released a screenshot of a detailed Unreal-engine game environment that shows off new lighting effects built into the latest evolution of Epic Games' engine. An accompanying description says that the scene has dynamic lighting, and the [b:db45a64d72]high-relief bump mapping[/b:db45a64d72] and [b:db45a64d72]detailed textures[/b:db45a64d72] are clearly evident. It also points out the [b:db45a64d72]soft shadowing on the folds of the statue's sleeve[/b:db45a64d72]. Bill Rehbock, Nvidia's director of developer relations, told us last week that there are a number of games in development for next year that will used advanced versions of the Unreal engine, as evidenced by this screenshot. [/quote:db45a64d72] btw : is er al een vergelijking tov de R9700 Pro ? Dat lijkt me interessanter dan een vergelijking met een 'oude' GeForce aangezien die ook door de Ati-kaart in het stof wordt achtergelaten ...
Link naar reactie
[quote:72b6c590f1="JaFO"]Geen woorden nodig ... [img:72b6c590f1]http://image.com.com/gamespot/images/2002/news/11/18/unreal_screen001.jpg[/img:72b6c590f1] Unreal-engine + GeForce FX = *jammie*... Waarom nog op 'Doom3' wachten ? ... ;) en dit schijnt echt 'bumpmapping' te zijn volgens de beschrijving : [quote:72b6c590f1] As a part of its promotion of the GeForce FX, Nvidia has released a screenshot of a detailed Unreal-engine game environment that shows off new lighting effects built into the latest evolution of Epic Games' engine. An accompanying description says that the scene has dynamic lighting, and the [b:72b6c590f1]high-relief bump mapping[/b:72b6c590f1] and [b:72b6c590f1]detailed textures[/b:72b6c590f1] are clearly evident. It also points out the [b:72b6c590f1]soft shadowing on the folds of the statue's sleeve[/b:72b6c590f1]. Bill Rehbock, Nvidia's director of developer relations, told us last week that there are a number of games in development for next year that will used advanced versions of the Unreal engine, as evidenced by this screenshot. [/quote:72b6c590f1] btw : is er al een vergelijking tov de R9700 Pro ? Dat lijkt me interessanter dan een vergelijking met een 'oude' GeForce aangezien die ook door de Ati-kaart in het stof wordt achtergelaten ...[/quote:72b6c590f1] Schitterend, kijk erg natuur games met die engine uit.
Link naar reactie
[quote:aa03f31f26="Upke"]mijn welgemeende excuses maar dit moet hier even..... kan ik ook ergens radeon 8500 demo's downloaden? Of kun je die alleen bij de kaart zelf krijgen.[/quote:aa03f31f26] Toch snap ik niet dat je deze vraag in een GeForce FX topic plaatst? kan je dat niet in de RADEON TOPIC plaatsten :roll: Die topic hebben we voor dit soort vragen! En kan je zelf niet verzinnen dat je die demo's op www.ati.com kan vinden? :-? Sorry hoor maar ik erger mijn nogal om dit soort posts :evil: (zal wel aan mij liggen) //Jafo Er zijn nog geen vergelijkingen met de Radeon 9700 pro omdat er alleen nog maar een PAPER RELEASE van de GeForce FX is. Er is helemaal nietmand die ook maar een GeForce FX heeft om die even aan de tand te voelen en te testen tegen een Radeon 9700 pro. Het wachten is op de eerste review Samples ergens in December. tegen die tijd kan je de eerste Reviews verwachten.
Link naar reactie
ja red dragon ik dacht al dat jij zo zou reageren. Ik kon helaas het radeon topic niet vinden. (heel vreemd) En ja ik dacht wel dat ik ze op de ATI site zou kunnen vinden maar de vraag was waar ? Had alles afgezocht. Maar dat is nu opgelost. Sorry voor het verstoren van jullie discussie, ga maar rustig verder.... geforce FX, JUM JUM.... Wanneer denken jullie de 1e onafhankelijke bench marks te zien te krijgen? :lol: :lol: Nu zie je maar hoe stom ik ben, je zegt het net hier boven.... :roll:
Link naar reactie
[quote:07140bf9e6="Red Dragon"][quote:07140bf9e6="Upke"]mijn welgemeende excuses maar dit moet hier even..... kan ik ook ergens radeon 8500 demo's downloaden? Of kun je die alleen bij de kaart zelf krijgen.[/quote:07140bf9e6] Toch snap ik niet dat je deze vraag in een GeForce FX topic plaatst? kan je dat niet in de RADEON TOPIC plaatsten :roll: Die topic hebben we voor dit soort vragen! En kan je zelf niet verzinnen dat je die demo's op www.ati.com kan vinden? :-? Sorry hoor maar ik erger mijn nogal om dit soort posts :evil: (zal wel aan mij liggen) //Jafo Er zijn nog geen vergelijkingen met de Radeon 9700 pro omdat er alleen nog maar een PAPER RELEASE van de GeForce FX is. Er is helemaal nietmand die ook maar een GeForce FX heeft om die even aan de tand te voelen en te testen tegen een Radeon 9700 pro. Het wachten is op de eerste review Samples ergens in December. tegen die tijd kan je de eerste Reviews verwachten.[/quote:07140bf9e6] Als we het hier dan alleen over Geforce mogen hebben, waarom dan vergelijken met de ATI RADEON 9700 PRO??? :o :-? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...