Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ok, maakt niet uit. (Azerty mag me wel eens antwoorden...) Over die P4 koelers, ik heb zelf hier atm de boxed socket 478 koeler draaien en die vind ik wel lawaai maken. Tijden normaal gebruik is het niet storend, maar je kan hem wel goed boven de rest van het systeem uit horen. Met films kijken, of als je bijvoorbeeld geen muziek aan hebt is hij wel te duidelijk aanwezig.
Link naar reactie
[quote:93f684228b="OCTheEagle"]Ik ben op zoek naar informatie mbt. het geluidsniveau van de fan(s) van de Intel Pentium 4 boxed socket 478 en socket 775 processoren. Ik heb op de site van Intel gezocht maar ik kan het daar niet vinden. Weet iemand waar ik die informatie kan vinden of hoe ik die informatie kan verkijgen?[/quote:93f684228b] op [url]http://www.google.nl/[/url] is een hoop te vinden
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb een spuitje Arctic Silver 5 gehaald, maar zit nu met een vraag. Op [URL=http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions_big2.htm] deze site[/URL] site staat dat een dosering ter groote van een graankorrel genoeg is. Word dat spul echt zover mogelijk uitgevloeid? Het lijkt me nogal een taai goedje dat niet gauw na het pletten van de heatsink richting de randen van de core gaat.. Toch de gehele core van mijn A64 3200wc.voorzien van een laagje? Iemand ervaring hiermee?
Link naar reactie
[quote:e89724748a="KiPSiE"]Weet iemand hier of de TG420//480U1 een beetje stil is?? En weet iemand nog een goeie hdd silencer[/quote:e89724748a] Ik heb de 480, ik vind het alleen erg lastig om te beoordelen of hij stil is, de videokaart maakt namelijk een enorme herrie. Er zijn erg veer reviews over te vinden, volgens mij vinden ze hem meestal wel stil.
Link naar reactie
Even een vraagje waar ik het antwoord al wel op denk te weten.. Als je gaat overclocken, en je verandert alleen de FSB, niet de Core, dan wordt de processor toch niet warmer dan dat hij werd met de normale FSB? Wil ik graag even weten omdat het de laatste dagen zo warm was, en ik niet graag risico loop met zo'n dure processor. Hij liep op een FSB (HTT??)van 200 (2200 mhz.) Maar ik heb hem nu zonder de Core te verhogen op een FSB van 228 (2500 mhz.) staan. Maakt dat wel of geen verschil uit voor de temperatuur??
Link naar reactie
[quote:a8c1b0d6e7="@ liq.."]Even een vraagje waar ik het antwoord al wel op denk te weten.. Als je gaat overclocken, en je verandert alleen de FSB, niet de Core, dan wordt de processor toch niet warmer dan dat hij werd met de normale FSB? Wil ik graag even weten omdat het de laatste dagen zo warm was, en ik niet graag risico loop met zo'n dure processor. Hij liep op een FSB van 200 (2200 mhz.) Maar ik heb hem nu zonder de Core te verhogen op een FSB van 228 (2500 mhz.) staan. Maakt dat wel of geen verschil uit voor de temperatuur??[/quote:a8c1b0d6e7] Maakt wel verschil uit, echter meestal niet zo heel veel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...